سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

امروز صبح خبر وفات یکی از همکاران صدیق و دوستان خوبمان ، خانم حنانه زاکانی از خبرگزاری ایرنا را شنیدیم.

خبرنگاری جوان که فقط 29 بهار از زندگی اش گذشته بود و بیش از هشت سال در تحریریه اجتماعی خبرگزاری ایرنا، حوزه های سازمان های تامین اجتماعی، بهزیستی، زنان، سازمان نظام پرستاری، بیمه ها، آسایشگاه معلولان و سالمندان، شورای عالی ایرانیان خارج از
کشور و نظام پزشکی منشاء خدمات چشمگیر خبری بود.
 

در سوگ حنانه زاکانی  

خانم زاکانی خبرنگاری بود که در حوزه فعالیت خود چنان با شور و اشتیاق کار می کرد که گاهی تا دیر وقت در برنامه ها حضور داشت و اخبار پوششی او منشآ بسیاری از تحولات و تصمیم گیری های مؤثر در جامعه بود.

این خبرنگار جوان دیروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و علاوه بر خانواده خود ، خانواده مطبوعات و رسانه  را داغدار و سیاه پوش کرد.

 من در حوزه بسیج و اخبار مربوط  به آن سال های زیادی بود که با این خانم همکاری داشتم و شور و اشتیاق او را در انعکاس اخبار مریوط به این سازمان از نزدیک می دیدم .  

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هم طی درگذشت این خبرنگار کوشا و دلسوز با پیام تسلیتی این واقعه را به خانواده آن مرحومه و جامعه مطبوعات و دوستان و همکارانش تسلیت گفت .

دوستان خبرنگار او در  سازمان بسیج مستضعفین ؛ بسیج جامعه زنان کشور هم این واقعه دردناک و تأسف بار را تسلیت گفته و برای آن مرحومه علو درجات و برای خانواده و دوستانش صبر جمیل از خداوند بزرگ خواستار است .



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/6/18 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک