سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

رمضون خبرنگار فوق حرفه ای : دیروز در تجمع بانوان ولایت مدار تهرانی در اعتراض به ساخت فیلم موهن و اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی ، دانش آموز بسیجی این دل نوشته را در حضور بانوان به ساحت پیامبر اعظم تقدیم کرد

لبیک یا محمد

من یک دختر مسلمانم و کتابم قرآن است . دینم اسلام است و پیامبرم حضرت محمد (ص) که او را بسیار دوست دارم.
پیامبر مهربانی که او هم کودکان مخصوصا دختران را دوست داشت و آنها را ریحانه می نامید. محمد امین (ص) که در راستگویی و درستکاری ، الگوی تمام جوانان دوران خود بود. رسولی که از جانب خدا فرمان یافته بود تا با دعوت مردم به اسلام و ایمان به خدا آنها را به راه راست هدایت کند.
پیامبر من در کنار مستمندان می نشست و با عالمان هم صحبت بود. او در گذشت از اشتباهات دیگران بخشنده ترین افراد بود و همیشه تاریخ تا دریاها آب دارند و ابرها می بارند و خورشید طول و غروب می کند و مهتاب و ستارگان درخشندگی دارند، خدا و ملائک بر او سلام و درود می فرسند.
من یک دختر مسلمانم ؛ عاشق پیامبر رحمت و مهربانی ، پیامبری که برای من و امتش از هر پدری دلسوزتر است.
من یک مسلمانم و هرگز اهانت و بی احترامی به پیامبرم را تحمل نمی کنم. اگر چه دختری کوچکم اما در برابر دشمنان پیامبرم ، از هر مرد دلاور و جنگاوری ؛ دلیرترم .
دشمنان پیامبر من از حقیرترین و نادان ترین افراد روزگارند که فکر می کنند؛ می توانند با مشتی خاک چهره درخشان و زیبای پیامبرآخرالازمان را بپوشانند.من به دشمنان اسلام و مسلمانان می گویم: جان ناقابلمان و خونی که در رگ هایمان جریان دارد؛ ارزش و اعتبارش در فدا شدن به راه اسلام است که ما پرورش یافته مکتب عاشورا هستیم . عاشورایی که به ما آموخت مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است .
من چون رقیه (س) بانوی کوچک اما بزرگوار عاشورا که تاب تحملبی احترامی و نامردمی به پدر و امامش حسین بن علی علیه السلام را نیاورد ، بر سر دشمنان اسلام فریاد بر می اورم ؛ ننگتان باد ننگتان باد.
من مسلمانم و سایر پیامبران را دوست دارم و به یگانگی خدا و حقانیت رسولانش از آدم تا خاتم ایمان دارم و توهین کنندگان به پیامبرم را دشمن خدا و دین و کافرانی سیاه رو  و سنگ دل می دانم که راهی بجز جهنم برای آنها وجود ندارد و خوش منزلی است ، جهنم برایشان که هیزمکشان آن خودشان هستند..
و در پایان می گویم:
ای آقای من ! امام زمان (عج)
چه بی تاب شدم ، وقتی احساس کردم که شما هم با توهین به پیامبر اسلام ، دلشکسته شدید و چه باید می کردم در برابر این همه گستاخی ، جز اینکه فریاد بر آورم " الهم عجل لویک الفرج"



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/7/12 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک