سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با قلمدون :

معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) در فاطمیه/ بعد شخصیت سیاسی حضرت زهرا(س) مغفول مانده است

 

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: متولیان برگزاری هیأت های فاطمی، مبلغان، سخنرانان و مداحان باید ضمن پرداختن به شهادت و سوگواری برای این بانوی بزرگ اسلام به معرفی و انتقال ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) پرداخته و مردم را به معرفت فاطمی نزدیک تر کنند.  

فاطمیه و سوگواری - خانم اصلانی

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به عموم مردم به ویژه بانوان مسلمان گفت: تقارن ایام فاطمیه با بهار طبیعت فرصتی است تا دل ها را با بهار معرفت فاطمی گره بزنیم و سالی سرشار از معنویت و موفقیت را در پیش رو داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه و گسترده مراسم سوگواری اسوه حسنه زنان عالم، اظهار داشت: ایام فاطمیه و مراسم سوگواری فرصتی برای معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) به مسلمانان، مخصوصا بانوان و دختران جوان است.

اصلانی بزرگداشت ایام فاطمیه را از چند جهت حائز اهمیت برشمرد و گفت: متولیان برگزاری هیأت های فاطمی، مبلغان، سخنرانان و مداحان باید در این روز، ضمن پرداختن به شهادت و سوگواری برای این بانوی بزرگ اسلام به معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) پرداخته و مردم را به معرفت فاطمی نزدیک تر کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه معرفی بعد شخصیت سیاسی حضرت زهرا (س)‌ کم تر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: صحیفه فاطمیه که از آن به عنوان صحیفه ای تحلیلی و تاریخی نام برده اند ؛ خود نمایان گر ورود آن حضرت به حوزه سیاست و اشراف ایشان به مسائل پیرامون خود و حتی وارد کرد فرزندان به عرصه سیاست است.

وی از حضور و تلاش حضرت زهرا (س) در حوزه سیاست به عنوان بخش تاریخ ساز زندگی آن حضرت نام برد گفت : ایشان در حوزه انتقال مسائل به بانوان مدینه کلاس ها و کرسی های درسی برگزار کرده و نمونه کامل یک زن در تمام ابعاد هستند.

وی با ابراز تأسف از اینکه به خوبی نتوانسته ایم از فرصت های فاطمیه برای معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) استفاده کنیم اظهار داشت: دو فاطمیه فرصتی بی نظیر است تا بیشترین بهره را برای کسب و انتقال معارف فاطمی ببریم .

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در ادامه توجه به ابعاد تربیتی حضرت فاطمه (س) را  مهم برشمرد و گفت : حدیث کسا خود می تواند دارای شرحی از مابحث تربیتی آن حضرت باشد که کاری ارزشمند و راه گشا برای مادران امروز خواهد بود .

اصلانی با اشاره به ارتباط عاطفی و زیبای حضرت فاطمه زهرا (س) و رسول خدا (ص) گفت: یکی از حلقه های گم شده بین نسل امروز و والدین همین ارتباط عاطفی بین دختران و پدران است که در این ایام می توانیم در این زمینه با مستندات ورایی و تاریخی، آموزه های خوبی برای والدین به ویژه پدران صاحب دختران جوان داشته باشیم.

انتهای پیام/ت



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/1/13 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک