سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

با وسیع شدن جغرافیای کربلا، کوفیان جامعه بین‌الملل تشکیل داده‌اند

منیره غلامی توکلی 

 دیروز، مادران مسلمان در اقصی نقاط جهان، به یاد علی‌اصغر(ع) شهید شیرخوار کربلا در تجمعی عاشورایی در حالیکه نوزادان خود را در آغوش امن خود داشتند و آنها را از آب و شیرخود سیراب کرده بودند زبان بر مرثیه شهادت این طفل شش ماه گشودند و هم نوا با رباب(س) بر سینه زدند و نوحه سُرایی کردند.

این زنان سلامتی جسم، روح و معنویت فرزند خود را نذر علی‌اصغر(ع) کردند تاسربازانی شجاع برای امام زمان(عج) پرورش دهند. سربازانی، بصیر و جان برکف که در اطاعت از فرمان ولایت جان شیرین را تقدیم کنند.

 


پرورش نسل منتظر، شعار نیست

آری این شعار نیست، پرورش نسلی منتظر، وظیفه همه زنان مسلمان است. کاری که مادران دیروز با پرورش انقلابیون و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کردند و مادران امروز با پرورش نسل مدافع حرم در عراق و سوریه به سرانجام می‌رسانند و مادران فردا نیز فرزندان همین مدافعان را به محافظان و سربازان ولی عصر(عج) تبدیل خواهند کرد.

در انجام این وظیفه اگرچه مادران ایرانی پیشگام هستند، اما مادران فلسطینی، لبنانی، بحرینی، یمنی و عراقی نیز عقب نیفتاده‌اند وگام به گام پیش می‌آیند.

مادران فلسطینی گویی از بدو تولد رخت جهاد و شهادت بر تن فرزندان خود می‌کنند و با شیری که به نام خدا و حب رسول و خاندان آن بر کام فرزندانشان می‌ریزند آنها را برای مبارزه با یزدیان زمان- اسرائیلیان وحشی‌صفتِ کودک کُش-  پرورش می‌دهند.

فلسطین بیش از نیم دهه است که کربلایی دیگر شده است، کربلایی که اینبار نه در بیابان‌های عراق و بلکه در نخستین قبله‌گاه مسلمین برپا شده است! اینبار در کربلایی قرن 21 نه یک علی‌اصغر که هر روز علی‌اصغرها به شهادت می‌رسند، در کربلای قرن 21 نه فقط یک رباب و یک لیلا بلکه رباب‌ها رخت عزای نوزادان و کودکان شیرخوار خود را به تن می‌کنند و لیلاها رخت جنگ بر تن نوجوانان و جوانان خود می‌بینند و در عزای آنها به صبر زینب تأسی می‌کنند.

در کربلای حسین(ع) اگر یک خیمه به آتش کشیده شده از قهر همان یزیدییان، در کربلای قدس در کربلای غزه در کربلای شهرک‌های آوارگان فلسطینان همچنان خانه‌ها به آتش کشیده می‌شوند و کودکان و شیرخواران در آتش بی‌دینی و ددمنشی می‌سوزند..

هنوز پرچم کفار پایین کشیده نشده است!!

در خیابان‌های فلسطین، کودکان و زنان را همان‌گونه می‌زنند، به آتش رگبار می‌بندند و به اسارتی نامعلوم می‌برند که گوی در مسیر شام اسرای بنی‌هاشم را بردند.

آیا در این کربلا هم با شعار لبیک یا حسین(ع)؛ عقیله بنی‌هاشم نظاره‌گرست؟

کربلا به وسعت تاریخ، وسعت پیدا کرده است لکن شمریان، شمرتر شده‌اند، یزیدیان مدرن دستور قتل مخابره می‌کنند و کوفیان جامع بین‌الملل تشکیل داده‌اند!

 به دست داغش تکفیری، سوریه هم به جغرافیای کربلا پیوسته است. لشکر بنی‌سعد زمان، نه فقط از مردان و جوانان که از کودکان حسینی‌اش هم می‌ترسند! آنها هم داستان قاسم(ع) را شنیده‌اند از این رو  سرمی‌برند، دست قطع می‌کنند، شلاق می‌زنند و زنان را به کنیزی جنسی – جهاد نکاح- می‌برند...

هل من ناصرا ینصرنی  کربلای امروز را که شنیده است

از تنهایی این سرزمین‌ها همان یزیدیان اسرائیلی، داعش، تکفیری، وهابی ... عراق، افغانستان و بحرین و یمن نیز به خون آغشته‌اند، آخر یهودیانی مدعی مسلمانی بر کعبه حاکم شده‌اند! خانه خدا در دست اغیار است و خون مسلمانان برزمین از این رو حسین بن علی(ع) در عرفه حجش را ناتمام گذاشت از همان روز بود که اسلام برای پایداری خون طلبید و آغاز نهضت نیز خون سرور شهیدان بود و چه مبارک مبارزه‌ای است مبارزه با دشمن خدا در  قریب 14 قرن متوالی..

هنوز مادران رقیه‌های را بزرگ می‌کنند و همسران لالایی آمدن پدر را به گوش فرزندان می‌خوانند تا در ویرانه‌های شهرک‌های فلسطینی‌نشین، ویرانه‌های یمن و سوریه، رقیه دیگری جان ندهد.

نتیجه دور شدن از مکتب عاشورا

کل یوم کربلا و کل یوم عاشورا به دست آل سعود، تکفیری‌ها و داعشی‌ها و وهابی‌های مورد حمایت آمریکا، اسرائیل، ترکیه و ... مصداق عینی پیدا کرده است و جامعه کوفی بین‌الملل چشم خود را بر این فجایع بسته است و این سِّر تاریخ است که ظالم باید در ظلم خود غرق شود و ظالمان دیگر را با خود به کام آتش بکشد و وای بر حال ظالمان ..

دو هفته از کشته شده بیش از 5 هزار نفر از مسلمانان در قلتگاه مِنا نگذشته است که آل سعود به دستور اتاق فکر آمریکایی – اسرائیلی، یمن را مظلومانه به خاک و خون کشیدند و نه تنها از خراب کردن زیرساخت‌های یمن ابایی نکردند بلکه با بمباران دو مراسم عروسی، پرونده سیاه خود را در آدم کشی و سفاکی سیاه‌تر کردند، همچنان که آل سعود در به کشتار خود در سکوت بین‌الملل ادامه می‌دهد، مدعی حقوق بشر با بمباران بیمارستانی در قندوز که علاوه بر بیماران افغان، پزشکان بی‌مرز نیز در آن حضور داشتند، تعجب همگان را از این همه لاابالیگری در انسان کشی، برانگیختند و آن سوی‌تر فلسطینیان در پس انتفاضه‌ای دیگر نه با بمب و موشک بلکه با ترور وقیحانه تک تیراندازان اسرائیلی به شهادت می‌رسند و از همه مضحک تر آنکه نتانیاهو در برابر چشم بینای رسانه‌ها، سکوت و نابینایی سازمان های بین‌الملل را به تمسخر می گیرد و می‌گوید که به دروغ می‌گویند، فلسطینیان را می‌کشیم! )

این تمسخر، نشأت گرفته از سهل انگاری جهان اسلام است، این بی‌پروایی نتیجه حکومت ذلیلانه بخشی از دولتمردان کشورهای اسلامی است، این بی‌عزتی مسلمانان، ماحصل بزرگ‌انگاری دشمنان اسلام است .

همه این بی .... ها به خاطر دور شدن از فرهنگ و مکتب عاشورایی و سبک زندگی حسینی(ع) است و با این اوضاع سوال اینجاست که  چه زمانی دنیا این سکوت خود را خواهد شکست؟ چه کسانی برای شهیدان جغرافیای کربلا مرثیه سرایی و روضه خوانی و اشک ریختن را ادامه خواهند داد؟ چه کسانی پرچم مدافعان حرم را تا لحظه ظهور امام زمان(عج) بر زمین نخواهند گذاشت و اینکه یزیدیان زمان به دست چه منتقمانی به خاک و خون کشیده خواهند شد ..

همچنان روز علی‌اصغر ادامه دارد و مادران علی‌اصغرهای خود را حسینی و مدافعان اسلام بزرگ خواهند کرد.

 انتهای پیام / غ



نوشته شده در تاریخ شنبه 94/7/25 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک