سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب (س)

دو شهید گمنام در منطقه 14 تهران تشییع می شوند 

تشییع پیکر شهدای گمنام

در گفت و گوی قلمدون با مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی تهران بزرگ مطرح شد.

فردا 25 اردیبهشت ماه، همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب (س) پیکر مطهر 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده‌‌اند، طی مراسمی تشییع و در بوستان نارنج منطقه 14 تهران به خاک سپرده می شوند.

 به گزارش طنین یاس فردا، 25 اردیبهشت ماه 93  همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب (س) ، پیکر مطهر 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده‌‌اند طی مراسمی تشییع و  در بوستان نارنج منطقه 14 تهران به خاک سپرده خواهند شد.

مراسم وداع با پیکرهای طیبه این شهیدان، امشب 24 اردیبهشت، همزمان با شب وفات حضرت زینب (س) بعد از نماز مغرب و عشا همراه با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(س) در مسجد شهید بهشتی، واقع در خیابان نبرد شمالی ، روبروی مخابرات اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود.

در این مراسم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی معاون قوه قضائیه  سخنرانی و حسین مردانی و حسین یعقوبیان مداحی می کنند.

همچنین مراسم تشییع، ساعت 10 صبح روز پنج شنبه  آغاز خواهد شد و طی این مراسم پیکر مطهر این شهدا از مقابل مسجد شهید بهشتی با حضور جمعی از مسئولین بسیج و عموم مردم شهید پرور تهران آغاز شده و در بوستان نارنج به خاک سپرده خواهند شد.

یکی از این شهدا در زمان شهادت 20 ساله بوده و در منطقه عملیاتی شرهانی و در تک دشمن در سال 1367 به شهادت رسیده شهید دوم هم در زمان شهادتش 25 ساله بوده و در منطقه عملیاتی بستان و در عملیات فتح‌المبین شربت شهادت نوشیده است.

انتهای پیام/ت

پ.ن : این خبر را می توانید در سایت طنین یاس و خبرگزاری بسیج  مطالعه کنید



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/2/24 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک