سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

 خبر که می گذارم، گویی از دنیا رفته ام! تمام هوش و حواسم به تنظیم و ویرایش متنی است که خبرنگار برایم ارسال کرده. امروز هم در چنین حال و هوایی بودم که مهندس عابد وارد اتاقم شد که بلند شو برو بیت رهبری! گفتم خیر باشد، خیلی کار دارم عابدجان.. با اصرارهای مهندس من و زهرا آماده رفتن شدیم البته بدون سروصدا.. آخه در مجموعه ای که 50 تا خانم، عاشقانه برای رفتن به دیدارهای رهبر سر و دست می شکانند، می شود با وجود 2 کارت وورد قیل و قال کرد؟!

وقتی می رسیم به کارت های مان گیر می دهند! یکی از مسئولین جلوی در ورودی به کوچه، می گوید: از کجا آمده اید؟ کارت تان مردانه است!، باید همراهی شما را تأیید کند.

ساعت نزدیک 9 شده و ما منتظر خانم اصلانی تا با وجود او شاید مجوز ورود بگیرم.. با زهرا تمام خاطرات یکی – دو ساعت گذشته را مرور می کنیم شاید با خندیدن به چگونگی فرارمان از مجموعه بشود سرمای هوا را تحمل کرد.

ساعت 9:15 خانم اصلانی می رسد با دیدن کارتش آه از نهادمان بلند می شود، کارت خانم اصلانی هم شبیه ماست و حالا سه نفری گیر می افتیم! آیا کسی پیدا می شود تا ما را از هفت خوان رسیدن به حسینه بگذراند؟!

دقایقی بعد با مجوزهای صادر شده ما سه نفر هم وارد حسینه می شویم. گذشتن از گیت ها هم برای خودش دنیای دارد.. آنقدر بازرسی بدنی می شویم که خُلقَم تنگ می شود و با زهرا سر جنگ می گذارم .

دیدار با رهبری 6/10/96

با ورود ما به حسینیه، صدای شعارها و تکبیرهای حضار بالا می رود و این باعث خنده مان می شود .. چهره ها اکثراً شهرستانی هستند مخصوصا هموطنان خوب سیستان بلوچستان که به نظرم اهل تسنن هستند.


شعارها یادآور حماسه 9 دی سال 88 است. مهم ترین شان « خامنه ای کوثر است؛ دشمن او ابتر » است ؛ « این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده »، « مرگ بر ضد ولایت فقیه » ...


با شروع خواندن حماسی سعید حدادیان حال و هوای حسینه عوض می شود او حرف دل جماعت را می زند و آنها با تکبیر و احسنت او را همراهی می کنند.


بیش از یک ربع هست که جماعت مردان سرپا ایستاده و مشتاق دیدار رهبری هستند. بالاخره لحظه موعود می رسد با بالا رفتن پرده آبی رنگ آقا وارد می شوند و اینبار هم صدای تکبیر و صلوات در هم می پیچد هر کسی به رسم و سیاق خود عرض ادب و ارادت می کند و همین باعث بهم ریختگی اوضاع می شود!


آقا دقایقی به این شور و هیجان با نگاه مهربان و بالا بردن دستانشان، پاسخ می دهند اما گویا مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسرکشور! برای شعار دادن و ابراز ارادت اصلا هماهنگی و کار تبلیغاتی نکرده بودند     J     هر کسی ساز خود را می زد و همین امر تا پایان جلسه برقرار بود، تکبیرهای نا به جا و خندیدن بلند وسط صحبت های آقا .. خلاصه ساعاتی بود که اشک و لبخند و ذوق و شور و شعور با هم در آمیخته شده بود.


در تمامی ساعاتی که آقا صحبت می کردند، همه اش حسرت یک کاغذ و قلم داشتم تا بتوانیم آنچه می شنوم خارج از حالت خبری بنویسم. این مهم ترین بخش هایی از صحبت های رهبر معظم انقلاب در خاطرم مانده است:


-          شبهه پراکنی و گرفتن « امید و اعتماد به نفس» از ملت ما مهم ترین هدف دشمن در جنگ بزرگ نرم است.


 -               به فضل الهی و با اتکا به هوشیاری و ایستادگی مردم، همچون گذشته بینی دشمنان را به خاک می مالیم     ..


-          تبلیغ ریشه قرآنی دارد و ما آن را از هیچ کشوری نگرفته ایم و باید دارای چهار ویژگی «رساندن صادقانه، صمیمانه، مسئولانه و امانت‌دارانه یک پیام به افکار عمومی بمنظور تفاهم با مردم» است.


-          امروز مهمترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتماد به نفسِ ملت ایران است    .


 -             امروز جنگ، جنگ نظامی نیست زیرا دشمن جنگ نظامی نمی کنند و غلط هم می کنند اگر بخواهند جنگ نظامی کنند.


-         جنگ نرم دشمن خطرناک‌تر از جنگ نظامی است.


-          ملت ایران چهل سال مقتدرانه در برابر جنگ های دشمن، ایستادگی کرده و از هفت‌خوانی عبور کند که دیگر ملت‌ها از یک‌خوان آن نیز نتوانستند عبور کنند.


-          مهمترین طراحی جبهه مقابل در مقطع فعلی را ناامید کردن مردم به آینده و گرفتن اعتماد به نفس آنان از طریق بزرگنمایی مشکلات و ضعف ها و کاستی ها است.


-         امروز در فضای مجازی، هزاران توپخانه در حال شلیک به سمت ملت ایران است دشمن نباید از این فضا برای هدف قرار دادن هویت و موجودیت ملت و نظام اسلامی استفاده کند.


 -  برخی از افراد هستند بجای آنکه سیاست خود را «دینی» کنند، دین خود را با سیاسی کاری همراه کرده اند.  


 - کسانی که ده سال همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند، حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند.

  

- نقد باید منصفانه و مسئولانه و عاقلانه باشد نه نقد همراه با فحاشی و تهمت، چراکه نقد و نقدپذیری واجب است اما تهمت و لجن پراکنی حرام است.


- در نقد خوب،  هنر آن است که انسان خدا را در نظر داشته باشد و منطقی حرف بزند و از سخن گفتن برای هوای نفس و جهات شخصی و دستیابی به قدرت پرهیز کند چرا که خداوند بابت هر سخنی از انسان سؤال و مؤاخذه خواهد کرد.


-          «انقلابی‌نمایی» غیر از «انقلابی‌گری» است و انقلابی گری پایبندی و تدین لازم دارد.


-         نمی شود که انسان در یک دهه همه‌کاره کشور باشد و در دهه بعد، تبدیل به مخالف‌خوان کشور شود.


- نهم دی با آن عظمت، روز پاسخ ملت به چنین بازیهایی و دفاع از ارزش های انقلاب و دین بود  


-  در نهم دی برای دفاع از انتخابات ایستادگی کردیم .


-          امریکای جنایتکار و همدستان او را به فضل الهی زمین‌گیر خواهیم کرد.


-         رژیم ایالات متحده امریکا را از فاسدترین و ظالم ترین حکومت های دنیا است.


-          به اذن الهی ملت ایران و نظام اسلامی در همه عرصه ها امریکا را مأیوس خواهند کرد.


- ریگان از ترامپ هم قوی تر بود هم عاقل تر ( صدای خنده حضار بلند شد) او هنرپیشه‌تر بود و بهتر هم نقش بازی می کرد.


- ریگان اکنون در درگاه عذاب الهی مؤاخذه می شود و جمهوری اسلامی با اقتدار افزون‌تر به رشد و پیشرفت ادامه می دهد. ( خنده حضار که باعث  شد رهبری توضیح مختری در خصوص این فرمایش شان بدهند)


-         بعضی مقامات امریکایی با دستکش مخملی که دست چدنی شان را پوشانده بود در برهه ای سر بعضی از ما را گرم کنند اما زود رسوا شدند .


-         اقتصاد درون زا و مقاومتی با جلوگیری از واردات بی رویه و خرید اقلام مورد نیاز دستگاه ها از تولیدات داخلی ، باطل السحر دشمن در جنگ اقتصادی است.


انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96/10/6 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک