سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
مریم مجتهد زاده :

قطعنامه اتحادیه اروپا دخالت آشکار در امور داخلی ایران

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، گفت: قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا،دخالت آشکار در امور داخلی کشور ما است و آنها حق دخالت در امور داخلی کشور ها را ندارند.
مریم مجتهد زاده


مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در خصوص قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران اظهار داشت: اینگونه اقدامات اتحادیه اروپا دخالت آشکار در امور داخلی کشور ما است و آنها حق دخالت در امور داخلی کشور ها را ندارند.

وی با تـأکید بر اینکه ملت ما ثابت کرده اند با خودیاری و اتکا به قدرت خود به دنبال حفظ منافع ملی و پیشبرد اهدافشان هستند، گفت: اگر قرار بود مرعوب چنین اقداماتی شویم هیچ وقت انقلاب نمی کردیم، وارد جنگ تحمیلی با سلطه گران نمی شدیم و شهید نمی دادیم و از همان ابتدا خواسته های آنها را می پذیرفتیم.

ملت ما در برابر هرج و مرج طلبان و  سلطه گران  باج نمی دهد

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، تصریح کرد: ملت ما ثابت کرده است که با پشتوانه انقلاب اسلامی و استقلال هرگز در مقابل استکبار باج نداده و سر فرود نمی آورد.

 وی در ادامه با اشاره به حمایت اتحادیه اروپا از سران فتنه و فتنه گران اظهار داشت: هر کشوری دارای قوانینی است که سایر کشورها حق دخالت در آن را ندارند؛ در فتنه 88 اتفاقاتی افتاد که امنیت روانی، جانی و ملی کشور به خطر افتاد و طبق قوانین کشور باید فتنه گران مجازات شوند.

همجنس بازی ؛ تضعیف روحیه استقلال طلبی ملت ها است

وی از همجنس بازی به عنوان یکی مسائل مطرود شده از نظر اسلام و  انسانیت نام برد و گفت: اشاعه همجنس بازی در راستای تضعیف روحیه استقلال طلبی ملت ها و از بین بردن کانون خانواده ها برنامه ریزی شده است.

معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به اهمیت نقش خانواده در کشورهای مسلمان به ویژه ایران گفت: خانواده هسته اولیه تشکیل جامعه، محل شکل گیری انسان ها و تربیت آنها ست و همجنس بازی کانون خانواده را مورد هدف قرار می دهد.

دفتر اتحادیه اروپا ، افتتاح لانه جاسوسی دوم

مجتهدزاده در خواست اتحادیه اروپا برای ایجاد دفتر در تهران را راهی برای رسیدن به منافع شخصی و آزادانه  عمل کردنشان دانست و افزود: ملت ایران با ایستادگی یکبار لانه جاسوسی در ایران را تسخیر کردند و امام خمینی(ره) آن را انقلاب دیگر نامید و اجازه تأسیس لانه جاسوسی دیگر نمی دهند.

روابط استکباری بر پایه سلطه گری قوی بر ضعیف

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: (اگر ملتی قوی نباشد باجگیران عالم از او باج میخواهند و به او اهانت می کنند و اگر بتوانند زیر پا او را لگد می کنند. طبیعت دنیایی که با افکار مادی اداره می‌شود همین است. هرکه احساس قدرت بکند، نسبت به کسانی که در آنها احساس ضعف می‌کند زورگویی خواهد کر) تصریح کرد: اروپاییان و دشمنان نظام، ایستادگی ملت ما را بارها محک زده اند و هر بار شاهد شکست ناپذیر بودن اقتدار ملت ایران بوده اند، گویا فراموش می کنند، ما ولی امری داریم که با رهنمودهای ایشان پیش می رویم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: روحیه استکباری این گونه کشورها بر پایه قوی و ضعییف نهادینه شده است و اساس روابط بین المللی این کشورها بر این روحیه متکی است؛ از این رو تفکر برخی از افراد که شناخت و تجربه کافی از این روحیه سلطه گری ندارند و فکر می کنند با مسامحه می توان با آنها کنار آمد اشتباه است .

استاندارد دو گانه اروپا در برابر حقوق بشر

مجتهد زاده ، حقوق بشر را بازیچه ای در دست اروپاییان دانست و اظهار داشت: اروپاییان در این زمینه استاندارد دو گانه ای دارند! هر جا که منافعشان به خطر می افتد، شعار حقوق بشر سر می دهند و بحث آزادی را مطرح می کنند در حالیکه در سایر کشورها و حتی کشور خودشان حقوق مردم به عینه نقض می شود.

وی از کشتار مردم مسلمان میانمار، سربریدن انسان ها در سوریه توسط تکفیری ها و حمله نظامیان به زنان و کودکان افغان و فلسطین و... به عنوان نقض حقوق بشر نام برد و سکوت این جومع را قابل تأمل دانست و افزود: چگونه است که حفظ آرامش یک کشور، دفاع از جان مردم و  دفاع از امنیت ملی در برابر هرج و مرج طلبان ، نقض حقوق بشر نامیده می شود!

اسلام پایه گذار آزادی و حقوق بشر

معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان خاطر نشان کرد اسلام بیش از 1400سال است که با قوانین حافظ کرامت انسانی، حقوق انسان ها  و آزادیشان را تضمین و کرده است و کشور ما به عنوان یک کشور مسلمان با رعایت قوانین اسلامی این حقوق را برای مردم قائل است؛ بطوری که شاهد هستیم آزادی بیان و رأفتی که در کشور ما وجود دارد در کشور آنها دیده نمی شود.

انتهای پیام/ت





نوشته شده در تاریخ یکشنبه 93/1/17 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک