سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

آیت الله هاشمی رفسنجانی بهرمانی، کیست؟ شاید باید تعریفی جدید از او در تاریخ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نوشته شود؛ تعریفی که سرفصل آن رحلت امام خمینی(ره) است؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی بهرمانی - مرد سال‌های مبارزه علیه طاغوت بعد از گذشت 37 سال از واژگونی دیکتاوری طاغوت –را چه می‌شود؟ رئیس تشخیص مصلحت نظام، به کدامین مصلحت سخن می‌گوید؟ خودش خوب می‌داند و خوب سخنرانی می‌کند:« اگر تفرقه‌ها عمیق شود آن موقع دیگر انتظار دوام انقلاب و ایران را نباید داشته باشیم.»

                                                                            هاشمی رفسنجانی
در این سال‌ها گویی آیت الله هاشمی رفسنجانی بهرمانی، در اقیانوس انقلاب شکوهمند اسلامی گاه در نقش غریقی نابلد از شنا ظاهر می‌شود که در راه رسیدن به مقصود؛ دست به سوی هر کسی دراز کرده، او را نیز غرق می‌کند و گاه در نقش نجات غریقی ظاهر می‌شود که راه ساحل خودی را به اشتباه می پیماید.! که هر دو نقش بد عاقبتی را به همراه دارد.  
آیت الله هاشمی رفسنجانی بهرمانی، با سبقه‌ای پرافتخار در مبارزات انقلابی با دیکتاتوری طاغوت و مسئولیت‌های مهمی چون رئیس مجلس  شورای اسلامی، جانشینی فرماندهی کل قوا، ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست شورای عالی امنیت ملی و ... اکنون در مقطع مهمی از‌ تاریخ انقلاب اسلامی،  به صورت تلوحی در راستای قانون شکنی به سمت شورای نگهبانی گارد می‌گیرد، که امام خمینی (ره) درباره آن می‌فرمایند: ««دیکتاتوری همان است که نه به مجلس سر فرود می آورد، نه به قوانین مجلس و نه به شورای نگهبان و نه به تأیید شورای نگهبان.»
گویی مثل « چاقو دسته خودش را نمی برد» در دنیای سیاست کاربردی ندارد! شاید سیاستمداران به آن اعتقاد ندارند اما از قدیم گفته اند که« بار کج به منزلش نمی‌رسد» و این را همه قبول دارند، معجزه تاریخ تورق آن به دست خود ماست...

رئیس تشخیص مصلحت نظام! در سالروز ورود امام خمینی(ره)، صحبت از بدهکاری الان همه بر بیت امام خمینی(ره) می‌کند؟! در حالی که امام خمینی (ره) خود در بخشی از منشور روحانیت می‌نویسند: « "انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد...»در این صورت یا بیت امام در هیچ گروهی از امت قرار نمی‌گیرند که این تفکر عین دیکاتوری است یا  کسی قصد دارد بیت امام (ره) را از همه جدا کند!

سوال ما از آیت الله این است؛ این چه بدهکاری همه! است که با ورود شخص سیدحسن مصطفی به گردونه انتخابات پنجمین مجلس خبرگان رهبری برطرف می‌شود؟ این کدامین بدهکاری است که با هدیه انتخاباتی صاف می‌گردد؟ آیا بدهکاری همه!تا ورود شخص سیدحسن به کرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری تمام می‌شود؟

اما جای تعجب است که چرا سیدحسن مصطفوی نوه امام خمینی(ره) که در برابر همه طاغوت و استکبار و زیادخواهی و جاه طلبی دنیایی از ابرقدرت‌ها ایستاد و به پشتوانه همه ملت دولت تعیین کرد، چرا سکوت اختیاره کرده و هیچ نمی‌گوید!؟ آیا به راستی او در این ابراز عقیده‌های سراسر وهم شریک قافله است؟! که در این صورت پسر کو نشان دارد از پدر؟ باید یادآور شد که از قدیم به افرادی که ناخواسته وارد جریاناتی میشود که تمامش ضرر است گفته‌اند: « آش نخورده و دهان سوخته» که امثال این جریانات زیاد مصادیق اینچنینی به خود  دیده است.

انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) با ایثار خانواده‌های شهدا و جانبازان به ثمر نشست، ثمرنشستنی که از این نهال، شجره طیبه‌ای ساخت که بعد از معمار بزرگ انقلاب اسلامی با رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای مسیر بالندگی خود را طی می‌کند و در طی این مسیر آنقدر سفارش به حفظ عزت و احترام خانواده شهدا از سوی امام خمینی(ره) شده است که بر هیچ کسی پوشیده نیست که « هر چه انقلاب اسلامی دارد، از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است.» پس چگونه ممکن است خانواده شهدا که بخشی از همه! آیت الله هستند بر کسی بدهکار باشند؟!

کاش هیچ کسی فراموش نکند که در انقلاب اسلامی ایران، اگر قرار بر قبول مسئولیت است، ذات آن خدمت به ملت به ویژه خاندان معظم شهدا، که بنابر فرموده امام خمینی(ره) « «و عمده چیزی که هست این است که صادقانه خدمت کنید، خدمت بکنید، گمان ‌نکنید که شما یک کاری که برای آن‌ها انجام می‌دهید یک منّتی بر آن‌ها دارید. منّت آن‌ها را بکشید، خدمت بکنید، احترام بکنید از آن‌ها. این‌ها خانواده شهدا هستند. و معلولین و خانواده‌های معلولین که ارزششان آن قدر است، و ما باید خدمتگزار به آن‌ها باشیم. هر عملی که انجام می‌دهیم، هر خدمتی که به آن‌ها انجام می‌دهیم، عملی است که در پیشگاه خدا مقبول است‌ و ما باید با کمال خرسندی منّت آن‌ها را بکشیم و خدمت به آن‌ها بکنیم..»

در این صورت توصیه می کنیم، طلبکاران نماها نیایند و جای خدمتگزاران را نگیرند که این با اصل فرمایش امام خمینی (ره) که اکنون در سی هفتین سالروز ورودشان به ایران اسلامی هستیم، مغایرت دارد.

پ.ن: آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در مراسم سی و هفتمین سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در فرودگاه مهرآباد، اظهار کرد: دولت عاقل زخم زبان‌ها را تحمل می‌کند. همه اینها را از فتوای امام، افکار امام،‌ آموزش‌های امام و تربیت‌های امام داریم. ما همه الآن باید خود را به بیت امام بدهکار حساب کنیم. متأسفانه بدهکارها هدیه خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند.

انتهای پیام /J

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94/11/13 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک