سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

 

13 دی 96 در تاریخ اانقلاب اسلامی رنگ بصرت و اتحاد به خود گرفت

ایران یک پارچه شور و شعور/دیروز ایرانیان، علیه مشتی اغتشاشگر و اربابان غربی - عربی آنها فریاد بصیرت سردادند

خلاصه متن : ملت ایران اسلامی دیروز به خیابان ها ریختند و با شعارهایی در حمایت از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و رکن رکین آن « ولایت مطلق فقیه» سید علی خامنه ای نشان دادند این سخن امام و پیرفرزانه شان را به یاد دارند و آویزه گوششان کرده اند که « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و چه زیبا زن و مرد ایرانی در هر قومیتی ، هر زبانی و هر نوع پوششی این سخن را به عمل نزدیک کردند و چشم طمع کار دشمنان را کور ..


منیره غلامی توکلی 

می گویند تاریخ تکرار نمی شود اما این یک تکرار غلط  از یک واقعیت است چرا که  تاریخ همواره در حال تکرار است و آن کسی پیروز میدان تاریخ سرنوشت است که از تکرار حوادث و واقعیت های تاریخی تلخ و شیرین عبرت بگیرد.

 

هیچ تجربه و محکی راستگو تر از تجربیات تاریخی و محک سرنوشت بر انساان و چه بسا ملتی نیست. تجریه تاریخی انقلاب اسلامی ما برای دوستان و همراهان ملت ایران سراسر سرافرازی، بصیرت افزایی، اقتدار و امید است و برای دشمنان نظام مقتدر جمهوری اسلامی مملو از شکست، ناامیدی و ذلت است.

 

ملت قهرمان و بصیر و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران از 50 سال پیش تا کنون قدرت رهبری سیاسی و معنوی، رهبران دینی خود را همواره به دشمنان اسلام نشان داده اند و در هر  برهه ای از زمان بزرگترین دسیسه های شیاطین کوچک و بزرگ منطقه و فرامنطقه ای را که با باطل السحری از ایمان و اسلام، عشق به وطن، عشق به ولایت فقیه، نقش بر آب کرده اند.

بعد از قهرمانی ها و دلاورمردی هایی که ملت ایران از پیر و جوان، زن  ومرد در راه دفاع از وطن و ناموس در طول هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند، فتنه 88 یکی از بزرگترین فتنه های نرم در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که باز با هوشیاری و بصیرت فرزندان همان سربازانی که جبهه های هشت سال دفاع  مقدس را خالی نگذاشتند به شدت دفع و حامیان آن ذلیل و خار شدند.

 

هنوز هشت سالی از این فتنه نگذشته بود که بار دیگر کوه نظران و کوتوله های سیاسی در بخت برگشته خود را در دریایی مواج و سهمگین انقلابی گری ملت ایران به خطا  آزموندند و بار دیگر در 13 دی ماه سال 96 نه تنها نتوانستند از آب گل آلود اعتراضات به حق مردم بر سرگرانی ها و وعده های عمل نشده دولت، ماهی خیانت و فتنه گری صید کنند بلکه در این دریای مواج گم گشته و غرق شدند.

 

دیروز نقشه سرزمین پنهاور ایران ، از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب از کلان شهرها تا روستاهای کوچک، در پرتو نور الهی و اطاعت از رهبری فرزانه انقلاب در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی چون نگینی در انگشتری 80 میلیون ایرانی درخشید. ملت ایران دیروز یک پارچه و متحد علیه افرادی به خیابان ها ریختند و شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر سردادند که داغ دار شهدای بودند که باردیگر فتنه گری مشتی اراذل و اوباش آنها را به خیل لاله های دیگر مدافع وطن افزوده بود.

 

ملت ایران اسلامی دیروز به خیابان ها ریختند و با شعارهایی در حمایت از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و رکن رکین آن « ولایت مطلق فقیه» سید علی خامنه ای نداشتند که این سخن امام و پیرفرزانه شان را به یاد دارند و آویزه گوششان کرده اند که « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و چه زیبا زن و مرد ایرانی در هر قومیتی ، هر زبانی و هر نوع پوششی که بودند این سخن را به عمل نزدیک کردند و چشم طمع کار دشمنان را کور ..

 

دیروز ملت ایران ، خاک سرزمین خود را تریبونی برای بیان انزجار خود از فتنه و فتنه گران کردند و در پاسخ دندان شکنی به کاسه های داغ تر از آشی چون نیکی هیلی و ترامپ و سایر فضولک های عربی – عبری منطقه دادند البته باشد که بفهمند چرا که خدا دشمنان اسلام را از احمق ها آفریده است!

 

اینکه ملت ایران در شعارهای خود « تا خون در رگ ماست ، خامنه ای رهبر ماست »، « این همه لشکر آمده به عشق رهبری آمده » بر زبان جاری می کنند و بزرگترین خبرگزاری های جهان را مدهوش این همه ولایت پذیری می کنند چه جای ژاژ خواهی های عناصری پوک مغز و دلقک چون حسینی ها و علی نژادهاست! که فراموش کردند عشق به ولایت از حسینه ها و عاشورا سرچشمه می گیرد و همین مردم دست هر فردی را که حتی نگاهی چپ به عاشورا، نماد آن و فرهنگ عاشورای داشته باشد  را قطع و خودش را از هستی ساقط می کنند.

 

امروز روزنامه های اتریشی، آلمانی، روسی و .. بسیاری از روزنامه های منطقه که حقیقت را دیده و آن را انعکاس می دهند به بیان حماسه ای پرداختند که ملت ایران آن را دوباره و دوباره خلق کرده و می کند. به نوشته این روزنامه اتریشی شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم های ایران و تصاویر رهبر انقلابشان را در دست داشتند. همچنین شعارهایی شنیده می شد مبنی بر اینکه ما خون در رگهایمان را در حمایت از رهبرمان می دهیم.

نشریه آلمانی "دی سایت" هم در گزارشی به راهپیمایی گسترده ایرانی ها در حمایت از نظام خود که امروز در شهرهای مختلف ایران برگزار شد پرداخته و با استناد به گزارش های پخش شده در تلویزیون جمهوری اسلامی نوشت: ده ها هزار نفر به خیابان ها آمدند تا حمایت خود از نظام موجود را نشان دهند. دی سایت همچنین به شعارهای مردم در حمایت از رهبری و محکومیت اغتشاش گران اشاره کرد.

نشریه فوکوس نیز به اجتماع و راهپیمایی گسترده ایرانیان در حمایت از نظام و دولت در شهرهای مختلف ایران پرداخته  به شعارهای آن ها در حمایت از رهبری و محکومیت اغتشاشگران اشاره کرد.

 

 

روزنامه "تاگس شاو" آلمان هم با تیتر کردن این شعار راهپیمایی کنندگان در سراسر ایران با عنوان رهبری ما آماده ایم به تظاهرات گسترده امروز ایرانی ها در شهرهای مختلف ایران و در حمایت از نظام و رهبری پرداخت. این روزنامه آلمانی نوشت که تظاهرات کنندگان پلاکارد رهبری را در دست داشتند.

 

"اس ار اف" سوئیس هم در گزارشی با عنوان اعتراضات طرفداران نظام جمهوری اسلامی در خیابان های ایران به راهپیمایی گسترده ایرانیان در شهرهای مختلف کشورمان پرداخت. این رسانه سوئیسی به نقل از تلویزیون دولتی ایران نوشت: در سراسر ایران ده ها هزار نفر در حمایت از سیستم دولتی و نظام خود به خیابان ها ریختند. در این تصاویر تلویزیونی دیده می شد که معترضان فریاد می زدند رهبری ما آماده ایم. معترضان پلاکاردهایی را در دست داشتند که اغتشاشات را محکوم می کرد و شعارهایی در حمایت از رهبری سر می دادند.

 

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز ضم پوشش این راهپیمایی نوشت که مردم ایران در مخالفت با آشوب‌ها راهپیمایی کردند.

هفته نامه اشپیگل هم به راهپیمایی گسترده ایرانیان در حمایت از نظام و رهبری پرداخته و به نقل از تلویزیون دولتی ما از سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر عربستان از طرف تظاهرات کنندگان خبر داد.

 

 

 

بسیاری از رسانه های آلمانی زبان دیگر از جمله روزنامه اتریشی "وینر سایتونگ" و روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ" نیز در گزارش های جداگانه ای به راهپیمایی عظیم ایرانیان در حمایت از رهبری و حکومیت اغتشاشات اخیر پرداختند.

خبرگزاری فرانسه نیز ضمن اشاره به راهپیمایی روز چهارشنبه در ایران، حضور مردم در این راهپیمایی را بسیار گسترده توصیف کرد.

 

و این هست مشتی نشانه خروار از عشق بی کران ملت ایران به رهبر فرزانه و امام شان سیدعلی خامنه ای ومحکی است دوباره ودوباره بر میزان بصیرت آنها و لایتمداری شان و دشمن شناسی شان که ای کاش ابلهان و خام اندیشان بفهمند و دیگر دست بردارند تا بیشتر از این خود را در دنیای انسان های آزاد اندیش و آزاده خراب و نابود نکنند.


انتهای پیام/  ت

 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 96/10/14 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک