سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

 

قملدون:

چند روزی است که برای چندمین بار شایعه مرگ ملک عبداله پادشاه عربستان در محافل مختلف به ویژه محافل ضد حکومت سلطنتی پیچیده است و اوضاع درهم سیاسی عربستان را خطرناک تر می کند.

به نظر می رسد ترس شاهزاده های ضعیف، عشرت طلب،‌ هوسران و دست آموز آمریکایی چنان لرزه بر هیکل سیاسی و ابهت نظامی و قضایی این کشور انداخته که گویی عقل را از سر آنها پرانده است و در پی تیشه بر ریشه خود زدن هستند!

وحشت آنها از روحانی مظلوم و شیعه ای که خواسته هایش درست مطابق قانون آزاداندیشی و آزادی بیان باید شنیده شود نشان می دهد این دوستان صمیمی و دلباختگان به سیاست آمریکایی  در خواب هم کابوس  از هم پاشیدن پایه های حکومت دیکتاتوری و بسته شدن درب نوشخوارگاه مادی خود را می بینند و بیداری اسلامی را از رگ گردن به خود نزدیک تر احساس می کنند!

شیخ نمر

 


در این بین در استیصال مطلق به دنبال رهبری شیعه و انتقام گرفتن از وی هستند ، آیت الله نمر، حامی مردم مظلوم یمن و کسی که حاکمیت ولایت فقیه را تنها راه نجات مردم  از دست دیکتاتوری خشن عربی – وهابی می داند

صدور حکم اعدام برای این شیخ مظلوم، نشان دهنده همین ترس شاهرزادگان خودخواه عرب از ایجاد تحولاتی شبیه به سایر کشورهای اسلامی است که از آن با عنوان " بیداری اسلامی" یاد می شود در حالیکه غافلند با اجرای این حکم حکومت عربستان راهی را می پیماید که سایر حکومت های دیکتاتوری فروپاشیده قبل طی کرده اند.

با توجه به اینکه صدور حکم اعدام "شیخ نمر باقر النمر" از سوی وزارت کشور عربستان نه یک حکم قضایی بلکه سیاسی است  اجماع جهانی در محکومیت این حکم، نشان دهنده  در ک جهانی از تسلط دیکتاتوری جهل و بر  نظام حاکم بر عربستان و  تبعیض علیه شهروندان شیعه این کشور است.

 حکومتی که توان پاسخ گویی به مطالبات به حق مردم خود را ندارد و در تصمیمات دستپاچه حکم به اعدام یکی از روحانیون شیعه می دهد، مسیری را می پیماید که صدام حسین ها و مبارک ها و معمرها..  طی کرده اند.

 صدور حکم مرگ برای یک عالم شیعه ای که در سرزمین وحی خواهان ولایت فقیه است، نشان دهنده ضعف کشور عربستان در ایجاد ثبات و آرامش در کشور با پاسخ گویی به خواست مردم است.

جای تعجب است ، اینگونه اعمال ضد بشری، زیر پا گذاشتن خطوط قرمز حقوق بشر است اما چرا مدعیان حقوق بشر خفه خان گرفته و هیچ نمی گویند. چرا بان کی مون و دیدبان حقوق بشر ابراز نگرانی نمی کند ..

بله ! هر کجا که ریخته شدن خونی بی گناهی مورد اعتراض کشورهایی چون آمریکا و همپیمانانش قرار نگیرد، یعنی عملان آن در مسیر کشورهای استکباری و متناسب با  هدف و خواست آنها حرکت می کنند.

 بهتر است شاهزادگان و سیاستمداران عربستان بدانند و یک بار هم شده به جای زن و شهوت و شراب به کتب تاریخی مراجعه کنند ، تاریخ گواه است، هر کجا خون بی گناهی برای اسلام بر زمین ریخته شود، شجره طیبه اسلام را آبیاری کرده و ثمرات آن را ثمین تر و پربار تر می کند.  و این همان چیزی است که به نظر ترس را بر دل دشمنان اسلام افکنده است.

به قلم منیره غلامی توکلی

انتهای پیام/ت

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 93/7/26 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک