سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

درپس پروژه آمریکایی-انگلیسی محمد نوری زاد چه می گذرد
سقوط آزاد، بدون چتر نجات به ناکجا آباد

چند روز پیش به واسطه یکی از دوستان این  فیلم به اصطلاح مستند به دستم رسید. متأسفانه در این مسند جعلی، علاوه بر دو نهاد ارزشمند و مردمی مذکور ، هجمه گسترده ای علیه رهبر معظم انقلاب طراحی شده است.بی شک و به تحقیق ، تاریخ انقلاب اسلامی ، از این دست فیلم های دست چندمی و ضد ارزش،بسیار به خود دیده است. ولی انچه مهم جلوه می کند اهداف پشت پرده این فیلم ها و یا به قولی مستندهایی است که آگاهانه و هدفمند نقطه ثقل نظام اسلامی یعنی "ولایت فقیه" و "بسیج "را مورد تهاجم قرار می دهد.
محمد نوری زاد - مستند شعبون بی مخ ها"شعبان بی مخ ها" نام مستندی ساخته "محمد نوری زاد" است. مستندی جعلی که در آن  به بسیج مردمی  به جهت خلق حماسه های بدیع و جاودان در تاریخ انقلاب بعد از جنگ تحمیلی ، یعنی هشت ماه نبرد مقدس -فتنه 88- تاخته و این نهاد انقلابی را مورد ترور شخصیتی قرار داده  است.
محمد نوری زاد درسال 1331 در"شهریار "به دنیا آمد. وی دانش آموخته مهندسی برق در دانشگاه "علم و صنعت" است. در سال 59 با پیوستن به گروه فیلم سازی جهادسازندگی و برنامه "روایت فتح " کارش را در عرصه فیلمنامه نویسی و هنر آغاز کرد.
وی در مستند شعبان بی مخ ها ناجوانمردانه به جوانان بسیجی حمله، گستاخانه به مقام ولایت فقیه توهین و اوباشانه بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نمایندگان  مردم در مجلس تاخت و حکومت اسلامی را حکومت سفیهان و ظالمان و لاتهای مذهبی خواند!


نوری زاد؛ در این مستند جعلی بسیج را عامل الودگی ایمانی در جامعه نامیده!در قسمتی دیگر بسیجیان را اوباش و لاتهای مذهبی خوانده! آنها را به جهت ابراز علاقه قلبی به حضرت "امام خامنه ای(حفظه الله)" سربازان "ناپلئون" که وی را دیوانه وار می پرستیدند خطاب کرده!
پاسداران انقلاب را قاچاقچی و دزدهای جامعه نامیده! نمایندگان منتخب مردم در مجلس را عده ای لات درمقام شعبان بی مخ معرفی کرده! مخلص کلام  انکه وی در این مستند تا توانسته بی سند بر همه چیز و همه کس تاخت و توهین کرده است.
 آخر نسبت به بدنام شدن بسیج هشدار داده و بسیجیان را شعبان بی مخهای انقلاب لقب داده است .   
وی در این مستند با مونتاژ کردن قطعات گزینش شده از فیلم ها، سخنرانی ها  و دیگر کلیپ ها، بسیجیان را به ناسزاگویی و تند خویی متهم و جمهوری اسلامی ایران را به خشونت محکوم کرده است.  
پر واضح است که در پشت پرده این پروژه مخدوش دست چندومی،بیگانه خود نمایی می کند. چرا که ؛ خوب میدانیم   افرادی مانند محمد نوری زاد با چه نیت شومی اینچنین ارزش ها را مورد عتاب قرار می دهند . دهان های از حقد و غضب گشوده شان بر علیه آرمان های انقلاب اسلامی خود گواه این مدعاست.

لطفاپاسخ دهید؛روی سخن با شماست!
جناب نوری زاد! شما حکومت اسلامی و کارگزارانش را متهم به سرکوبی منتقدین انقلاب می کنید که با توسل به زور با سیاسیون مخالف و یا منتقد بد رفتاری و آنها را شکنجه می دهند. حال اگر چنین است  پس جنابعالی، چگونه در این فضای به قول جنابتان خفقان این مستند را تهیه کردید؟چگونه فعالیت رسانه ای می کنید؟ در صورتی که به قول شما شعبان بی مخ ها، مزاحمتی برای شما ندارند!؟
شما حکومت گذشته-پهلوی- را حکومتی می دانید که اجازه اعتراض به مخالفان را می داد. حال انکه حکومت اسلامی را متهم به سرکوب معترضان و مخالفان می کنید!
پس اگر چنین بوده است در کودتای 28 مرداد سال 32 که شخصیت مورد علاقه تان – شعبان جعفری معروف به بی مخ- در راس هرم قرار داشت؛پس چرا روی معادله کاملا به سمت رژیم پهلوی بازگشت؟ نکند قیام  15خرداد سال 42 و یا 17شهریور 57سال و...هم که رژیم گذشته به اندازه یک بهشت زهرا (س)جوانان این مملکت را به شهادت رساند، جزیی از سرکوبی اعتراضات در رژیم طاغوت نمی دانید؟
چگونه سنگ مردمی را به سینه می زنید که نمایندگان آنان در مجلس را یک مشت لات ، جوانانش را اوباشان مذهبی می دانید ؟ و معتقدیدکه کاری جز دادن شعار زنده باد فلانی و مرگ بر بهمانی بلد نیستند!
با چه منطق و استدلالی جامعه را به سیاه نمایی متهم می کنید و اعتیاد و فقر و...را محصول حکومت اسلامی می دانید؟
آیا اکنون جمهوری اسلامی ایران درخط مبارزه با ترانزیت مواد مخدر -همان که دوستان امریکاییتان در امر توزیع آن در جهان و به خصوص در ممالک اسلامی خاصه جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند-در عرصه بین الملل نیست و در این راه بسیاری از پاک ترین و مومن ترین جوانان کشوررا از دست نداده است؟
چگونه و با چه استدلالی پیشرفت های صنعتی و علمی کشور را تنها خرید تکنولوژی می دانیدو معتقدید که این علم نه تنها ارزشی ندارد بلکه برای مردم ایران هم هیچ سودی ندارد!؟
جاده لغزنده ضد انقلاب به ترکستان است، لختی توقف کنید!
جناب نوری زاد!  شما پاک ترین فرزندان این مملکت را متهم به خودسری،بی قانونی،اوباشی وبی سوادی می کنید. اگر ذهن جنابتان یارای فهم حقیقت نیست ناگزیر به یادتان می آوریم که در بحبوحه جنگ تحمیلی و هشت سال "دفاع مقدس" همین جوانان پاک و مخلص بسیجی، آری یادم آمد همان شعبان بی مخ هایی که شما لقب داده اید از جان و مالشان گذشتند تا ما از خود نگذریم.
اینان از همه چیز و همه عزیزانشان  گذشتند تا ایران  اسلامی باقی بماند .کدام ایران؟ همان ایرانی که شما در مستندتان برایش خواندید:(ای ایران ای مرز پر غرور ،می سوزی از ظلم و جور وزور...!)
بله همان موقع که ایران از ظلم و جور طاغوت و دشمن بعثی در حال سوختن بود همین بسیجیان و سپاهیان که شما لات های مذهبی نامشان نهادید مردانه وارد میدان کارزار شدند و یک وجب از خاک ارزشمند کشور اسلامی را به دشمن واگذار نکردند . راستی آن موقع جنابتان کجا به سر می  بردید؟
این حضور مردانه و مخلصانه بسیج تنها به عرصه دفاع مقدس ختم نشد .حضور این مردان خدایی در عرصه های سازندگی بعد از جنگ را اگر نشنیده اید کمی تاریخ بخوانید تا به ذهن تنبلتان فشاری بیاورید و خلق حماسه حضور لشگریان خدا را در عرصه سازندگی و عمران ایران برای بازسازی ویرانی های به جا مانده از جنگ تحمیلی را به یاد اورید.

مگر نه این که هرکجا انقلاب نیاز به استمداد دارد و "هل من ناصر" می طلبد این بسیج است که با تمام توان خود و بدون چشم داشتی وارد معرکه می شود.
از شما سوالی دارم وآن اینکه آیا نیروی عظیم بسیج را که شما شعبان بی مخ لقبشان دادید از بدنه مردم جداست؟ اگر ادعا کنید از بدنه مردم جداست که سخت در اشتباهید . چون تحقیقا حضورشان را درعرصه های انقلاب به چشم خود دیده اید .
جناب نوری زاد! کمی واقع بین باشد. آیا مردمی که در "9دی"سال 88 آن حماسه با شکوه را آفریدند از بدنه بسیج مردمی جدا بودند؟ آیا این سخن "امام روح الله(ره)"را که فرمود تمامی مردم ایران بسیجی هستند را به یاد نمی آورید!؟
شما که این نیروی حزب الله را به جهت خاموش کردن "فتنه سبز" سال  88اوباشان مذهبی می دانید و آنها را به کتک زدن و کشتن و سرکوب شدید مردم متهم می کنید آیا از تعداد شهدای مظلوم بسیجی ان زمان اطلاع دارید؟ نباید هم داشته باشید! چون نمی خواهید که بدانید بیش از 8 نفر از کشته های این فتنه از بسیجیان بودند.
برادر نوری زاد! ذات بسیج با مظلومیت عجین شده است. عدم انعکاس رسانه ای شهدای بسیج هم از همین موضوع نشات گرفته است.شهید "امیرحسام ذوالعلی"،شهید "غلامحسن کبیری"،شهید "بروایه"و...ازشهدای مظلوم فتنه سال 88 هستند که هیچ کس از آنها نگفت و اسمی هم برده نشدو در مقابل از خانم "آقا سلطان" به عنوان ... خب بگذریم !
راستی به نظر شما اگر حکومت اسلامی تاب تحمل منتقدان و حتی مخالفانش را نداشت جنابان "موسوی" و "کروبی" به جای منزل شخصیشان به جرم اخلال در نظم و امنیت کشور و کشته شدن جوانان ایرانی و...درکدام زندان به سر می بردند؟مگر نه اینکه در همان ایام و به جهت یک اعتراض در استان "سین کیانگ" چین دولت مرکزی با اوردن تانک و نفربر درخیابان های شهر بیش از 3000نفر را کشته و یا مجروح کرد!
مگر در همان دولت طاغوت گذشته که شما آن را به عنوان دولتی با فضای باز سیاسی جهت ابراز عقیده مخالف برشمردید با تانک و نفربر درخیابان های همین کشور به جان همین مردم نیفتاد؟
به نظر شما اگر اغتشاشی با آن دامنه گسترده در یک کشور به زعم شما مهد تمدن و ازادی اتفاق می افتاد آیا دولت آن کشور به غیر از استفاده از نیروی مسلح و قوه جبری با آن  چه برخوردی می کرد؟
 حال آنکه دیدیم در جریان فتنه سبز، نظام اسلامی با رافت و عطوفت با این مساله برخورد کرد . مقابله  با فتنه گران واقعی که حقد و کینه ایشان از انقلاب و مردم ایران قابل اغماض نبوده ، نیست و نخواهد بود را با کمک همین نیروی مردمی از عرصه خارج کرد.

ادبیات بیانی شما در فیلم به اصطلاح مستندتان شباهت بسیار زیادی با ادبیات کلامی و رفتاری شعبان بی مخ دارد. اگر تا به حال به این موضوع فکر نکردید بهتر است به بازبینی فیلمتان بپردازید!
بیش از این مجال نوشتن نیست ولی جناب نوری زاد بدانید که در روز قیامت مسئولید. شما در ابتدای فیلم مستندتان تمامی عواقب فیلم را متوجه خودتان کردید. حال بایستی پاسخگوی بهتان و تهمت هایتان به بسیج در "یوم الحسرت" باشید.
تک تک شهدا، مخصوصا شهدای بسیجی فتنه سبز، یقه تان را برای این عواطیل هایتان خواهند گرفت وآن روز زیاد دور نیست.
شما برای رهبری معظم انقلاب عاقبت به خیری طلب کردید! حال انکه طلب خیر از جانب شخصی چون شما برای هر انسان وارسته و مومنی  عین بی خیری  و شر مطلق است .
بدانید عاقبت به خیری تنها و تنها و تنها در گرو حفظ و صیانت از حکومت اسلامی است.
راستی جناب مستند ساز! گرفتن پناهندگی سیاسی برای خروج از ایران چقدر برایتان می ارزد ؟ به اندازه در یوزگی بیگانگان و یا فروش وطن به اندازه تمامی وسعت جغرافیایی؟!
انجا که در وسط معرکه و دوشادوش "حسین (ع)"نباشی هر جائی که باشی چه در محراب مسجد و چه در محفل بزم و طرب هر دو یکی است  و شما هم به مانند خواص بی بصیرت مردود شدید.



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/6/25 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک