سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
در سالرروز آزادسازی خرمشهر باید از خود پرسید

خرمشهر را از دست ندادیم، ایمان و ارزش هایمان را چطور؟

خرمشهر را از دست ندادیم ، ایمان مان را چطور؟

امروز، "فرهنگ" در دست همان حامیان صدام حسین تکریتی، اسیر است و هر چه ولی امر مسلمین فرمان می دهد کسی در این جبهه علمیاتی موفقیت آمیز انجام نمی دهد! شاید ایمان به کار در جبهه فرهنگی کم است شاید هم غرور.. خدا نکند که اسلام و ارزش ها آن خبیثانه مصادره یا در دست غفلت خودمان اسیر شده باشد!

میترا خسروبیک

 امروز سی چهارمین سالروز آزادسازی خرمشهر است، شهری که برای داشتنش ، برای بازگرداندنش به آغوش مهربان مام وطن، جان های زیادی نثار شد و خاک متبرک...

امروز در یک تقارن زیبا سالروز آزادسازی خرمشهر با میلاد با سعادت امام زمان(عج) یکی شده و نشانه ای زیبا برای ماست که پیروزی ها، افتخارات، شکوه و عزت و عظمت ایران اسلامی در دوران انتظار ، ناگسستنی با ایمان  و توکل به خدا و ولایت مداری و ولایت پذیری و حمایت از ولی فقیه دارد .

این روزها در آستانه آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام و به خواست خداوند متعال در سایه سار عزت برگرفته از اسلام ، هستند عده ای با پشتوانه انقلابی گری، که با دشمنان دین مبین عکس یادگاری می گیرند! و عذر نمی خواهند! و پدران آیت ا لله شان هم به یک اخم و ترش پدرانه ! رضایت می دهند؟

امروز، "فرهنگ" در دست همان حامیان صدام حسین تکریتی، اسیر است  و هر چه ولی امر مسلمین فرمان می دهد کسی در این جبهه علمیاتی موفقیت آمیز انجام نمی دهد شاید ایمان به کار در جبهه فرهنگی کم است شاید هم غرور.. خدا نکند که اسلام و ارزش ها آن خبیثانه مصادره یا در دست غفلت خودمان اسیر باشد!

امروز در حالی چشن سالروز آزادسازی خرمشهر را برای سی و چهارمین بار برپا می کنیم که در سوگ حیا، عفاف، خوشیتنداری و .. باید مرثیه بخوانیم!

امروزه در شرایطی جشن سالروز آزادسازی خرمشهر را می گیریم که بلادهای بسیاری از جهان اسلام در عراق، سوریه، فلسطین به دست صدامیان زمان به اسارت و غارت رفته و مردمانشان آواره کشورهای غیرمسلمان شده اند؟ و هستند کسانی که برای حضور و دفاع از این شهرها ان قلت می آورند و گویی فراموش کرده اند که همانطور که خدا خرمشهر را آزاد کرد، بلاد دیگر اسلام را نیز از دست صدام حسین های تکفیری خارج خواهد کرد.

امروزدر سی و چهارمین سالگرد فتح الفتوح خرمشهر باید کمی بیشتر اندیشید، جواب سوالات زیادی را داد:

 آیا خاک ایران مهد فرهنگ ایران نیست؟

آیا فرهنگ ایران ناموس فکر و اندیشه مردمان ایران زمین نیست؟

آیا محمدها رفتند تا فقط جایشان در آزاد زادسازی خرمشهر خالی باشد؟

 آیا محمد- جهان آرا- به یادمان هست و او را خاطره کرده ایم و این گفته اش را از خاطر رفته  «بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح می کنیم مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند..» آیا ایمان هایمان سرجایش است؟

از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی باید پرسید آیا ایمان مان سرجایش است و رهبر انقلاب به خاطر نگرانی های فرهنگی شب ها خواب به چشمشان نمی آید؟

از دولت یازدهم باید پرسید که ایمان مان سرجایش هست و فرمان اقتصاد مقاومتی هنوز به اقدام و عمل تبدیل نشده و به جای اینکه ما انقلاب پابرهنه ها باشیم به فکر رضایت کدخدا مسلکان غربی و هم پاله های آنانیم؟

از وزارت امور خارجه باید پرسید، ایمانمان سرجایش هست که پای میز مذاکره رفتیم و باختیم صحبت از برد – برد می کنیم؟ اگر خرمشهر را هم برد – برد گرفته بودیم الان اسمش محمره بود یا خرمشهر؟

باید از برخی -شما بخوانید حداکثر- ورزشکاران و هنرمندان پرسید، آیا ایمانتان سرجایش هست به جای الگوی درست و عینی برای جوانان، جان باختگان مشروب و الکل و مواد مخدر شده اید یا مزدوران عرصه نفوذ فرهنگ بی بندوبار غربی ..؟

باید از سازمان جوانان از بانک ها و .. پرسید آیا  ایمانمان سر جایش هست و جوانان ما با تأخیر در ازدواج که بیشتر مسئله آن اقتصادی و فرهنگی است، میهمان سفره ای آلوده ازکالای دسته چندم بازار جنسی شده اند و ازدواج و افزایش جمعیت را به بحران کشیده  است و ایدز با رفتار پر خطر جنسی بیداد می کند؟ 

باید از معاونت امور زنان و خانواده پرسید که ایمان مان سرجایش هست و دختران و زنان ایران اسلامی در بی راهه های گم شدن هویت زن مسلمان و خواسته های بحق آن به دنبال کشف حجاب و حضور در ورزشگاه ها و خوانندگی و متور سواری و از همه بدتر به رسمت شناخته شدن روسپیگری هستند ؟

باید از روئسای بیمارستان ها پرسید وجدانتان را که برگرفته از ایمان مان است در کدامین اتاق عمل جراحی و خارج کردید که اینگونه بیماران را در بیمارستان ها رفتار می کنید از بخیه تازه کشیدن می گویم تا اشتباهات عجیب پزشکی و مرگ ها؟

باید از صاحب خانه ها پرسید ایمان تان سرجایش هست و  اینگونه به مستأجر کارگر و زوج جوان کارمند کرایه می بندید و بهای تجمل گرایی و اسراف گری خود را از حلقوم آنان بیرون می کشید؟

باید از کم فروش پرسید ایمانتان کجا رفت که وزنه شما را نامتعادل کرده و گاهی سنگین تر از کالا را نمایش می دهد؟

باید از بانوی ایرانی پرسید،  ایمانت سرجایش هست و چرخه تولیدات داخلی را با خرید کالای نبجل چینی کساد می کنی و با خرید لوازم آرایش غیراستاندارد سلامت جسمی و روخی خود، جامعه و نسل آینده را به عنوان یک زن و مادر به خطر می اندازی و بدتر از آن در تجمل چنان گم شدی که فرزندآوری را فراموش کرده ای ...؟

در سی و چهارمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر باید دوباره این درس را خواند « خدا خرمشهر را با توکل و ایمان به خدا، اطاعت از ولایت فقیه، تأسی از حماسه حسینی و عملیاتی کردن اندیشه های عاشورایی، آزاد کرد و رزمندگان ایران اسلامی را بر صدام حسین تکفیری نصرت بخشید، دست حق از آستین همه رزمندگان اسلام که با تکفیری های داعشی می جنگند، بیرون آمده و نصرت و عزت واقعی از آنِ آنان است.

چه پُرشکوه و مدبرانه ملت ایران پیام امام خود را شنیدند و عزتشان را از اسلام و قدرتشان را از ایمان خود می دانند و همه این اقتدار را در سایه ولایت مطلقه فقیه تجربه و درک می کنند و چه سرنوشت شومی داشتند و دارند ملتی که پیام امام خمینی (ره) را شنیده و آن را به جان نخریدند که فرمود: « قدرت های بزرگ پیش از آن که از شما استفاده نمایند، از شما طرفداری نمی کنند و شماها را برای منافع خویش به هلاکت می کشند .»

انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 95/3/2 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک