سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

اظهارات نابجای فائزه هاشمی و ذوق زدگی رسانه های صهیونیستی/ ماجراجویی های دختر آیت الله این بار در وادی امنیت و منافع ملی

فائزه هاشمی هر وقت که احساس می کند از مرکز توجهات دور شده یا فضای رسانه ای کشور را در خصوص خود ساکت می بیند، اقدام به انجام مصاحبه ای جنجالی با رسانه های بیگانه می کند یا فایل صوتی صحبت هایش علیه شخص اول نظام را در جامعه پخش می کند یا با فراهم کردن گفت وگویی با یکی از رسانه های اصلاح طلب در خصوص مسائلی اظهارنظر می کند که نه تنها کمترین سوادی نسبت به آن ندارد بلکه رد کردن خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران نیز محسوب می شود.

فائزه هاشمی

منیره غلامی توکلی:    

فائزه هاشمی رفسنجانی که در کارنامه کاری خود نمایندگی پنجمین مجلس شورای اسلامی دارد و به طیف اصلاح طلبان واب قرار دارد به تازگی در اظهار نظری عجیب که به قول مادربزرگ ها « صغری کبری درستی دارد اما نتیجه گیری نادرست» صحبت هایی را درباره تغییر موضع ایران در قبال اسرائیل و به رسمیت شناختن آن کرده است و چون افراد بی سوادی که معتقدند « خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو» با بی توجهی مغرضانه به امنیت ایران و منافع ملی آن به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل است و در این زمینه نه تنها از ورزشکاران ایرانی که حتی از پدر مرحومش نیز خرج کرده و با نقولی از مرحوم هاشمی رفسنجانی گفته است: « در جایی که منافع ما ایجاب می‌کند باید وارد شد. گاهی یا سیاست‌هایی هرچند متعارض با نفع منافع ملی می‌توان تعامل کرد.»
به نظر می رسد این دختر حاشیه ساز خانواده هاشمی رفسنجانی هر وقت که احساس می کند از مرکز توجهات به ویژه توجهات رسانه ای دور شده یا فضای رسانه ای کشور را در خصوص خود ساکت می بیند، اقدام به انجام مصاحبه ای جنجالی با رسانه های بیگانه می کند یا فایل صوتی صحبت هایش علیه شخص اول نظام را در جامعه پخش می کند یا با فراهم کردن گفت وگویی با یکی از رسانه ای اصلاح طلب در خصوص مسائلی اظهارنظر می کند که نه تنها کمترین سوادی نسبت به آن ندارد بلکه رد کردن خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران نیز محسوب می شود.
وی در آخرین گفت وگوی خود با روزنامه آرمان که بسیار هم مورد توجه رسانه های بیگانه به ویژه مطبوعات اسرائیل قرار گرفته و از آن مطالبه به مطلوب کرده اند، درباره توافق صلح بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی گفته است: «رژیم صهیونیستی سرزمین‌های فلسطینی را غصب کرده است. رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیس، با همکاری برخی فلسطینیان و با ظلم و کشتار برخی دیگر بر سرزمین فلسطین مسلط شده است. هیچ کدام از این حقایق قابل کتمان نیست. اما وقتی تاریخ را مرور می‌کنیم مشاهده می‌شود که این رژیم از سال 1348 در سازمان ملل به عنوان یک کشور شناسایی شد...در طول تاریخ کشورهایی تجزیه و با هم ادغام شده‌اند، با جنگ یا صلح تغییرات زیادی در طول تاریخ رخ داده است. بحرین از ایران جدا شد، شوروی به 15 جمهوری تبدیل شد، ادغام دو آلمان و تجزیه دو کره، روسیه هم شبه جزیره کریمه را گرفت و از این مثال‌ها زیاد است. از سوی دیگر باید در عرصه جهانی به‌روز باشیم و تصمیماتی را بگیریم که با منافع ما سازگار باشد».
در این جا باید از خانم فائزه پرسید کجای روابط ما با رژیمی ضد دین و اسلام ستیز، تروریسم پرور و کودک کش، غاصب و تجاوزگر که دستش تا آرنج در خون مردم مسلمان فلسطین فرو رفته است، داغ هزاران جوان برومند به ویژه جوانان نخبه و دانشمند مان را بر دل جامعه نهاده است، دلیل اصلی آلام بیماران صعب العلاج و از بین رفتن آنها است می تواند با منافع ما سازگار باشد تا به قول شما با سیاست های هر چند متعارض او کنار آمد!؟
کیست که نداند امروزه اسرائیل مسئول بسیاری از تجاوزات و فشارهایی است که بر ملت ایران تحمیل می شود. تنها دولتی که علنا با برجام مخالفت کرد و عملا آن را از کار انداخت، اسرائیل بود. برجام می توانست مقدمه آشتی ایران با جهان و رونق اقتصاد آن باشد. کیست که نداند مشوق اصلی ترامپ برای اتخاذ سیاست فشار حداکثری به ایران، که تامین دارو برای بیماران ایرانی را با مشکل روبرو کرده، دولت فعلی اسرائیل است. دولت نتانیاهو به تمام معنا ضدایرانی ترین و ضداسلامی ترین دولت تاریخ اسرائیل است. آیا موضع ما در ایران نسبت به چنین حاکمیت و چنین سیاستی باید دوستی، دست بوسی و عادی سازی باشد؟ آیا این اسرائیل مشتاق رابطه با کشورهای اسلامی است. آیا قدرتی اسلام ستیزتر از صهیونیسم در دنیا می شناسید؟
این اولین باری نیست که فائزه هاشمی رفسنجانی اینچنین سخن می گوید و در خصوص مهم ترین مسائل داخلی یا سیاست گزاری های خارجی که تعیین حدود آن در صلاح مقام معظم رهبری است، سخن می گوید به راستی اگر او در فهم مسائل مهم مملکتی مشکل دارد چرا خانواده آیت الله او را از سخنرانی و مصاحبه منع نمی کنند؟ و اگر یک تخته از عقل خود را کم کرده و این چنین بدون در نظر گرفتن مصالح ملی و حفظ شئونات جمهوری اسلامی ایران و ملت ما سخن می گوید چرا مرجعی نسبت به عملکرد و رفتار او رسیدگی نمی کند!
زندگی سیاسی فائزه هاشمی رفسنجانی مملو از خطاهای نابخشودنی است! خطاهای بزرگی که در شأن نام خانوادگی ایشان نیست! از قرار گرفتن در جرگه نخستین زنان مروج افکار فمنیستی در کشو تا وکالت بهاییان در زندان زنان گرفته و دیدارهای او با چهره های بهایی در تهران! از بی احترامی به امام خمینی گرفته تا سخن پراکنی علیه مقام معظم رهبری .... از ابراز علاقه به مصی علینژاد به عنوان یک برانداز گرفته تا مطالبه گری در خصوص برقراری ارتباط با اسرائیل به رسمیت شناختن این رژیم غاصب .. از اعلام علنی شرکت نکردن در انتخابات گرفته تا حمایت از فتنه گران ... که در همه حال باعث ذوق زدگی مخالفان نظام، دشمنان انقلاب اسلامی، طیف براندازان و اینک هم خوشحالی رژیم صهیونیتسی شده است.
این روزها در شرایطی که ملت ایران هنوز در غم از دست دادن سردار قاسم سلیمانی به سر می برند هنوز از گوشه گوشه جبهه های مقاومت اسلامی پیکره های پاره پاره جوانان وطن به سرزمین مان بر می گردد و در این داغستانی که بر دل مردم نقش بسته است اسرائیل و دشمنی های او نقش اول و آخر را بازی می کند چه جای صحبت از عادی سازی روابط با چنین دشمن وحشی و قسم خورده دارد؟ در شرایط سخت تحریم به سر می برند، آسیب های ویروس کرونا مثل همه دنیا مردم ایران را نیز مصیبت زده کرده است، چه جای صحبت های « تاتاری » است!
در این روزها که تب و تاب درباره انتخابات ریاست جمهوری رونق گرفته است و باید به مردم انگیزه حضور پای صندوق های رأی داد خانم فائزه، از اعلام عدم شرکتش در انتخابات گذشته و انتخابات آینده به دنبال چه نتیجه ای است؟ آیا اظهار نظرهایی پیرامون روابط با اسرائیل و.. در روزهای آماده سازی کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400یک نوع آزمون خطا است تا از نظر خود میزان پایبندی مردم را به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران بسنجد! ...
در پایان باید گفت اگر در بین چهره های زن اصلاح طلب شخصیت هایی مانند ایشان را بتوان رجل سیاسی نامید، بدون در نظر گرفتن نظر شورای نگهبان یا هر مرجع دیگری باید فعلا عطای ریاست جمهوری زنان را به لقایش بخشید!
انتهای پیام/*



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 99/8/14 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک