سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
بهشتی ترسیمی فائزه، جهنمی است که زنان غربی گرفتار آن هستند

فتنه گری تازه فائزه هاشمی با تخطئه دیدگاه امام خمینی در حوزه زنان!

آنچه که به فائزه هاشمی اینگونه اجازه می دهد بر شخصیت بزرگ از جهان تشیع، مرجع عالی قدر و ولی فقیه، گستاخی کند، تربیت غیردینی و نگاه کینه توزانه اش به مبانی انقلاب اسلامی و بنیانگذارش است که اگر آیت الله می توانست و می خواست مقابل اینگونه اقدامات دخترش را بگیرد امروز شاهد این گونه لجن پراکنی های او نبودیم.

 منیره غلامی توکلی-  فائزه هاشمی، دختر حاشیه ساز آیت الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر در صحبت هایی توهین آمیز نسبت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، افکار فمینیستی و ضد دینی خود را به گونه ای دیگر به نمایش گذاشت.
وی که یکی از سردمداران جریان فتنه و افکار فمینیستی در ایران است و به راحتی با بهایی ها نشست و برخواست دارد! آنقدر برای خود آزادی بیان می بیند که در مصاحبات مختلف داخلی و خارجی به بیان اندیشه های موهم، ضد دینی و ضد انقلابی خود بپردازد.
فائزه هاشمی در تازه ترین گفت وگوی خود با یکی از نشریات وابسته و حامی جریان فتنه، ضمن تکرار برخی از ادعاهایش، پیرامون نقض حقوق زنان در کشور، با گستاخی هر چه تمام تر به بنیانگذار جمهوری اسلامی توهین کرده و مدعی تأثیر پذیری امام خمینی (ره) از اطرافیان خود شده است.
وی در بخشی از صحبت های خود با تخطئه دیدگاه امام خمینی (ره) درباره زنان گفته است: « در پاریس افراد و خبرنگاران متعددی به منزل آیت‌الله خمینی رفت و آمد داشتند. اما پس از اینکه به ایران آمدند افرادی با افکار بسته‌تر ایشان را دوره کردند، شاید اگر مقداری دیگر در فرانسه مانده بودند و حکومت را از آنجا اداره می کردند، اینجا از لحاظ مسئله زنان، بهشت بود!
وی ادامه می دهد که آیت‌الله خمینی نسبت به خانواده خود، آدم بسیار روشنی بودند. ما خانواده آقای خمینی را می‌شناسیم؛ همسر ایشان، دختر‌ها و نوه‌هایشان. همه این‌ها افرادی روشن، امروزی و متجدد هستند.
در پاسخ به این حرف های وقیحانه ی فائزه که چون همیشه با شلختگی و بی مسئولیتی همراه است، باید گفت: آنچه که به تو اینگونه اجازه می دهد بر شخصیت بزرگ از جهان تشیع، مرجع عالی قدر و ولی فقیه، گستاخی کنی از تربیت غیردینی و نگاه کینه توزانه ات به مبانی انقلاب اسلامی و بنیانگذار معظم آن سرچشمه می گیرد؛ روشی برای اعلام وجود که در خانواده شما بی سابقه نیست!.
اگر آیت الله هاشمی در زمان حیات می خواست و می توانست جلوی اینگونه لجن پراکنی هایت را بگیرد، قطعا امروز شاهد این موضوع نبودیم که افسارگسیخته تر از همیشه، بانو "خدیجه ثقفی" همسر فداکار امام خمینی را به " فردی روشن امروزی و متجدد - در تعریف ذهنی خودت- » متهم کنی.
اما بدتر از این بی توجهی آیت الله به تربیت دینی دخترش، سکوت خانواده امام خمینی(ره) در برابر این توهین هاست که با توجه به حال و روز تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) توقع بسیار زیادی است.
اینکه چرا مسئولین دولت در برابر این دست فتنه گری ها و بی بندوباری های گفتاری شما سکوت اختیار کرده و شاید به حداقل اقدامات بسنده می کنند! جای مطالبه گری دارد ، مخصوصا اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی این دست صحبت های فتنه گرانه می تواند آغاز فتنه ای دیگر از سوی فتنه گری شناخته شده باشد.
اما در مورد اینکه با افکار فمینیستی و نگاه غربگرایانه به مسئله حقوق زن به دنبال بهشت برای زنان هستید و این افکار را در زمانی که کشور دچار حادثه سیل سخت شده و خانه و کاشانه زنان و کودکان بسیاری را ویران کرده است، بیان می کنید! نشانگر دروغین بودن شعارهای حقوق زنان شماست چرا که تا به امروز نه خود و نه همفکران تان برای کم کردن آلام این عزیزان و احقاق حقوق شان قدمی از قدم برنداشته اید! در چنین موقعیتی سکوت از جانب تان بهترین گزینه است زیرا بهشت ترسیمی شما برای زنان ایران اسلامی، همان جهنمی است که زنان غربی دچارش شده اند .
همچنین باید گفت: این پندار که همه شبیه شما و نزدیکان تان هستند آن هم در موقعیت مرجع جهان اسلام و مرد بزرگی چون حضرت روح الله، غلطی زیادی است. مرد بزرگی چون ایشان که در سن 76 سالگی فقیه عالم و عادل و نظریه پردازی بزرگ در زمینه حقوق زن در اسلام بوده است، نمی تواند در نظرات خود تحت تأثیر اطرافیان قرار گیرد و چون برخی که شما به خوبی می شناسید در افکار و عمل و حتی ممات مسیر متفاوتی را قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی طی کند.
در آخر توصیه ما به شما این است که قبل از هر گونه صحبت کردن کمی در موضوع انقلاب و دیدگاه امام خمینی (ره) در مورد زنان و حقوق زنان مطالعه کنید ! تا که از روی خباثتی آمیخته شده به بی سوادی صحبت نکنید! خاطرات حضور امام در فرانسه و مصاحبه "نوشابه امیری" -امروز بازیچه دست روزنامه های اپوزیسیون است و ضد نظام است- با ایشان بیانگر مواضع امام نسبت به زنان در انقلاب زمانی که در پاریس اقامت داشتند، است.
محمدرضا اعتمادیان که در سال 1357 در معیت آیت‌الله صدوقی به دیدار امام خمینی (ره) در پاریس رفته است در کتاب خاطراتش می‌نویسد: «هنگامی که به دیدار امام در پاریس رفتیم، هنگام ورود به هتل، نوشته‌هایی به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی با مضمون اینکه امام سخنگو ندارد، به چشم می‌خورد .»[1]
(در اینجا خانم نوشابه امیری خبرنگار کیهان سؤال کرد: چون مرا بعنوان یک زن پذیرفته‌اید این نشان‌دهنده این است که نهضت ما یک نهضت مترقی است، اگرچه دیگران سعی کردند نشان دهند که عقب‌مانده است. فکر می‌کنید به نظر شما آیا زنان ما باید حتماً حجاب داشته باشند، مثلاً چیزی روی سر داشته باشند یا نه.
حضرت آیت‌الله ضمن پاسخ فرمودند: اینکه من شما را پذیرفته‌ام، من شما را نپذیرفته‌ام. شما آمده‌اید اینجا و من نمی‌دانستم که شما می‌خواهید بیایید اینجا و این هم دلیل بر این نیست که اسلام مترقی است که به مجرد اینکه شما آمدید اینجا، اسلام مترقی است. مترقی هم به این معنی نیست که زن‌ها یا مردهای ما خیال کرده‌اند، مترقی به کمالات انسانی و نفسانی است و با اثر بودن افراد در ملت و مملکت است نه اینکه سینما بروند و دانس بروند و این‌ها ترقیاتی است که برای شما درست کرده‌اند و شما را به عقب رانده و باید بعداً جبران کنیم. شماها آزادید در کارهای صحیح؛ در دانشگاه بروید و هر کاری را که صحیح است بکنید و هم ملت در این زمینه‌ها آزادند، اما اگر بخواهند کاری خلاف عفت بکنند و یا مضر به حال ملت و خلاف ملیت بکنند جلوگیری می‌شود و این دلیل بر مترقی بودن است.)

انتهای پیام/*



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 98/1/25 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک