سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

 

روز قدس، روزی برای اسلام به نام حکومت های اسلامی

قدس 94، مشتی گره کرده بر هرم شوم اسرائیل، داعش و عربستان

امسال "روز قدس" جهان اسلام، مشتی گره کرده بر پیکره سه گرگ انسان خوار می شود! اسرائیل و داعش و عربستان گرگ‌هایی که مردم بی‌گناه را قتل عام می‌کنند.
قلمدون :
                                                                                                           

روز قدس

 

«روز قدس " یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم ‌آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابرقدرت‌هاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روزی ‌است ‌که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین ‌این روز را روز قدس می‌دانند و عمل می‌کنند به آنچه باید بکنند و منافقین ـ آنهایی ‌که با ابرقدرت‌ها در زیر پرده آشنایی دارند و با اسرائیل دوستی ـ در ‌این روز بی‌تفاوت هستند، یا ملت‌ها را نمی‌گذارند ‌که تظاهر کنند روز قدس، روزى است که باید سرنوشت ملت‌هاى مستضعف معلوم شود باید ملت‌هاى مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین، باید همان‏طور که ایران قیام کرد، و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملت‌ها قیام کنند و این جرثومه‏هاى فساد را به زباله‏دانها بریزند.»  امام خمینی (ره)

سی و ششمین جمعه آخر ماه مبارک رمضان بعد از نام‌گذاری تاریخی امام خمینی(ره) به نام روز " قدس" به حمایت از ملت "مظلوم فلسطین" و سایر ملت‌‌های مستضعف در راه است.

سی و ششمین روز جهانی مبارزه با استکبار بین الملل "اسرائیلِ غاصبِ جنایتکارِ کوک‌کشِ وحشی  و آمریکا ...در حالی به پیکره جهان اسلام و مسلمین جان تازه می‌بخشد و وحدت آنان را باردیگر به رخ جهانیان می‌کشاند که گویی این غده سرطانی که خواب را از چشمان اذهان و وجدان‌های بیدار گرفته است، در منطقه ریشه دوانده و شاهد اسرائیل دومی به نام " آل سعود" و اسرائیل بچه‌های کوچکی به نام داعش هستیم.

آل سعودی که برخلاف اسمش برای ملتش جز نحوست نداشته و در جهان اسلام برای خود جز بی‌آبرویی و شرم چیزی به یادگار نگذاشته است. حکومتی خودکامه و سلطنتی که گاه دستش به خون زوّار بیت‌الله‌الحرام آغشته است و گاه دست در دست دشمانان قسم خورده اسلام علیه همسایگان آتش نفاق به پا می‌کند، گاه دست به جیب می‌شود و دخل تروریسم را سکه می‌کند و گاه شمشیر در دست می‌گیرد و برای زیرپا نهادن ارزش‌‌‌های اسلامی - انسانی رقص و پایکوبی می‌کند...

زمام‌داران عربستان سعودی کشوری با ثروت زیاد و  شهوتی افسارگسیخته، با درک بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان و ترس از فروپاشی سلطنت خودکامه و ظالمانه خود که ببشتر ظلم را نیز به شیعیان روا می‌دارد، پرده از چهره سیاست سر تا پا دشمنی با نظام‌های اسلامی منطقه برداشته و با بمب‌باران‌های هوایی و کشتار مردم بی دفاع یمن، کوکادکان و زنان؛ بر صفحه تاریخ ننگی ابدی برای خود خریده است، ننگی که با شعارهای "مرگ بر آل سعود"  رنگ می‌گیرد.

امسال روز "جهانی قدس" پیکره جهان اسلام همراه با آزادمردان و آزادزنان جهان در هر دین و آیینی از چهار گوشه جهان، فریادهای مطالبه‌گرانه خود را برای سرنوگونی ریشه ظلم و جور اسرائیل، آمریکا و همپیمانانش به ویژه آل سعود، طنین انداز می‌کنند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز اتمام حجت با آنان قرار می‌دهند، با کسانی که مادران و پدران هر گروه تروریستی و خالق و حامی هر حرکت جنایتکارانه در جهان هستند.

امسال روز قدس همه مشت‌ها به سوی هرم به خون آغشته اسرائیل، داعش و عربستان سعودی است، امسال "روز قدس" جهان اسلام، مشتی گره کرده بر پیکره سه گرگ انسان خوار می شود! گرگ‌هایی که مردم بی‌گناه را قتل عام می‌کنند، با سلاح‌‌های ممنوعه به جان مردم می‌افتند و حتی از پاره پاره کردن آنها ابایی ندارند، بیمارستان‌ها و زیرساخت‌ها و حتی آثار مذهبی و باستانی را تخریب می‌کنند و از همه ددمنشانه‌تر با تحریم از رسیدن آب و آذوقه به مردم مظلوم و جنگ‌زده جلوگیری می‌کنند.

امسال روز قدس، روز سرنوشت‌ساز امت مسلمان است، از عراق و سوریه که داعش بر آن می‌تازد تا یمن که عربستان آن را می‌دَرُد تا فلسطین و غزه که اسرائیل بر آن آخرین روزهای چنبره زدنش را تجربه می‌کند، در این روز باید سرنوشت ملت‌های مظلوم و مستضعف ملعوم شود، "روز قدس" روز قیام یک دنیا جهان اسلام در برابر یک دولت جعلی و غاصب و همپیاله‌هایش است، روزی که به یمن آن چرثومه‌های فساد به زباله‌دان تاریخ انداخته می‌شود.  

36 امین روز جهانی قدس، روز تمام ملت‌های مظلوم و مستضعف در هر نقطه از جهان اسلام است، روزی که پرچم پیروزی بر نقشه جهان اسلام به احتزاز در می‌آید و به اثبات می‌رسد که روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز جهان اسلام و حکومت اسلامی است. 

انتهای پیام/  ت

 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94/4/18 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک