سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست


توفیقی دست داد تا با سرکارخانم " دکتر رویاسیناپور" نویسنده 30 عنوان کتاب در قالب رمان، زندگی نامه، رمان های تاریخی و فیلم نامه گفت و گویی داشته باشم .

بخشی هایی از این گفت وگو را برای شما عزیزان می آورم:


گل تقدیم شما "رویاسیناپور" هستم  متولد سال 1349 و ساکن تهران. دو دختر دارم و نویسندگی را از سال 1373 آغاز کرده ام. بیشتر کتاب هایم در قالب رمان تخیلی، رمان های تاریخی، روانکاوی، اجتماعی، زندگی نامه است.



گل تقدیم شما کتاب های«غرور عاشقان»،«زیربال های غم»،«به تو می اندیشم»،« آوار اعتراف»،«افسون عشق»،«چشم های بی حیا»،«عتیقه عشق»، «شاه پری حجله»،«در انتظار شهرزاد»،«برتیغه بام» به عنوان پرفروش ترین کتاب هایم هستند.


                   دکتر رویا سیناپور
گل تقدیم شما « یک شب به من الهام شد که متنی را برای حضرت آقا« مقام معظم رهبری» بنویسم.. و اکنون خوشحالم که توانستم آن را به سرانجام برسانم و در قالب کلیپ بر روی تصاویر رهبر انقلاب دکلمه کنم.


 گل تقدیم شما کنون کار تألیف رمانی - تاریخی با عنوان «آرتادخت» را در دست دارم . این کتاب 700 عنوان کتاب است که تمام مادران در تمام سلاطین و تمتام مشاهیر ایران را زنده می کند و قصه آن فروش یک جسد مومیایی توسط یک دختر است که خود محصل رشته تاریخ و مادرش استاد تاریخ است و اسمش" اراتادخت" است و این اسمی است که همان جسد مومیایی در دوران همخامشی مادرش بوده است! 


گل تقدیم شمانویسندگی  دنیای دوم من است. در واقع درست مانند خارج شدن روح از کالبد. من هر وقت می نویسم در زندگی خودم نیستم و در دنیای وارد می شوم که در موردش می نویسم.



گل تقدیم شما« برای تألیف 30 عنوان کتاب، اصولا همه کاری را بلدم و آنها را نه تنها در قصه ها، بلکه در زندگی خودم هم اجرا می کنم. از اینرو نویسندگی نمی تواند تأثیر منفی بر نقش مادری و زندگی عادی ام داشته باشد. »



گل تقدیم شما استعداد و توان نویسندگی یک موهبت است که خداوند به همه بندگان خود داده است زیرا هر کسی می تواند حداقل زندگی نامه خود را بنویسد اما اگر قرار است فردی برای دیگران رمان یا قصه ای بنویسد باید قدرت تخیلی بالایی داشته باشد که این قدرت تخیل یک ذات است.



گل تقدیم شمادر کتاب "آوار اعتراف" می خواستم صحنه ای را بنویسم که خانمی در خیابان جمهوری با بچه سه ساله اش دزدی کرده و کتک می خورد! اما این حس را نمی توانستم درک کنم و مجبور شدم این کار را انجام دهم تا حس ترس و اضطرابش آن زن جوان را تجربه کنم. یا " دست فروشی" بود که حتما باید در اتوبوس لمسش می کردم که چقدر انسان، خرد می شود و اینکه چگونه باید با تک تک نگاه های مردم برخورد کرد.

دکتر رویا سیناپور


گل تقدیم شماهر چیزی در کشور ما تبلیغ می شود به غیر از کتاب !



گل تقدیم شمادانلود کردن کتاب را درست مانند درست کردن قورمه سبزی در ماکروفر است.



گل تقدیم شماز تمام کسانی که کتاب ها را به جای دانلود کردن می خرند و حال و هوای ورق زدن کاغذ و بوی خوش آن را استشمام می کنند تشکر می نمایم.


انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 96/3/8 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک