سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

مدیر حوزه علمیه شهر جدید پرند: بی بند و باری‎های اخلاقی حاصل استفاده ناصحیح از خط های رایتل

خطرات رایتل

مدیر حوزه علمیه شهر جدید پرند تصریح کرد: استفاده ناصحیحازخط های رایتل،قطعاٌ بی اعتمادی اعضای خانواده به همدیگر و بی بند و بارهای اخلاقی و سرانجام فروپاشی خانواده ها و سقوط اخلاقی جامعه را در پی خواهد داشت که پیش از استفاده باید در این باره فکر اساسی کرد.

حجت الاسلام مهدی بابایی،مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرجدید پرند درگفت و با خبرنگارطنین یاس، روشهای استفاده صحیح از خط های نسل سوم رایتل را تبیین و ابراز داشت:قاعدتاٌ هر امکاناتی که در کشور به وجود می‌آید از هر دو جنبه مثبت و منفی مورد نگرش است یعنی هم می‌شود به عنوان امکانات رفاهی و به صورت مثبت و اسلامی مورد استفاده قرارداد و هم می‎شود به صورت منفی از آن سوء استفاده کرد، اما نکته ای که حائزاهمیت است این است که باید قبل از ایجاد امکاناتی از این قبیل، فرهنگ سازی کرد و امروزه کارشناسان فرهنگی اذعان دارند که جلوی هیچ پدیده منفی را به صورت کامل نمی توان گرفت.
 وی افزود: در امر استفاده از امکانات رفاهی روز،باید فرهنگ سازی اساسی صورت بگیرد به عنوان مثال هیچوقت مشکل ترافیک حل نخواهد شد مادامی که رانندگی به گونه درست فرهنگ سازی نشود و همینطور در مورد پیام‌های تصویری نیز این معنا مصداق کامل دارد که اگر فرهنگ سازی شود وسیله مطلوبی است و گرنه عواقب و بازتاب بدی در جامعه ایجاد خواهد کرد.
مدیر حوزه علمیه پرند ادامه داد: با نگرشی بر مطالب فوق و استفاده سوء و احتمال بسیار بالای بازتاب‎های منفی این امکان تصویری، علمای بزرگوار ما عکس العمل نشان داده اند.
وی به عوارض خطرناک ناشی از استفاده ناصحیح از سرویس رایتل اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده ناصحیح قطعاٌ بی اعتمادی اعضای خانواده به همدیگر و بی بند و بارهای اخلاقی و سرانجام فروپاشی خانواده ها و سقوط اخلاقی جامعه را در پی خواهد داشت که پیش ازاستفاده باید در این باره فکر اساسی کرد.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/11/30 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک