سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

قلمدون :

کودکان نخستین قربانیان صهیونیسم بین الملل/ قتل عام کودکان میانمار، فلسطین و سوریه هولوکاستی علیه اسلام

در هر جنگی، زنان و کودکان و سالمندان بیشترین آسیب ها را متحمل می شوند. این جنگ خواه توسط عوامل داخلی صورت گرفته باشد و خواه با تجاوز کشوری خارجی قربانیانی را برجای خواهد نهاد که یا جان خود را در آتش جنگ افروزی از دست داده اند یا خانه و کاشانه شان را.

مردم فلسطین دَه ها سال است که در کشور خود تحت غیرانسانی ترین رفتارها و کشتارها قرار دارند، به قولی مردم فلسطین را می توان نمونه بارز " نسل کشی" توسط یهودیان صهیونیست دانست، صهیونی که خود را نژاد برتر و افضل بر تمام جهان می داند در حالی که حتی یک وجب خاکی برای تشکیل حکومت و دولتی قانونی نداشته و نخواهد داشت.

این دولت جعلی با ملتی که از سرتاسر دنیا فراخوان شده اند! در بازی های سیاسی قدرت های اروپایی و آمریکایی دست به دست می چرخد و باقی خود را مرهون لطف آنها می بیند! دولت صهیونیستی و حامیان آن زندگی " انگلی" دارند که بقای میهمان و میزبان به یکدیگر وابسته است. این همان نکته ای که جامعه غرب را بر آن می دارد تا برای حفظ بقای خود و دور شدن از انگلی به اسم " صهیونیسم" فلسطینیان را قربانی خود کرده و در چشمان شان را در برابر این همه ظلم ببندند.

چیزی که بیش از همه درد این فاجعه را بیشتر می کند، سکوت و بی تفاوتی شاید هم همراهی برخی از کشورهای مسلمان با این جنایتکار کودک کش است، سکوتی گاهی خط فراموشی را تا سر حد کشورهای حامی مظلومان هم می برد و در کنوانسیون ها و نهادهای مختلف حمایتی فراموش شان می کند.

چه کسی از وضعیت زنان کودکان فلسطین، عراق و سوریه و میانمار برای نهاد زنان سازمان ملل تا حال گزارش فرستاده یا اگر این اقدام را انجام داده، دلسوزانه پیگیر مسائل آنان بوده است؟

آیا نهاد زنان سازمان ملل متحد در آسیا و اقیانوسیه از خود نماینده ای ندارد که تا کنون نه تنها شاهد کاری درخور آنان برای رهایی شان از این همه ظلم نبوده ایم. ایا کسی صدای مادران و دختران و کودکان میانماری را می شنود و بعد به خانم رئیس جمهور این کشور وحشی! جایزه صلح نوبل می دهد؟!

رژیم غاصب و حیوان صفت صهیونیستی سال هاست که شهرهای فلسطین در نوار غزه را مورد گلوله باران قرار داده است و به بمباران منازل مسکونی پرداخه است. کودکان مظلوم و بی پناه فلسطینی از قربانیان اصلی حوادث هستند. بر اساس آمار و ارقام سازمان جهانی یونیسف سالیانه حدود 700 کودک توسط اسرائیلی ها دستگیر شده و از امکانات بهداشتی و رفاهی محروم می شوند و همچنین از گرسنگی، حبس و شکنجه که از عوامل غیرانسانی بشمار می روند رنج می برند. این کودکان حتی نمی توانند به مدرسه بروند و ادامه تحصیل بدهند. به عبارتی بچه های فلسطینی از روزی که رژیم اشغالگر وطن آنان را تحت محاصره قرار داده یک روز خوش ندیده اند. چرا که سیاست قدرت های مداخله گر در فلسطین ایجاد جو ناامنی است به قول رهبر معظم انقلاب« آنها چه بخواهند و چه نخواهند وجودشان و حضورشان موجب ناامنی است.» نقش آفرینی کودکان در عرصه استقلال کشورشان قابل ستایش و تقدیر است، بچه های فلسطینی با دستان خالی از سلاح فقط متوسل به پرتاب سنگمی شوند و قابل تأسف اینکه رژیم ددمنش صهیونیستی از این کوکان معصوم هم ترس و واهمه دارد و این ترس تا سرحد پستی است، چنانچه صهیونیزم برای حفظ موجودیت خود، کودکان را شبانه در حالی که چشم و دست های آنها را می بندند روانه زندان های تاریک می کنند. طبق گزارش ها، در اغلب شکنجه ها از ناحیه سر ضربات محکمی که به کودکان مظلوم وارد می کنند، موجب می شود که کودکان به حالت کما می روند و در صورت زنده ماندن مبتلا به بیماری روحی و روانی می شوند.

رژیم صهیونیستی از کودکان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده کرده و در بسیاری دیگر از مواقع وسیله ای برای معامله با برخی گروه های فلسطینی و سیاستمداران قرار می دهد.

کما کان اینکه امروزه داعش این کار را با فرزندان مظلوم کشورهای عراق و سوریه می کند بنابرگفته یکی از فرماندهان آمریکایی در عراق « نیروهای داعش با گذاشتن کودکان روی دوش خود از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.» همچنین "حسن الساری" یکی از رهبران بسیج مردمی و مسئول گروهان‌های الجهاد اظهار داشته : « تاکتیک کنونی تروریست‌های داعش استفاده از غیرنظامیان در برخی شهرها به عنوان سپر انسانی است.»

این که داعش مشتی نمونه از خوار گروه های تروریستی است که توسط اسرائیل و آمریکا تعلیم دیده و جیب هایشان توسط عربستان سعودی و همپیمانانش پُر پول می شود، جای تعجب ندارد چرا که پدر مالی این تروریست ها در یمن برای شان دانشگاه ضدبشری را تدارک دیده است و مادرشان در فلسطین اشغالی سال هاست که افعی چند سری شده است.

رژیم نفور صهیونیستی بی هیچ ترس و واهمه ای جنایات خود را انجام می دهد، زیرا از حمایت های ایادی استکبار برخوردار است و خود حامی بچه تروریست هایی است که پرورش داده است.

این همه گستاخی و بی پروایی، این همه جسارت بین المللی برای به خون کشیدن خیابان ها و معابر کشورهای مسلمان یا مسلمانان در سایر کشورها به خاطر بی توجهی مدافعان حقوق بشر است. اسرائیل وسایر کشورهای تروریسم پرور واقفند که قدرت های غربی بهترین حامی و سهامدار در این جنایات هستند! آنها با کشار و نسل کشی مسلمانان در اقصی نقاط جهان به دنبال ایجاد هولوکاستی واقعی علیه اسلام هستند. 

صیونیست بین الملل با کودکان برخلاف قوانین کنوانسیون های بین المللی رفتار می کند،به طوری که کودکان کمتر از 12 سال را به جرم پرتاب سنگ، شرکت در راهپیمایی، مسلمان بودن و نپیوستن به گروه های معارض مورد بازجویی خشن قرار می دهند آنها را مورد ضرب و شتم، سیلی، لگد و حتی پرتاب اشیاء سنگین به سرشان قرار می دهند در صورتی که در مهد تروریسم یعنی اسرائیل مجرمان زیر 14 سال کودک نامیده شده و حتی زندانی نمی شوند! ولی اشعالگران صهیونیستی با تصویب لایحه ای علیه کودکان فلسطینی در کمیته وزارتی اسرائیل در صدد هستند که اجازه صدور حکم حبس برای کودکان 13 سال به بالا را که محکوم به ارتکاب جرایم قتل یا اقدام به قتل شده باشد، می دهد.

کما کان اینکه در آغاز سال نوی میلادی، ظامیان رژیم صهیونیستی صبح جمعه گذشته- 10 دی - یک دختر جوان فلسطینی را در ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی به‌بهانه تلاش برای حمله به آنها با سلاح سرد هدف تیراندازی قرار داده او را مجروح کردند.به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست این دختر جوان فلسطینی را به‌ضرب گلوله زخمی کرده سپس به اسارت گرفتند.  صهیونیست‌ها به‌دروغ مدعی شده‌اند که به این دختر جوان دستور ایست داده‌‌اند اما او توجهی نکرده و در نهایت به‌سمت او تیراندازی کرده‌اند.

سؤال اینجاست که کودک فلسطینی چگونه می تواند با سنگ که پیشرفته ترین اسلحه اش می باشد! یک نظامی سر تا پا مسلح صهیونیستی را به قتل رساند!؟

نوع دیگری از خشونت علیه کودکان که توسط تروریست های تکامل یافته داعشی انجام می شود، اجبار کودکان برای انجام عملیات های انتحاری است، بر اساس گزارش پرس توی فارسی « داعش پسربچه ها را با کمربند انفجاری به خطوط مقدم اعزام می کند، بنابر این گزارش که آبان ماه بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت: « هم‌زمان با ادام? پیشروی‌های ارتش عراق و نیروهای سوری در موصل و رقه، گروه تروریستی داعش در هفت? گذشته ده‌ها نفر از جاسوسان و کسانی را که از میدان جنگ گریخته‌اند، اعدام و پسربچه‌ها را با کمربندهای انفجاری به خطوط مقدم درگیری‌ها اعزام کرده است.»

حال باید دید که کنوانسیون حقوق کودک، در این قضایا چرا سکوت اختیار کرده است! آیا چشم لوچ او نمی بینید یا نمی خواهد که ببیند و چگونه است که با وجود چنین سازمان و نهاد عریض و طویلی قاتل هزاران کودک یمنی، تحریم کننده این کودکان از قوت لایموت و آواره کننده زنان و دختران یمنی در رأس شواری حقوق بشر سازمان ملل متحد قرار می گیرد.

براساس آمارهای سرویس زندان های اسرائیل تا سال 2016، تعداد 438 کودک فلسطینی بازداشت و در زندان هستند البته همانطور که می دانیم این آمارها کمتر از تعداد واقعی است بر اساس کنوانسیون ژنو، به افراد کمتر از 17 سال سن، کودک اطلاق می شود و قوانین مربوط به کودکان با بزرگسالان متفاوت است و نباید کودکان را محبوس و مورد بازداشت و شکنجه قرار داد ولی مورد بچه های  فلسطینی، عراقی ، یمنی، سوری و میانماری فرق می کند! و شرایط آنها با کودکان غیرمسلمان بسیار متفاوت است.

بنابر آمار رسمی وزارت بهداشت کشور یمن، 27 هزار یمنی در تجاوز عربستان به خاک این کشور کشته و مجروح شده اند و بنابر گزارش یونیسف که مهرماه امسال ارائه شد، 1163 کودک یمنی در تجاوزات عربستان کشته و زخمی شده اند که بر این تعداد باید 1730 تن دیگر را نیز که از مارس 2015 تا سپتامبر 2016 کشته و مجروح شده اند، اضافه کرد.

 هدف رژیم صهیونیستی و حامیان تروریست و گروه های تروریستی زاییده از این تفکر، کشتار غیرنظامیان است! کشتار کسانی که نیروهای انسانی و مدافعان سرزمین هایشان محسوب می شوند. در جنگ 22 روزه علیه غزه 400 کودک در جنگ 10 روزه 500 کودک به شهادت رسیدند که حتی در بین آنها کودکی یک روزه هم وجود داشت همین تجربیات تروریستی که در سکوت حامیان حقوق بشر به ویژه حقوق کودکان صورت گرفت، داعش و همپیمانانش را بر آن داشت تا موشک 600 کیلویی را به بیمارستان الضبیط  در حلب و بیمارستان اعزاز بزنند!   

حال باید از خود پرسید چقدر باید شاهد باشیم که به مسلمانانی که در سرزمین ها و کشورهای مختلف اسلامی و غیراسلامی زندگی می کنند تعرض شده و جان و مال و ناموس شان را به غارت می برند و جهان اسلام این خبرها را منتشر کرده و صحنه های دلخراش آن را مخابره می کند و عکس العملی در خور از خود نشان نمی دهد؟! چقدر باید شاهد باشیم که در شهرهای یمن، فلسطین، بحرین، میانمار، سوریه،عراق، افغانستان و ... خانه های مسلمانان را می سوزانند و اموالشان را به یغما می برند و زنان و کودکان معصوم و بی پناه را قطعه قطعه می کنند و به قتل می رسانند و ما تنها به اظهار تأسفی بسنده می کنیم!؟

این واقعیت است که جهان اسلام و مسلمانان به عبادات و فرایض دینی می پردازند امابلوغ اجتماعی آنطور که در شأن یک مسلمان و در حد ظهور و تشکیل حکومت جهانی مهدوی است نرسیده اس اما برعکس در جبهه مقابل ما که دشمنان حقیقت و مهدویت قرار دارند، در کفر و باطل خود به وفاق و همدلی رسیده اند، به قول شاعر

                                                                                                                                  آبادی میخانه ز ویرانی ماست   جمعیت کفر از پریشانی ماست
انهای پیام/ت



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 95/10/12 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک