سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه و بسیج، به عنوان نماد صلابت، استفامت و خودباوری ملت مسلمان ایران؛ تحت ولایت و رهبری، فرمانده کل قوا حضرت آیت اله العظمی خامنه ای( مدظله­العالی) و با تکیه بر ایمان و تأسی بر حماسه حسینی، چنان موجبات سربلندی و سرافرازی دایمی این مرز و بوم را فراهم کرده ­اند که شایسته این جمله گهربار« ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است» از لسان رهبری شده اند.

به گزارشقلمدونبه نقل از طنین یاس متن کامل بیانیه به این شرح است :

ارتش در حافظه تاریخی ملت مجاهد ایران اسلامی، بخصوص  در کوران حوادث بعد از انقلاب و سال­های سرخ و سراسر ایثار، شهامت و شهادت دفاع مقدس  واژه­ای قرین سرافرازی، دفاع از کیان انقلاب و  امنیت ملی است .

ارتش غیور ایران اسلامی در سی و چهارمین بهار انقلاب، به نام " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" در شرایطی بیست و نهم فروردین را جشن می­گیرد که صلابت، ولایت­مداری، خودباوری و صحنه­هایی از خلق زیباترین حماسه­ها را در تقویم تاریخ انقلاب ثبت کرده است.

بطوری که امروزه ارتش قهرمان جمهوری­اسلامی، فراتر از مرزهای آبی و خاکی کشور  نه تنها  برای ملت مسلمان ایران، حتی برای جهان اسلام و منطقه یک نقطه عطف سرنوشت ساز و الگو به شمار می رود.

ارتش ولایتمدار ایران اسلامی با دو بال هدف الهی و پیوند ناگسستنی با مردم بر فراز قله­های افتخار چنان آشیان گرفته که جاییبرای عرض اندام هیچ بدخواهی باقی نگذاشته است. چنانچه مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: «از دو جهت، شما بر ارتش­هاى دیگر ترجیح دارید: اول اینکه هدف شما یک هدف الهى و انسانى است و دوم اینکه میان شما و مردم یک پیوند قلبىِ استوارى برقرار است.»

ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه و بسیج، به عنوان نماد صلابت، استفامت و خودباوری ملت مسلمان ایران؛ تحت ولایت و رهبری، فرمانده کل قوا حضرت آیت اله العظمی خامنه ای( مدظله­العالی) و با تکیه بر ایمان و تأسی بر حماسه حسینی، چنان موجبات سربلندی و سرافرازی دایمی این مرز و بوم را فراهم کرده­اند که شایسته این جمله گهربار« ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است» از لسان رهبری شده اند.


سال جدید می­تواند معنای کاملی برای اعتلای "کلمه طیبه" برای ارتش مقتدر جمهوری اسلامی باشد. چرا که با عنایت به دستاوردها و فن آوری­های بومی نظامی در حوزه سخت افزاری، تقویت بنیه دفاعی و توان رزمی کشور؛ امسال، سال خلق حماسه­هایی بی­بدیل در  نمایش هر چه بیشتر  قدرت رزمی و بازدارندگی نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه قبل از پیدایش فکر تجاوز به حریم انقلاب اسلامی و حقوق به حق ملت ایران در عرصه­های مختلف است.

آفرین بر ارتشی که بنابر فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی« در اوج تصمیم جاودانه خود، حصار تعبد تاریخ را شکست و برج و باروی رژیم سلطنت و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را به آتش کشید و خود را از قیود حاکمیت ستمگران و مستشاران آمریکایی رهایی بخشید.» و بعد از گذشت سی و چهار سال از انقلاب اسلامی همچنان در جبهه­های جدید تحریم­ها و تهدیدات، سربزرگ حرص و طمع  دول استکبار و استعمار را با رمز وحدت کلمه بین نیروهای مسلح از پیکره قطع می کند. 

نیروهای مسلح و سپاه و بسیج که بخشی از نیروهای مخلص آن را ارتشیان جان برکف تشکیل می دهند، بنیان مرصوص نظام اسلامی در برابر دشمنان انقلاب هستند. دشمنانی که اینک در جبهه جنگ نرم و تعرض به حریم های فرهنگی جامعه ما آرمان­های انقلاب را مورد هدف قرار داده اند. مقام معظم رهبری می فرمایند:« امروز ارتش در جمهوری ­اسلامی ایران، یک عنصر تعیین کننده در دفاع از ارزش­های اسلامی و انقلابی می­باشد .»

بی شک اقتدار کنونی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرهون مجاهدت شهیدان و جانبازان است. شیهدان والا مقامی چون سپهبد شهید صیاد شیرازی.

 سازمان بسیج جامعه زنان کشور، ضمن عرض تبریک این روز تاریخی و سراسر شکوه و عظمت   به فرماندهان و کارکنان جان بر کف و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده محترمشان، یاد و خاطره شهدای به ویژه  شهدای ارتش غیور ایران اسلامی را گرامی می­دارد و توفیق روز افزون، سربلندیشان را در ظل توجیهات حضرت ولیعصر (عج) و عمل عالمانه به فرامین حضرت امام خامنه ای، از خداوند مسئلت دارد.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/1/28 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک