سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

منیره غلامی توکلی، تقویم تاریخ مبارزات ایران، زمستان ندارد! تقویم قیام ملت ایران علیه ظلم و استبداد، جهل و خرافه پرستی، ذلت و استعمارگری، به خود زمستان ندیده است، چتر ایمان و گرمای اتحاد و همبستگی ملت ایران در لوای بیرق فرهنگ عاشورا،  فصل اسلام خواهی و مبارزه علیه دشمنان اسلام را در تمام فصول بهاری کرده است.

دوازدهمین روز از بهمن ماه  سال 57 بود که با آمدن «سید خمینی» زمستان ظلم و فساد و استبداد چندین سده شاهنشاهی جای خود را به بهاری جاویدان و عزتی تمام نشدنی و عزتی پایدار دارد.

دوازدهمین روز از بهمن ماه سال 57 بود که « آن ابر مرد آمد»  تا هوای دلسرد، کننده ای که حضور مستشاران دول استعمار و استکبار بر فضای جامعه دمیده بودند را با دم مسیحایی خود و غریور الله اکبر ملت ایران از  مرزهای آبی و خاکی وطن، بیرون رود.

دوازدهمین روز از بهمن ماه سال 57 بود که با آمدن «ابراهیم زمان، خمینی بت شکن» آیه « وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا » بار دیگر ترجمانی عملی یافت .

دوازدهین روز از بهمن ماه سال 57 بود که «روح خدا» آمد تا هر چیزی منهای خدا از قلب ها مردم و مرزهای کشور مادامی که شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی طنین انداز است، بیرون رود.

دوازدهمین روز از بهمن ماه سال 57 بود که « امام امت آمد » تا بگوید "شیطان بزرگ آمریکاست" و مادامی که مردم باشند  او « هیچ غلطی نمی تواند نمی کند» 
 
                          امام امد

آری ! 12بهمن در سال 57 با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی عزت یافت؛ این عزت و شرف که برگرفته از بازگشت مردی از دیار غیرت، همیت، بصیرت و شجاعت است، امسال به مرز چهل سالگی خو نزدیک تر می شود.

امسال آفتاب درخشان  فجر،  سی ونهمین سال جشن و سرور ملتی را به تماشا نشسته است که تحقق «جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا» (سوره اسرا، آیه 81)  را در قالب پیروزی انقلاب اسلامی متجلی و متصور کرده و بارها و بارها از برکات آن در برهه های مختلف حمایت و دفاع کرده اند.

حمایت هایی که ملت شریف ایاران با خون سرخ فرزندان شان آن را برای ثبت در تاریخ توشیح کرده اند!  فرزندانی لاله صفت، گاه در لباس مقدس سربازی نظام اسلامی، گاه در کسوت مدافعان امروزی حریم اهل بیت علیه السلام، گاه در اوج افتخارات علمی و صنعتی چون شهدای هسته ای، گاه بی ادعا و ققنوس صفت، چون آتش نشانان جان برکف ..

در این تاریخ سراسر افتخار چه در دوران حیات بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و چه در دوران زعامت و رهبری " امام خامنه ای" هر جا که نیاز بود امت چون رود خروشان؛ نه اقیانوسی بیکران! به خیابان ها و میادین اصلی شهر وارد شده و طاغوتیان و دنیاطلبان امروز را چون سرسپردگان دیروز دوران طاغوت، بر جای خود نشانده و بارها و بارها با امام و پیشوای خود تجدید میثاق کردند.  تجدید میثاق هایی که مهم ترین آن در هشت سال دفاع مقدس با  بعثیان جنایتکار و  هشت ماه دفاع مقدس با فتنه گران – فتنه 88-  و دفاع از حریم خاک وطن در آن سوی مرزهای کشور –مدافعان حرم - بود.

بی شک در سی و هشت سال گذشته ، ملت ایران همچنان مشتی گره کرده بر ایوان کاخ نشینان و زیاده خواهان بوده و هستند

12 بهمن سی و نه سال پیش زنگ فروپاشی لیبرالیسم و فاشیسم و کمونیسم را "روح خدا" - یی به صدا در آورد که در قالب امتی واحده در گستره مرزهای ایران دمیده شده بود، امتی که او را خلیل وار دوست می داشته و چشمان شان را فرش راهش کرده بودند.

از معجرات همین حضور الهی او بود که اکنون این «امت متحد ایرانی» به «امتی واحد در ابعاد جهان اسلام» تبدیل شده است و فریادها و خواسته های خمینی (ره) در چهارگوشه آن از یمن، بحرین و فسطین و لبنان و سوریه و عراق و  .. به گوش می رسد در حالی که استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم سرلوحه راه شان است.

گوی جهان اسلام حلقومی شده است، متبرک با فریاد "الله اکبر" بر سر هر چه نماد استکبار است و ظلم و فساد.؛ مشتی محکم شده است بر دهان هر چه یاوه گوی بی ایمان.

 

امام خمینی (ره) با 14 پیش بینی برگرفته از بصیرت و الهامات الهی  خود در هیئت و هیبت پیامبران و امامان و صالحان تاریخ ظاهر شده بود، تا قیامتی برپا کرده و باردیگر حجت بر مردمان عصر غیبت تمام کند آنچنان که خداوند در قرآن می فرماید: « وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» ؛ « اراده و مشیت ما بر این قرار گرفته است که بر مستضعفین در زمین منت نهیم و آنها را مشمول مواهب خود نمائیم و آنها را پیشوایان و وارثین روى زمین قرار دهیم.»

پیشبینی های راستین امام خمینی (ره)

  1. امام راحل(ره) در سال 43:  سربازان من در گهواره ها هستند! ؛ 2 -  پیش بینی فرار شاه و عاقبت رژیم پهلوی؛ 3- پیش بینی در مورد تشکیل حکومت اسلامی در ایران ؛ 4- پیش بینی در مورد عاقبت منتظری ؛ 5- پیش بینی در مورد رهبری امام خامنه ای(مدظله) ؛ 6- پیش بینی نابودی مارکسیسم و سقوط شوروی ؛ 7- پیش بینی حمله عراق به کویت ؛ 8- پیش بینی عاقبت ذلت بار برای سران مزدور؛ 9- پیش بینی حرکت مردم مصر و عاقبت حسنی مبارک ؛ 10- پیش بینی وقوع بیداری اسلامی در منطقه ؛ 11- پیش بینی فروپاشی آمریکا از درون؛ 12- پیش بینی فتح قدس و آزادی فلسطین؛ 13- پیش بینی نزدیکی ظهور و اتصال انقلاب اسلامی به ظهور؛ 14- پیش بینی مخالفت با امام زمان(عج) توسط کسانی که با ولایت فقیه مخالفت می کنند.

حریت، اسلامیت، جمهوریت و هویت دستاوردهای رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) بود که در سایه سار اطاعت و حمایت از ولایت فقیه به عنوان رکن رکین جامعه اسلامی آب حیات می نوشد و مادامی که حمایت و اطاعت از ولایت فقیه باشد، جهالان و مناقین و فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی زبون و خوار خواهند بود و ما همچنان سالشمار پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم همه آنها جشن خواهیم گرفت.

اینکه در آستانه سن بلوغ انقلاب اسلامی، با انتخاب گروباجوفی دیگر در آمریکا،  منتظر طنین انداز شدن خبر فروپاشی درونی این شیطان بزرگ  و نابودی کامل غده سرطانی جهان –دولت جعلی اسرائیل – هستیم و چه مشتاقانه  منتظریم تا دهه فجر 1419 را با آزادسازی قدس شریف توأمان  جشن بگیریم/ ان شاء الله

انتهای پیام/ غ



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 95/11/12 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک