سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
به گزارش رمضون :
امروز صبح نخستین یادواره شهدای زن جامعه پزشکی کشور ؛ با معرفی خانم دکتر شهید عزت الملوک کاووسی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
یادواره
در این مراسم که جمع زیادی از بانوان پزشک و پیراپزشک که وجه مشخصه همه آنها محجبه بودنشان بود سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی کرد .
سردار نقدی در صحبت های خود با اشاره به پیروزی های بزرگی که  امت ایران در طول انقلاب اسلامی گفت : هر آنچه از پیروزی نصیبمان شده؛ مرهون امام (ره) و هر آنچه از طعم تلخ ناکامی چشیده ایم نتیجه الگو گرفتن از  روش ها و ایده های دشمنان شهدا و امام شهدا است.
این فرمانده بسیجی , رمز جبران ناکامی ها و عقب ماندگی ها را الگو برداری و دنباله روی از سیره عملی و نظری شهدا در ابعاد فردی و اجتماعی دانست و ادامه داد : شک نکنید ؛ در این صورت است که می توانیم تهدیدات و عقب افتادگی ها را به پیشرفت و پیروزی تبدیل کنیم .
سردارنقدی
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور، دشمنی با ولایت و ترس از ولایتمداری مردم ایران را اصلی ترین هدف دشمن برشمرد و تأکید کرد: چون حاکمیت ما بر ولایت استوار است انسان های متعالی و با کرامت در جامعه ما پرورش پیدا می کنند  و دشمن تاب تحمل چنین نعمت هایی را برای ما ندارد از این رو  ما را  ارزش های بی نظیری مثل ولایت باز می دارند و تمام تهاجمات خود را بر روی این موضوع متمرکز کرده اند.
سردار محمد رضا نقدی جدایی از روحانیت را یکی دیگر از اقدامات دشمنان برشمرد و ادامه داد : دشمنان به دنبال دور کردن زنان مسلمان از حجاب هستند و بر بداخلاقی‌هایی مانند بی‌حجابی القاب زیبا می‌گذارند.
وی از حجاب بانوان به عنوان خطرناک ترین اسلحه در برابر دشمن یاد کرد و گفت :دشمنان به دنبال دور کردن زنان از حجاب هستند چرا که حجاب برایشان خطرناک است. آنها حجاب را مانع پیشرفت زن می دانند !
رئیس بسیج مستضعفان کشور سپس با خطاب قرار دادن بانوان پزشک و پیراپزشک محجبه حاضر در سالن گفت : در این یادواره وجود متخصصان زن که با حجاب حاضر هستند دلیل کافی برای باطل شدن این دروغ‌ها است و ثابت می‌کنند زنان می‌توانند با حجاب به اوج فرهیختگی برسند.
سردار نقدی گفت: راه تعالی ما دنباله‌روی از راه شهداست و زنان جامعه پزشکی سهم بزرگی در دفاع مقدس داشته‌اند و همه این الگوها می‌تواند در اختیار زنان و دختران امروز ما قرار گیرد.


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/11/29 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک