سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

یک ماموستای اهل سنت کردستان تأکید کرد :

اتحاد مسلمانان خاری در چشم دشمنان

اتحاد مسلمانان


یک ماموستای اهل سنت کردستان، اتحاد جهان اسلام را خاری در چشمان دشمنان دانست و بر لزوم اعزام سفرای فرهنگی با شعار اتحاد میان شیعه و سنی در جهان اسلام تأکید کرد.


ماموستا ماجد تابه زر از علمای اهل سنت کردستان در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس از سنندج با بیان اینکه دشمانان اسلام امروز با نشان دادن چهره خشن از اسلام و مسلمانان، اتحاد و همبستگی جهان اسلام را نشانه گرفته اند گفت: آنها در صدد هستند تا مردم را از محتویات معنوی اسلام تهی کنند.

 وی اشاره به اینکه وظیفه امروز مسلمانان معرفی و تبیین آموزه های دین اسلام به عنوان دین رحمت، مهربانی است گفت: با ایجاد وحدت و یکدلی میان مسلمانان می توان به جهانیان ثابت کرد که اسلام بهترین آیین برای سرافرازی و عزت بشریت است.

وی ، اتحاد جهان اسلام را خاری در چشمان دشمنان دانست و بر لزوم ایجاد یکپارچگی و اتحاد شیعه و سنی تأکید کرد.

ماموستا تابه زر ، با بیان اینکه اتحاد مسلمانان اعم از شیعه و سنی در جهان اسلام  نشان دهنده   همبستگی و عزت مسلمانان است؛ گفت: یکپارچگی مردم مسلمان ایران، نشان دهنده توجه و عنایت ویژه عموم بر فرمایشات امام راحل(ره) و فرزند خلف ایشان مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) است.

 این ماموستای اهل سنت، تفرقه را راهبر کنونی جهان استکبار و دشمنان اسلام برای تضعیف ملل مسلمان عنوان کرد و گفت: این موضوع اهمیت وحدت در میان مسلمانان را بیش از بیش نشان می دهد.

وی مهم ترین و کاربردی ترین راه برای مقابله با حربه تفرقه افکنی دشمن را الگو گیری سایر کشورها از ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: لازم است سایر کشورها هم با الگوی گیری از وحدت ایرانیان در مقابل ایادی شرق و غرب خصوصاً در رأس آنها آمریکای صهیونیست مقابله کنند.

وی ادامه داد: هدف دشمن فقط  بر هم زدن اتحاد در  ایران نیست ! بلکه اتحاد جهان اسلام و وحدت میان مسلمانان  را نشانه گرفته اند .

ماموستا تابه زر، وحدت ملت ایران اعم از سنی و شیعه را نشان دهنده   پیروی از شریعت و منش رسول الله (ص) دانست و  خاطرنشان کرد:  فرقه تکفیری در راه تفرقه‌افکنی و ضربه‌زدن به وحدت اسلامی گام بر می‌دارد باید بدانند که آنها نمی توانند برداشت اختلاف‌انگیز و تندروی‌های خود را به حساب اسلام بگذارند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار طنین یاس در خصوص اهمیت فعالیت های فرهنگی در ایجاد وحدت میان مسلمانان اظهار داشت : لازمه تأثیر تبلیغات در جهت ایجاد وحدت میان مسلمانان انجام کارها و فعالیت های فرهنگی وحدت آفرین در جهان اسلام است  چرا که دشمنان خوب  می دانند اگر چنانچه دین اسلام در دنیا حکومت کند تمام منافع آنها به خطر می افتد لذا راهی به جز ایجاد تفرقه در بین مسلمانان ندارند.

این ماموستای اهل سنت کردستان وظیفه مسلمانان بخصوص دغدغه مندان فرهنگی را اعزام سفرای فرهنگی دانست که در کشورهای اسلامی نفوذ کرده و با برقراری مراکز  مرکزی فرهنگی و جمع کردن مسلمانان خواهان اتحاد بین شیعه و سنی باشند.

  وی در پایان افزود: جلوه های وحدت در اکثر نقاط کشور ما خصوصاً مناطق سنی نشین نماد پیدا کرده است اما می توان با برگزاری برنامه های تقریب مذاهب و وحدت میان شیعه و سنی طوری این برنامه ها اجرا گردد و نمود پیدا کند که الگویی برای جهان اسلام و وحدت میان مسلمانان باشد.

انتهای پیام/





نوشته شده در تاریخ شنبه 92/10/28 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک