سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

jحلیلی بر حرکت توهین آمیز شادی صدر:

توهم نیست؛ توطئه ای در راه است!

این اغراق نیست بلکه یک واقعیت است، یک توهم توطئه نیست بلکه نفوذ و یک جریان سازی علیه ارزش های اسلامی و مؤلفه ها و اهداف انقلاب اسلامی است که از سوی برخی افراد هم فکر، در مقطعی همکار "شادی صدر" چون فائزه هاشمی در حال اجراست، چرا دست های سازنده پازل فتنه 88 امروز دوباره دور یک میز نشسته و پازل دیگری را که قطعا معلوم است با چه هدفی طراحی و مدیریت می شود، کنار هم می چینند.
منیره غلامی توکلی

خبر حرمت شکنی دوباره عنصر فاسد، ضد انقلاب، فتنه گر و فمینیسم اصلاح طلب "شادی صدر" در شبکه های اجتماعی فارغ از ایجاد خشم و انزجار ملت ایران که به طور قطع بدون پاسخ نخواهد ماند، آزمونی سرنوشت ساز و مهم برای اصلاح طلبان و به ویژه مدعیان حقوق زن است که زیر پرچم اسلام به دنبال اهداف فمینیستی خود بر سر سینه می زنند و اسلام و ارزش های آن را با عجیب ترین استدلالات مصادره می کنند.

بی شک "شادی صدر" که نطفه فعالیت های ضدانقلابی و حقوق بشری اش! در دولت اصلاحات و روزنامه زن با مدیریت – فائزه هاشمی- بسته شد؛  پرورش یافته  مکتب فمینیسمی است که چاشنی تند ضدنظام و ارزش های اسلامی آن را متمایز تر از سایرین می کند، بلوغ فکری این شیطانک در فتنه 88 و سپس پیوستنش به رسانه های معاند نظام امروز او را به شیطانی بزرگ و ملحدی خطرناک تبدیل کرده است.

از سویی دیگر جریان شکل دهنده و اجرا کننده  فتنه 88 در داخل کشور که به واقع « لیدرهای» فتنه گران محسوب و اینک در سطح جامعه چهره های شناخته شده ای هستند بعد از خوردن سیلی محکم از سوی ملت ایران در 9 دی نه تنها آرام ننشستند بلکه چون سال ها و ماه های قبل از علنی کردن فتنه ابتدا چون موش های کور به سوراخ های خود رفته و اکنون بار دیگر سر از لانه بیرون آورده اند .

پر واضح است که نقش زنان و برخی از زنان اصلاح طلب فمینیسم که سبقه هتاکی به قوانین شرعی و اسلامی در رابطه با مسائل خانواده، طلاق، نفقه، ازدواج و مهریه و حتی تمسخر احکام فقهی و ایردهای متعدد به حجاب اسلامی دارند، چنان واضح است که دیگر نیازی نیست اطاله کلام کرد و از فائزه هاشمی و روزنامه زن  و دبیری سرویس حقوقی آن روزنامه به تفصیل یاد کرد.

این حشر و نشرها و دوستی ها و اعتماد فائزه هاشمی به افکار خبیث "شادی صدر" در تحقق خواسته ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی باعث شد تا وی تمام همت خود را برای رسیدن به اهدافش در  قابل اظهارات هتاکانه و هنجار شکنانه در برابر نظام جمهوری اسلامی و قوانین اسلامی به کار گیرد و دولت اصلاحات نیز با دادن ده ها جایزه همسو با رژیم صهیونیستی مسیر آغاز رشد وی و فتنه گری را هموار سازد.

از مهم ترین جوایز این زن فاسد ملحد انتشار مقالات انتقادی و همچنین کمپین مبارزه با سنگسار و فعالیت در انجمن راهی و جایزه زنان شجاع وزارت امور خارجه آمریکا (2010) به خاطر شجاعت و رهبری در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان است نکته ای که باید در خصوص این زن ضدانقلاب دانست افکار خبیث و کثیف و دور از انسانیت این فعال حقوق بشری! در خصوص هم جنسگرایان که زنان فمینیسم و اصلاح طلب باید در خصوص انتخاب گزینه سیاست سکوت در برابر آخرین حرمت شکنی وی تجدید نظر کنند.

این اغراق نیست بلکه یک واقعیت است، یک توهم توطئه نیست بلکه نفوذ و یک جریان سازی علیه ارزش های اسلامی و مؤلفه ها و اهداف انقلاب اسلامی است که از سوی برخی افراد هم فکر، در مقطعی همکار "شادی صدر" چون فائزه هاشمی در حال اجراست، چرا دست های سازنده پازل فتنه 88 امروز دوباره دور یک میز نشسته و پازل دیگری را که قطعا معلوم است  با چه هدفی طراحی و مدیریت می شود، کنار هم می چینند؟!

تکه پازل هایی که شامل حماسه ثبت نام زنان برای نامزدی مجلس شورای اسلامی،  ثبت نام پرحاشیه زنان برای مجلس خبرگان رهبری، معرفی حضور زنان در ورزشگاه ها به عنوان مهم ترین خواسته و دغدغه زنان، حرف های عجیب نماینده زن اصلاح طلب مجلس دهم در خصوص زن ستیزی نمایندگان زن دوره قبل و سخن سرایی وی در خصوص آزادی بودن و اختیاری شدن حجاب، تلاش برای ورود یک زن کشف حجاب کرده به مجلس شورای اسلامی از سوی اطلاح طلبان ، از همه مهم تر مشروعیت سازی غیرقانونی فائزه هاشمی برای بهائیان با خرج کردن نام و نشان پدر، و در  میدان فعالیت های دولتی، برگزاری همایش هایی از جنس فمینیستی از سوی معاونت امور زنان و خانواده  و ... می شود.

از این افراد که در کمترین اتهام آنان را باید " فمینیسم" گرایی نامید قطعا نمیتوان  توقع یک حرکت سازنده و مفید برای جامعه زنان داشت اما نباید هم تعجب کرد که از این گرایش زن ستیزانه! که برگرفته از عدم خودشناسی آنهاست به خدانشناسی و بعد خداستیزی برسند و " شادی صدر" نماد کمال یافته چنین تفکری است و ما به فائزه هاشمی در این زمینه هشدار می دهیم....

نزدیک شدن به بهائیت و عذرخواهی نکردن و جسارت ورزیدن و میدان و پرورش دادن به صاحبان افکاری این چنینی نه دنیای تو را آباد و راهت را هموار می سازد و نه آخرتی برایت باقی می گذارد چرا که تصویر نجس "شادی صدر" آخر این راه است که "روز مبادا" چندان دور نیست... این توصیه ای برای همه  به ویژه مدعیان حقوق زن در زیر پرچم اسلام است که امروز زمان آن رسیده  که حتی با یک جمله از این دست افکار برائت بجویند، سیاست سکوت نه تنها آنها را از گردباد خطاها در امان نمی سازد بلکه از قدیم گفته اند« سکوت علامت رضایت است! » و نیز به قول شاعر:

 تو اول بگو با کیان دوستی / پس آن گه بگویم که تو کیستی...

اما باید این جمله را همیشه آویزه گوشمان کنیم که دشمن، هوشیاری ترسو است! می داند که در جبهه نظامی در برابر مردان غیور ایران زمین و دامن زنان ایثارگر این سرزمین کهن، مجالی برای عرض اندام ندارد. او مقهور عظمت نیم نگاهی از سوی رهبری مقتدر است که پدرانه فرزندان عاشورایی خود را کنار خود جمع می کند و سخنانی مردانه می گوید. از این رو دست به سوی فرهنگی دراز می کند، فرهنگی را به سخره می گیرد، قصد خراب کردن فرهنگی را دارد که به "فرهنگ عاشورایی" شناخته شده است، فرهنگی که مؤلفه های اصلی آن را ایمان، ایثار، شهامت، شجاعت، شهادت، عزت، شرف، حجاب، عفاف و اقتدار باید معنا کرد.

در این صورت رمز گشایی از عملکرد فائزه هاشمی برای هم نشینی و مجالست با بهائیت بی دین، تلاش زنانی برخی سازمان ها و ان جی او ها برای از بین بردن هویت زن مسلمان که رنگ گرفته از حجاب، عفاف است، تلاش برای حیا زدایی زن و مرد مسلمان، مبارزه با ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی و در نهایت بی احترامی به ساحت معلم و مکتب فرهنگ عاشورا " امام حسین" (ع) در هر فتنه ای که برپا می شود ، کاری سخت نخواهد بود...

اما آنچه که شادی صدر در این حرکت مذبوحانه فراموش کرده این واقعیت است که « آب    از دهان سگ نجس نمی شود چه رسد به اقیانوس ولایت و امامت و سگی که تو باشی.»

انتهای پیام/ت

 



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 95/3/10 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک