سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

سیدهاشم میرلوحی، نویسنده و استاد دانشگاه در نشست « واقعیت نگاه غرب به زن» که در پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس برگزار شد با بیان اینکه امروز، قصد دارم به این موضوع عمیق تر و اساسی تر نگاه کنم، گفت: اگر شما به بند دوم متمم 14 قانون اساسی آمریکا(section 2 of 14th amendment to the us constitution )رجوع کنید، صحبت از رأی دادن مردان بالای 21 سال در انتخابات پارلمان و مجلس نمایندگان ایالات مختلف آمریکا است و هیچ صحبتی از زنان نمی شود!.« به این نحو که در آمریکا هر منطقه Distrct  بر اساس تعداد جمعیتش می توانند نماینده به پارلمان و مجلس نمایندگان ایلات مختلف داشته باشد.»

اسارت چندین صدساله زنان غربی!

وی با اشاره به اینکه زنان نه تنها در آمریکا بلکه در اروپا نیز حق رأی نداشتند، ادامه می دهد: زنان در اروپا حتی حق مالکیت هم نداشتند! به طوری که آنها از سال 1920 در آمریکا، از سال 1928 در انگلیس و در اروپا از اواسط دهه 1950 میلادی، حق شرکت در انتخابات را پیدا کردند. جالب است بدانید زنان فرانسوی تا 24 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حق شرکت در انتخابات را نداشتند!.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دنیای غرب چنین سابقه ای دارد و صحبت از آزادی زنان می کند! افزود: جالب است بدانید که در بند دوم متمم 14 قانون اساسی آمریکا، اسمی از زنان نیست اما قانون آنها را مکلف به پرداخت مالیات کرده بود. به عنوان مثال در سال 1993 میلادی یک زن جهود صهیونیست، روسپی، به نام "هایدی فلایس" فرم مالیاتی‌اش را پرکرد. نوشت: نامم: هایدی فلایس؛ شهرتم: مادام هالیود؛ شغلم: روسپی؛ سال گذشته، سال 1999 درآمدم: این مبلغ بود.

اداره مالیات آمریکا گفت دروغ می‌گویی. بیشتر ساختی. چرا؟! چون 30 درصدش مالیات است. می‌گفت ما به این کاری نداریم که تو از چه طریق کسب درآمد کردی! حق ما را بده!. 30 درصد مالیاتت را بپرداز. او را به زندان انداختند. در صدر اخبار برای مدتی به این قضیه می‌پرداختند که "هایدی فلایس" در زندان است. که البته وقتی در زندان بود؛ تهدید می‌کرد می‌گفت آن سردمدارهای آمریکا که با من رابطه داشتند آن‌ها را لو می‌دهم!.

نویسنده کتاب« آمریکا شکل دهنده افکار و اندیشه ها»  گفت: در جامعه غربی صحبت از آزادی زنان و زنان آزاد شده است اما در حقیقت زن غربی قرن هاست که در اسارت به سر می برد و متأسفانه بسیاری از زنان ( مسلمان ) ظاهر آنها را می بینند و در دام شان می افتند! وقتی آنها می گویند هر آنچه را داری باید در معرض نمایش بگذاری هدف شان چیز دیگری است، مراقب باشید....

اولویت غالب مردم غربی ، اول سگ بعد زن!

وی با اشاره به این مطلب که اگر می خواهیم واقعیت زن در غرب را بدانیم باید به کتاب ها، روزنامه ها و مجلات آنها رجوع کنیم به حادثه ای که چند سال پیش در انگلیس روی داد اشاره کرد و افزود: زوج انگلیسی برای تفریح با قایق به آب می زنند؛ قایق چپ می کند و مرد در اولین اقدام سگش را به ساحل می رساند و دوباره به آب می زند و زنش را هم نجات می دهد؛ خیلی از انگلیسی ها می گفتند: « ما اگر بودیم برای بار دوم، اصلا نمی رفتیم» !

نویسنده کتاب « دلم می خواهد به توجه»در موضوع عفاف و حجاب گفت: اینکه زنان در ایران می نشینند و با حسرت می گویند: «زنان غربی را ببین!» نتیجه تبلیغات دروغین غرب است. تحقیق کنید چه تعداد زن غربی توسط شوهران شان کشته می شوند! در حالی که مرد برای رهایی از مجازات با نقشه ای از پیش تعیین شده سگش را به جان زن می اندازد تا او را تکه تکه کند و بعد ادعا می کند که "سگ" این کار را کرده است!

این استاد دانشگاه ادامه داد: رابطه زناشویی در غرب به گونه ای است که زنان نیز علیه شوهران شان تا اقدام به قتل پیش می روند! در آمریکا اصطلاحی رایج است: « اگر همسرت قرار شد برای تو بیمه عمر بگیرد زیر بار نروی»! مصداق این جمله نقشه شوم زن یک کشیش برای قتل همسرش است، زمانی که او را تشویق به پرداختن بیمه عمر می کند و با Hit Man یک آدمکش قراردادی برای کشتن او می بنند تا بتواند بیمه عمر کشیش را تصاحب کند! اما آن Hit Man پلیس مخفی از آب در می آید و نقشه زن نافرجام باقی می ماند!...

در جهان بینی متفاوتیم؛ نباید از آنها الگو بگیریم

نویسنده کتاب « رویایی آمریکایی» ادامه داد: بسیاری از چیزهایی که ما داریم با اروپایی ها و آمریکایی ها متفاوت است، ارزش ها، جهان بینی و مدینه فاضله ما با آنها تفاوت های اساسی دارد، شما نگاه کنید آنها " ساریق یک نوعی از موش یا جیرجیرک می خورند! پس اگر در سایر موارد با همسر خود بداخلاقی هایی دارند یا زنان شان را در معرض نمایش قرار می دهند ما نباید اینگونه باشیم.

میرلوحی افزود: بیش از 50 درصد افراد در آمریکا از روابط نامشروع هستند، حتی کشورهایی وجود دارند که بالاتر از این آمار را دارند، آنجا اگر کسی از زنای محصنه روی برگرداند می گویند " اُمُل" هستی! می شود گفت: چون آنها اینگونه هستند ما هم باشیم!؟ خیر نمی شود این چیزهایی که افراد فاسد به خورد جوامع غربی دادند، نباید خوراک زنان و دختران شرقی و مسلمان باشد.

وی با اشاره به نقش ماهواره در پیاده سازی فرهنگ مبتذل غربی، گفت: این کثافت کاری ها را در ایران نیز پیاده می کنند و وقتی مردم در کنار ماهواره هر چیز چرک و مبتذلی را که نشانش می دهند، می بلعند! از چهارچوبی که خدا آنها را در مسیر انسانیت قرار داده خارج می شوند.

قضیه اساتید افراطی و برگشت 20 میلیون دلاری برای تحقیق فرهنگ غرب

 در ادامه این نشست استادمیرلوحی در پاسخ به این سؤال که آیا نوع نگاه به زن در غرب برگرفته از فرهنگ است یا بر اساس سیاست، گفت: « استاد رابرت بورک Robert Bork از اساتید دانشگاه یِیل Yale University در مصاحبه با خبرنگاری می گوید: یادت هست در دهه 80 میلادی برادران باس BASS Brothers بیست میلیون دلار به اساتید دانشگاه دادند تا در ارتباط با فرهنگ غربی تحقیق کرده و آن را در دانشگاه ارائه دهند؟ اما یک سری اساتید افراطی دانشگاه گفتند: فرهنگ غرب چیزی جز کشتار و سرمایه داری نبوده است روی این حساب چیزی برای گفتن نداریم و 5-4 سال بعد آن 20 میلیون دلار را به آنها برگرداندند.»

این محقق و پژوهشگر تأکید کرد: اینک «فرهنگ غربی چیزی جز کشتار و سرمایه داری نبوده است» چیزی نیست که ما بگوییم یا مسئولین جمهوری اسلامی ایران بگویند بلکه چیزی است که خودشان به آن اذعان دارند.

غرب در آیینه نگاه اندیشمندان غربی شناخته می شود

نویسنده کتاب «آمریکا بدون نقاب» ادامه داد: اما در ارتباط با اینکه ما که هستیم، آنها که هستند؛ ما چه سوابقی داریم،آنها چه سوابقی دارند باید از منابع و مؤاخذ خود آنها استفاده کنیم و ببینیم آنها چه می گویند.استفن کنزر (Stephen Kinzer)می گوید: آن زمان که هنوز اروپاییان در غاز زندگی می کردند، دانشمندان ایرانی در ارتباط با ریاضیات و نجوم تحقیق و مطالعه داشتند و شعرای ایران اشعار حماسی و غزل می سرودند.

ابتذال تا انتهای حیوانیت

این استاد دانشگاه، با بیان اینکه در غرب سیستم سرمایه داری حاکم است و همه چیز بر اساس سیستم پول تعیین می شود، مهم می شود که خود را بیارایی و آنچه داری در معرض نمایش قرار بدهی تا به درجه ای نزول کنی که در سال 2014 یکی از قضات شهرهای آلمان وقتی می خواست پروانه یک روسپی خانه را صادر کند، گفت: ارزش ها یا اخلاقیات تغییر کرده است! واینگونه می شود که آلمان بخاطر 21 میلیارد دلار درآمد مالیاتی از روسپی ها افتخار می کند یا برخی از کشورها از آلمان پیشی گرفته و آمار درآمد مالیاتی 75 میلیاردی از روسپی ها می دهند.

میرلوحی خاطرنشان کرد: این مسیری که غربیان رفتند و در منجلاب کثافت فرو رفتند آیا ما هم باید برویم؟ نه! زیرا وقتی رابرت بورک Robert Bork صحبت از منجلاب جامعه آمریکا می کند، از او می پرسند، آیا این ارزشش را دارد که ما حفظش کنیم؟ جواب می دهد: « شاید بهترین جواب این باشد که "نه" » و این چیزی نیست که مسئولین جمهوری اسلامی ایران بگویند این را خود آمریکایی ها می گویند. 

اروپاییان و آمریکاییان که می خواهند عفیف باشند!

وی در ادامه نشست در پاسخ به این سؤال که آیا گسترش سبک زندگی عفیفانه در اروپا و آمریکا واقعیت دارد، می گوید: در آنجا نیز هستند افرادی از مسیحی و مسلمان که معتقدند که ما برای آن آفریده نشده ایم که به شیطان یا موجوداتی حیوان نما تبدیل شویم! اما همانطور که در کشور ما برخی هستند که افراد متشرع را " اُمُل" می نامند، در آنجا هم زندگی برای این دست افراد آسان نخواهد بود!

این محقق و پژوهشگر ادامه داد: ترسم من از این است که روز قیامت خداوند من را مورد مؤاخذه قرار دهد و من دلایلی را برای توجیه کردن گناهان و لگد زدن به اسلام ناب بیاروم و خداوند یک آمریکایی یا اروپایی را به عنوان حجت نشان دهد و بگوید که نگاه کن او در آن جامعه بود و ایمانش را حفظ کرد، توی که مدعی هستی که مسلمان زاده ای و در کشور اسلامی زندگی کرده ای چرا اینگونه کردی؟!

روایت بانوی ثروتمند فرانسوی که عاشق اندیشه ها و آرمان های امام خمینی شد

نویسنده کتاب «دلم می خواهد به توجه» با موضوع عفاف و حجاب در این زمینه به بانویی فرانسوی اشاره کرد که با دیدن امام و شناخت اندیشه ها و آرمان های ایشان، دلبسته انقلاب اسلامی و اندیشه های امام شد و تمام ثروت هنگفتی که داشت را خرج این مهم کرد. آن زن که در فرانسته تحت نظر بود به اسم زن خطرناک شناخته می شد که مدتی در زندان نگهش داشتند و او در همان زندان هم با سردادن اذان اسلام را تبلیغ می کرد. اوایل دهه شصت به ایران آمد و با امام خمینی دیداری داشت و به اینکه امام خمینی(ره) با دستان خود از آنها پذیرایی کرده بود، افتخار می کرد و در نهایت طبق وصیت نامه اش بعد از مرگ او را به ایران آوردند و در قبرستان یکی از امامزاده های قم غریبانه! دفن کردند.

وی با بیان اینکه خیلی ها به او را بازنده ای می دانستند که ثروت خود را از دست داده، زندگی راحت در فرانسه را به خود سخت کرده .. و بسیار مهجورانه تشییع و دفن شده است، گفت: کسانی که این حرف ها را می زنند غافلند که این خانم برنده است!

وجه اشتراک شیطان و آمریکا!

این استاد دانشگاه در ادامه ادعای « من خیرخواه شما هستم» را وجه اشتراک بین شیطان با آمریکا دانست و افزود: سربازان آمریکایی وقتی وارد عراق شدند، در حالی که با لگد درب خانه ها را باز می کردند، می گفتند: « در را باز کن دموکراسی دارد می آید » و آنگاه وارد خانه ها می شدند و بعد از جنایات بسیار و تجاوز به زنان می گفتند: « این است دموکراسی»!

نویسنده کتاب« آمریکا شکل دهنده افکار و اندیشه ها» بیان کرد: شما کشوری را نمی توانید نام ببرید که آمریکا به این کشور خدمت کرده باشد! به جز اسرائیل و هیچ نوع جنایتی را نمی توانید نام ببرید که آمریکا مرتکب آن نشده باشد.

برخی در دادن حق شیطان، کوتاهی نمی کنند!

 میرلوحی با اشاره به اینکه از زمان خلقت آدم علیه السلام، دست شیطان به سمت انسان دراز بود و می گفت که حقم را بده! افرادی سعی کرده و می کنند که حق شیطان را بدهند و هر کس که نخواهد حق شیطان را بپردازد مسخره می کنند، حتی در کشور ما که ام القرای جهان اسلام است! افزود: در اروپا و آمریکا هم کسانی هستند که می خواهند ایمان شان را حفظ کنند، من جمله مسیحیانی که می خواهند پایبند آموزه های مسیح باشند اما نمی گذارند به همین جهت سعی می کنند در جاهایی زندگی کنند که فحشا کمتر است. منتها شما نباید توقع داشته باشید که جامعه غربی را که برای چند قرن جهودان صهیونیسم آن را می کوبند یک جامعه اسلامی ببینیم.

 بعد از 950 سال تلاش نوح(ع)، 80 نفر هدایت شدند

برخی بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اینگونه اند!

وی بیان کرد: جامعه غربی را باید به صورت صدر اسلام دید آنجا که 23 سال نبوت و رسالت پیامبر موازین و ارزش های اسلامی را به مسلمانان آموخت و در عید غدیر با معرفی امام علی علیه السلام به عنوان ولایت، دین اکمل شد، حضرت نوع علیه السلام 950 سال نبوت کردند و فقط 80 نفر هدایت شدند! 

این محقق و پژوهشگر با استناد به آیه 7 سوره مبارکه نوح گفت: حضرت نوح به خداوند می فرماید من به این ها می گویم خدا را بپرستید و آنها دست در گوش های شان می کنند که صدای منرا نشنوند! رخسارشان را می گیرند و می گویند: نه! نه! ... و حال چه برسد به کشورهای غربی و امریکایی.. متأسفانه بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از جامعه ایران اینگونه هستند؛ که اگر اینگونه نبودند همان فرمایشات امام خمینی (ره) برای مان کافی بود و نیاز نداشتیم که مقام معظم رهبری لب تر کنند ولی مگر شیاطین می گذارند! ..  

خانم بدحجاب! چرا به دیگران ظلم می کنی؟

نویسنده کتاب « دلم می خواهد به توجه» در موضوع عفاف و حجاب با اشاره به اینکه وقتی به برخی از افراد می گویند چرا حجابت را حفظ نمی کنی، پاسخ می دهند «به توجه!» گفت: از این دست افراد یک سؤال دارم: آیا من حق دارم به فردی مظلوم و بی گناه از لحاظ فیزیکی آسیب برسانم؟ آیا من حق دارم به یک فرد بی گناه از لحاظ روحی و روانی آسیب برسانم؟ قطعا پاسخ این سؤال خیر است. پس چگونه شما به خود حق می دهید از نظر روحی و روانی با آن وضعیتی که در محیط بیرون از خانه حضور پیدا می کند، آسیب های روحی و روانی به افراد بی گناه بزنید؟ آن هم آسیب هایی که پیامدها و آسیب های جسمی هم در پیش دارد.

دیوانگی تا رد کردن مرز بی حیایی و بی عفتی!

این استاد دانشگاه در پایان این نشست با بیان اینکه برخی می گویند جمهوری اسلامی ایران به خاطر اینکه به زنان اجبار می کنند که حجاب داشته باشند؛ نافق پرور است! گفت: سوال من از این دست افراد این بود که پس جمهوری اسلامی چه باید بکند؟ آنها می گویند: بگذارند زنان آزاد باشند! هر طور که دوست دارند بیرون بیایند تا جایی که خود به این نتیجه برسند که باید حفظ حجاب داشته باشند!

 این محقق و پژوهشگر بیان کرد: وقتی از آنها سوال می کنی آزادی تا چه اندازه باشد؟ آنها حتی بر مادرزاد بیرون آمدن زنان می رسند! .. در حالیکه هر چه افراد بیشتر به احکام الهی تن ندهند، بیشتر به خواسته شیطان تن خواهند داد و این افراد دیوانه هستند، چرا که در این صورت باید خیلی از اجبارها را برداشت مثلا بگذاریم دزد آنقدر دزدی کند تا خودش به این نیتجه برسد که دزدی کار بدی است، آنقدر رانندگی بدون قوانین و مجری قانون باشد و مردم آدم بکشند و خرابی به بار بیاورند تا خود به درجه ای برسد که باید قانون را رعایت کنند...! در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

انتهای پیام/ غ

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 96/4/24 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک