سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

معاون سیاسی سپاه تهران بزرگ:

اذعان 64 درصدی مردم نیویورک بر تبعیض و نژاد پرستی در آمریکا

میریام کری

فرامرز رضوی، معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگدر گفت و گو با خبرنگار طنین یاس  با تأکید بر اینکه توحش، نقض حقوق بشر و نژاد پرستی در آمریکا سابقه چند هزار ساله دارد، اظهار داشت: آمریکا سعی دارد؛ چهره خشن و ناقض حقوق بشر خود را زیر نقاب شعارهای زیبا و عوام فریب پنهان کند.

وی با اشاره به اینکه اسلام نگاه ویژه و ممتازی نسبت به زنان دارد، افزود: متأسفانه در صحنه های مختلف جهانی شاهد تنزل رفتار با زنان و کودکان هستیم به طوری که می توان گفت:« این رفتار شایسته کرامت انسانی نیست و تمامی ادعاهای اینگونه از کشورها در خصوص حمایت از حقوق بشر و بویژه حقوق زنان، شعارهایی عوام پسند و دروغین است.»


معاون سیاسی سپاه تهران بزرگ با بازخوانی پرونده تاریخی نژاد پرستی و نقض حقوق بشر در آمریکا گفت: برده داری، نژادپرستی و نقض حقوق رنگین پوستان سابقه چند هزار ساله در آمریکا دارد به طوری که از سال 1500 تا 1800 م. ی / قریب 15 میلیون برده در کشور آمریکا وجود داشته است.

وی ادامه داد؛ از سال 1808 که برده داری ممنوع شد و حتی بعد از جنگ جهانی دوم، باز هم شاهد قاچاق برده و انواع مدرن برده داری و  نقض حقوق این افراد در آمریکا هستیم.

این کارشناس سیاسی ، با اشاره به اینکه در هر 36 ساعت یک سیاه پوست در آمریکا کشته می شود، عنوان کرد: از 2 میلیون و 300 هزار زندانی این کشور، یک میلیون سیاه پوستانی هستند که با بی عدالتی مجرم شناخته شده اند.

وی در ادامه  اظهار کرد: کشته شدن زن سیاه پوست 34 ساله جلوی چشمان کودکش با توجه به این که برای پلیس هیچ خطری نداشته است؛ کامل کننده این نژاد پرستی و نقض حقوق بشر در این کشور توسط پلیس است.

معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: با وجود اینکه سیاه پوستان 13 درصد جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند؛ اما هر شهروند سیاه پوست آمریکایی در طول زندگی حداقل یکبار تجربه زندان را داشته است و با توجه به اینکه سفیدپوستان 5 برابر سیاه پوستان در این کشور در کار مواد مخدر هستند اما  بیشترین زندانیان در این مورد از سیاه پوستان هستند!

وی میانگین ثروت سفیدپوستان آمریکایی را 20 برابر سیاه پوستان عنوان کرد و افزود: در مهد مدعی تمدن و حقوق بشر ! 18 درصد رنگین پوستان زیر 35 سال از بیمه بهرمند هستند و 64 درصد مردم نیویورک بر تبعیض و نژادپرستی اذعان دارند.

فرامرز رضوی در خصوص کشته شدن خانم " میریام کاری " که بنابر شواهدی از بیماری روحی رنج می برده است، گفت:  قطعا این حرکت پلیس با مأموریت آن که حفظ جان و امنیت شهروندان است سنخیتی ندارد و برگرفته از همان خوی نژادپرستی و زیرپا گذاشتن کرامت انسانی است.

وی در ادامه  کشتن زنی که هیچ سلاح گرم یا سردی همراه نداشته و برای پلیس خطری ایجاد نکرده است را قابل توجیه ندانست.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه هم اکنون آمریکا اختلافات داخلی پیدا کرده است، گفت : تعطیلی دولت، اختلاف مجلس و رئیس جمهور آمریکا، وضیعت نابسامان اقتصادی در این کشور و زیر سوال رفتن قدرت آمریکا درجوامع بین المللی باعث شده است تا برای ثبات قدرت و حفظ امینت و نشان دادن قدرت پوشالی خود! با توجه به پرونده سیاهی که دارد ، از هیچ نقض حقوقی خودداری نمی کند.

انتهای پیام/



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/7/15 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک