سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

امام خمینی و خانواده شهدا   قلمدون :جریان خاطره سازی و نقل قول های جعلی از امام خمینی (ره) و در آخرین حرکت، توهین منتصب به " نعیمه اشراقی، به امام (ره) و خانواده معظم شهدا، اتفاقی ساده نیست که بتوان از آن ساده هم گذشت.

حضراتی که از لسان امام خمینی (ره) خاطراتی تعریف می کنند که هیچ سندی برای آن موجود نیست و در موضع گیری ها و آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی، محلی از اعراب ندارد و فردی از بیت ایشان که لطیفه هایی از قول امام خمینی (ره) بیان می کنند که در دریایی بی کران ادب ایشان نمی گنجد و هیچ فکر خامی آن را قبول ندارد، چه پاسخی در برابر ملتی دارند که یکی را یار دیرین امام(ره)  و دیگری را از خاندان آن بزرگوار می دانند.

امام خمینی و خانواده شهدا

بله؛ آن سبوی بشکست و پیمانه ریخت، این افراد سبوی احترام خود را شکستند و پیمانه های دوستی و مودت را فرو ریختند. حال دیگر هیچ بهانه ای ( که بارها تذکر داده ام خاطراتم را با هماهنگی روی سایت بگذارند) و یا ( صفحه فیس بوکم هک شده است ) نمی تواند تسلی خاطر مردم و توجیه کننده اعمال و رفتار این گروه از افراد باشد.

که چه بسا اگر هم این خاطرات کذب و شوخی های زننده ای که از قول اینگونه افراد نقل می شود به راستی کار خودشان نباشد و دست کسانی دیگر در کار باشد؛ باید گفت : ( عذر بدتر از گناه آورده اند) باید بنشینند و در اعمال خود واکاوری کنند چه کرده اند که طعمه دشمنان نظام شده اند و رویشان سرمایه گذاری می کنند.

در این مقال روی صحبتم به نوه امام خمینی است :

خانم " نعیمه اشراقی " شما به عنوان بیت معظم بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران باید پاسخگو باشید؛ جای شما برای ابراز وجود کردن، حرف زدن باید در قلب مردم باشد یا صفحه فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی ؟!‌ آیا امام (ره) از بیت خود نخواست که در مسائل سیاسی وارد نشوند ؟ آیا شما از بیت امام(ره) نبوده اید ؟ اگر آنچنان به ایشان نزدیک نیستید که روی صحبتشان قرار بگیرید؛ چطور به خود اجازه می دهید که از عنوان " نوه " امام برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

سرکار خانم عجب موضع امام خمینی پسندی داشتید در قبال سران فتنه و در جایگاه نماینده بیت امام چه زیبا مواضع خود را روشن ابراز کردید : « وی- نعیمه اشراقی- در بخش دیگری از این گفتگو، خود را در جایگاه نمایندگی خانواده مکرم امام خمینی(ره) قرار داده، به شدت از وضعیت حصر سران فتنه ابراز تأثر می کند و ادامه می دهد: «موضوع آقای موسوی و آقای کروبی و خانم رهنورد موضوعی نیست که خانواده امام بتوانند تلاش مثمر ثمری داشته باشند. اینکه خانواده امام همیشه حامی آن ها بوده اند کاملا واضح است    [!] اما این موضوع در سطح ملی مطرح است و موضوع کوچکی نیست که تلاش های خانواده امام تأثیرگذار باشد و خانواده امام بتوانند کاری از دستشان بربیاید. ما فقط می توانیم دعا کنیم.»   www.jamnews.ir/detail/News/152131

خانم اشراقی! اینبار صفحه فیس بوک شما هک شد، آیا دفعات پیش هم برای اصلاح کردن عکس دخترتان که قطعا ایشان هم چون شما به امام خمینی (ره) و آرمان های آن پایبند هستند! دیگران وارد عمل شده و فتوشاپ مفتضحانه را انجام دادند!

آیا این حضرتعالی نبود که در مصاحبه ای بعد از اتفاقات سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و قطع سخنرانی حجت الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم مرقد مطهر، گفتید : «من بیش از اینکه حاکمیت را محکوم کنم به خاطر این موضوع، جامعه خودمان را مقصر می دانم. ما از "فقر فرهنگی" رنج می بریم، در حالی که به فرهنگ غنی خود بسیار می نازیم. اگر بخواهم قضاوت منصفانه کنم، باید بگویم تفاخر فرهنگی مان با دانش امروز و تکنولوژی امروز همراه نبوده و ما "به شدت عقب افتاده" ایم[!] می گوییم هنر نزد ایرانیان است و بس، ولی این مربوط به امروز نیست؛ مربوط به شاید قرن چهار و پنج باشد.ما ادامه ندادیم. همه جلو رفتند و به همه جا رسیدند، اما ما ایستادیم و در همانجا گیر کردیم. حتی اگر ثروتمندترین کشور و قوی ترین ارتش را هم داشته باشیم، اما فرهنگ قوی نباشد، مشکل داریم. این مسائلی که گفتید از فقر فرهنگی ناشی می شود و راهی نداریم.» www.jamnews.ir/detail/News/152131

نکند مصاحبات انجام شده با شما توسط سایت های ضد انقلاب هم توطئه ای بیش نیست و کذب است !‌؟ 

نعیمه اشراقی

سرکار خانم! کافی به این سوال پاسخ دهید که اگر امام خمینی (ره) در خصوص حجاب موضعی خلاف آنچه نظام اسلامی اکنون بر آن پافشاری می کند، داشته اند چرا عکس شما در کنار امام خمینی هویت یک خانم محجبه را دارد و در آخرین عکس های شما ما شاهد حضور پر تجمل  و رنگ و لعابدار تر از ملکه انگلستان  هستیم !

شما که قصد داشته اید انقلاب رنگ ها را راه بیاندازید فکر کردید اولین کسانیکه که قرار است رنگ کنید " مردم هستند"؟ شما که آواهای هجو و افرادی معلوم حال در خارج از کشور را دوست دارید و فیلم های هالیوودی را دنبال می کنید؛ فکر کردید ایران هم شهرک سینمایی هست و خانواد معظم شهدا را به بازی و سخره گرفتید و در نقش یک کارگردان فیلم های توهین آمیز وارد عمل شدید.

آیا یادتان نمی آید امام -با سند موجود - درباره خانواده شهدا چه فرمودند : (مبادا یک وقتی یک کلمه‌ی درشتی گفته بشود به این بازماندگان شهدا یا به این معلولین.) عجب بر شما که درشت گفتید و آن هم چه درشت گویی که از دهانتان خیلی خیلی بزرگ تر بود ؛کاری که حتی دشمنان نظام هم انجام نداده بودند!

خانم اشراقی! جای تأسف دارد که بگویم با توجه به عملکرد ضعیف دفتر حفظ و نشر آثار امام(ره) در قبال توهین سرکار خانم : ( از آتش، خاکستری بیش باقی نمانده است ) و ذات خاکستر فرو رفتن در چشمان است و تحمیل درد بر مردم ...... دردی که حاکی از این است شما فراموش کرده اید امام راحل به خانواده شهدا فرمودند : (شما با ایثار فرزندان و جوانان و عزیزان خویش به همه نشان دادید که توطئه‌های داخل و خارج نخواهد توانست بر این ملت مصمم، پیروز شود.) و اینک عملکرد شما همان توطئه هایی را فراهم آورده که در داخل و خارج ؛ امام راحل از آن یاد کرده بودند.


کاش "سید حسن خمینی " واقعا داعیه حراست از حریم امام خمینی (ره) و مراقبت از بیت معظم ایشان را داشت، چه بسا که امام خمینی (ره) فرمودند «خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دل این خانواده ها شکسته باید به نحو احسن جبران شود . »

جبران این مافاتتکذیبیه نیست بلکه فقط باید بگویید : غلط کردم و بارها مشق کنید فرمایشات امام خمینی (ره) را که فرمودند:

«
شما خانواده‌های شهدا، با شهادت افتخار آفرینان این مرز و بوم، به جهان فهماندید که از همه‌ی عزیزان در راه اسلام خواهید گذشت.»

 

*«شما(خانواده‌های شهدا) چشم و چراغ این ملتید.»

 

*«شما خانواده‌های شهدا و معلولین و مجروحین، نشان دادید که هرگز اجازه نمی‌دهید استعمار بر مقدرات این کشور، سایه افکند.»

 

*«شما خانواده‌های شهدا، با شهادت افتخار آفرینان این مرز و بوم، به جهان فهماندید که از همه‌ی عزیزان در راه اسلام خواهید گذشت.»

 

*«خانواده‌های شهدا و اسرا و مفقودین و جانبازان، خود حافظ و نگهبان ارزش شهادت و ایثار بوده‌اند و بعد از این نیز- به یاری خدا- پاسدار آن خواهند بود.»

 

*«ما خاکیان محجوب، یا افلاکیان، چه دانیم که این، «اِرتزاقِ عند رَبِّ الشُّهدا» چی است؟»

 

در آخر آرزو می کنم خداوند از سر تقصیر شما بگذرد و هدایتتان کند ، یاد آور می شوم شما هم افتخار دارید از خانواده معظم شهدا باشید قطعا یاد خاطره "شهید مصطفی خمینی" برای تمام ایرانیان گرامی است چرا که ( تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم) 

انتهای پیام / 



نوشته شده در تاریخ شنبه 92/7/27 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک