سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

پیام شرکت کنندگان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن:

ترامپ! از کودک 5 ساله ایرانی می ترسی؛ از هول مادران شهید پرور ایران بمیر/ انقلاب ماندنی و دولتمردان رهگذرند، طوری بگذرید که مایه خجالت نباشید

منیره غلامی توکلی- دیروز ملت ایران چون سال های گذشته با حضور پر شور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سی و هشتمین حضور عاشقانه خود را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دیروز چشمان جهانیان، شکوهی بی نظیر از حضور ملتی بصیر را به تماشا نشست که "وحدت کلمه" رمز ماندگاری انقلاب شان است و ولایتمداری و دشمن شناسی و طاغوت ستیزی شعار عزت بخش شان.

از شگفتی های برگزاری راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن در ایران، پرشکوه تر برگزار شدن آن همزمان بالارفتن سن انقلاب است. همچنین پیام ها و شعارهایی که ملت ایران هر سال با حضور خود در این میتینگ سیاسی به سران برخی از کشورهای اروپایی و به ویژه آمریکا بصورت مستقیم مخابره می کنند هم با موضع گیری ها و تلاش های خصمانه و پیام های مداخله جویانه آنها همخوانی عجیبی دارد.

امسال مردم ایران از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان آمده بودند و از هر قشری ورزشکار و کاسب، دانشجو و روحانی، کودک پیش دبستانی تا دانش آموز پیش دانشگاهی، از پشت کنکوری ها تا معلمان و اساتید در اقصی نقاط کشور از شرق تا غرب از جنوب تا شمال میهن اسلامی مازنی و کرد و لر و بلوچ و سیستانی و فارس؛  "ترامپ" را مرکز عصبانیت و هشدار خود قرار داده بودند تا بداند «  چهل و چهار رئیس جمهور قبل از او هم نتوانست هیچ غلطی بکند و این سلسله همچنان باقی است. »

شعارهای امسال هم چون سنوات گذشته نشان گر اراده و عزم ملت ایران در حمایت از انقلاب اسلامی ، آرمان های نظام جمهوری اسلامی و هشدارهایی به سران کشورهای متخاصم به ویژه آمریکا بود تا گزینه های پوشالی خود را به رخ ملت قهرمان ایران نکشند.

 شعارهایی چون « الله اکبر؛ خامنه ای رهبر»، « نصرمن الله و فتح قریب»، « این همه لشکر آمده / به عشق رهبر آمده »، « وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد»، « مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، « لا اله الا الله»..


                                          



اما تابلو نوشته هایی که در دست مردم  غیور سرزمین من به ویژه مردم شهید پرور تهران بود نیز پیامک هایی بودند که گاه به زبان هنر، تصویر، کاریکاتور " ترامپ و اسرائیل " را مخاطب قرار داده بودند و گاه هم با ساده ترین صورت ممکن برای دولت یازدهم و سیاست های آن پیام هایی را در بر داشتند. مردم طناز ایران در شهرستان ها با نوشتن جملاتی به لهجه ها و گویش های محلی خود در این چشن ملی " ترامپ" را دست انداخته و با هم به او می خندیدند و با عروسک های ترامپ عکس می انداختند!

اما در تهران امسال حضور آتش نشانان با عکس های شهدای آتش نشان پلاسکو، جلوه ای ویژه داشت، شهدایی که در قاب تصویر با استقبال "شهدای حرم" و "شهدای غواص"، راه آسمان را در پیش گرفته بودند و همکاران شان در خیل جمعیت یاد آنها را گرامی می داشتند.

فاطمه عراقی بانوی شصت و شش ساله در مسیر میدان فردوسی به سمت میدان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس با اشاره به اینکه امسال 38 مین باری است که در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت می کند، گفت: « شرکت در راهپیمایی برایم یک فریضه است، فریضه ای که حمایت از ولایت فقیه و مبارزه با دشمنان اسلام آن را بر هر ایرانی بصیری واجب کرده است.» وی که خود را شاگردان آیت الله سعیدی معرفی کرد، ادامه داد: « رئیس جمهوری تاجر  آمریکا از کودک 5 ساله ایرانی می ترسد! اما جوانان غیور ایرانی را با گزینه هایی نامرعی روی میز می ترساند! غافل از اینکه اگر هم ترسی برای او وجود دارد، ترس از مادرانی است که فرزندان انقلابی و عاشق امام خامنه ای و سرسپرده شهادت را تربیت می کنند.»

خانم و آقای هاتف که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند نیز به خبرنگار ما، گفتند: این اولین راهپیمایی مشترک ما است و امیدواریم که هر سال توفیق حضور در راهپیمایی های ملی را داشته باشیم. خانم هاتف با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم ایران جواب ترامپ را در راهپمایی بیست و دوم بهمن می دهند، گفت: « امروز هر کسی که در این راهپمایی شرکت کرده است و یا دلش با راهپیمایان است، ثواب جهاد را خواهند برد، هر مشت گره کرده مردم و هر شعاری که در حمایت از نائب امام زمان عج الله، سر می دهیم قطعا برکات اخروی و دنیوی خواهد داشت که زندگی باعزت یکی از آنهاست. »

سما بهزادی دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی نیز گفت: « آمده ام تا به دولت مردان کشور بگویم ما برای انقلاب آمده ایم برای امام خمینی(ره) که توفیق درک وجودش را نداشتیم، این پیام ماست که « انقلاب ماندی است و شما رهگذرید، طوری باشید که مایه خجالت نباشید.»

دیروز هوای تهران، مه آلود بود اما حضور با طراوت و با نشاط خردسالان و کودکان با در دست داشتن پرچم هایی رنگارنگ و بادکنک های زیبا و کلاه هایی به رنگ پرچم ایران اسلامی، رنگین کمانی بی نظیر را به وجود آورده بود، صدرا و صبا نجفی خواهر و برادر خردسالی بودند که به همراه پدر و مادر در راهپمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده بودند. صدرا در پاسخ به این سؤال که چه شعارهایی داده است با گویشی کودکانه گفت: « مرگ بر آمریکا» و بعد ادامه داد: آمده ام تا بگویم می خواهم بزرگ که شدم سرباز بشوم و آمریکا و داعش را بکشم.»

مرضیه غلامی مادر این کودکان خردسال گفت: با فرزندانم در این راهپمایی شرکت کرده ام تا آنها یاد بگیرند که برای دفاع از انقلاب و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر زمانی آماده باشند.

مطهره انیسی نیز در پاسخ به این سؤال که زیباترین صحنه ای که امسال در راهپیمایی دیده است، چیست؟ گفت: تصاویر زیبای شهدای مدافع حرم، حضور خانواده شهدای فاطمیون، تصاویر شهدای آتش نشان زیباترین جلوه هایی بود که دیدم و این پیام را برای خانواده شهدا دارم که تا زنده هستیم از خون فرزندان آنها دفاغ کرده و خود را مدیون ایثار و شهامت شهدا و صبر و استقامت مادران شهدا و همسران شهدا می دانیم.

از آنجایی که ایران یک حلقوم و میلیون ها حنجره علیه دشمنان نظام و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی شده بود، گفتن و گفتن از مردم و چرایی حضورشان ، وصف عطر گل های گلستانی است که همه یک بوی خوش دل انگیز دارند.

 صفایی که دیروز در خیابان های شهرهای کشورم بیش از هر زمان دیگر نمود و بروزی وصف نشدنی داشت؛ سرچشمه از امنیتی داشت که کودک را از آغوش مادر به راه رفتن در خیل جمعیت و دست فروش را به بساط کردن مایحتاج عید خانه ها و مغازه داران حاشیه خیابان را به بازکردن قفل دکان های شان واداشته بود؛ هر چند که بنابر گفته وزیر اطلاعات، عوامل داعش تا بیخ گوش مان آمده بودند اما دست از پا خطا نکردند چرا که در چتر نیروهای امنیتی کشورم گرفتارند.

مردم میهنم با خیالی راحت و دل گرم از امنیت و اقتدار پایدار نیروهای تحت امر فرمانده کل قوا در هوا، زمین و دریا بار دیگر مقتدرانه، عاشقانه، بیداردل و ولایتمدار فعل " آمدن" را صرف کردند.

انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ شنبه 95/11/23 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک