سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

"ریحانه پارسا"ها، قصه نافرجام افرادی که در هپروت آزادی به بردگی گرفته می شوند!

کشورهای مهاجم برای کارهای تبلیغی و ضدتبلیغی علیه کشورهای هدف نیاز به بردگانی دارند که فکر و عقل خود را به کار نیندازند و سوابق ملی و دینی خود را نادیده بگیرند و چشم و گوش بسته برای اجرای طرح های آنها اقدام کنند از این رو یک سری از بازیگران، ورزشکاران و چهره های شناخته شده کشورمان بدون اینکه متوجه شوند که از یک شهروند آزاد یا از فردی که هویت ملی و هویت دینی مشخصی دارد در حال تبدیل شدن به برده هستند در پی یافتن سراب آزادی و رفاه بیشتر در خدمت آنها قرار می گیرند!.
ریحانه پارسا و مصی علینژاد

منیره غلامی توکلی:  مهاجرت ریحانه پارسا و حاشیه های که این بازیگر جوان و کم کار سینما و تلویزیون در مصاحبه ای که با مصی علینژاد و محسن افشانی به راه انداخته است بعد از کشف حجابش و اعلام ازدواج سفیدش با مهدی کوشکی، وارد فاز جدیدی از واکنش های اجتماعی شده است.
ریحانه پارسا در گفت وگویی که با مصی علینژاد داشته گفته است که بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد موسوم به چهارشنبه های سفید در ایران تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی حجاب باشد. او بعد از اعلام بردگی مصی در ادامه با پرده بردای از رابطه خود با مهدی کوشکی گفته که هرگز با وی ازدواج نکرده و شناسنامه اش سفید است و مجبور شده بگوید که شوهر دارد تا در امان باشد!. در ادامه این گفت وگو رابطه با پویان یکی از چهره های بی بندوبار اینستاگرامی آخرین تعاریف وی برای نشان دادن میزان هرزگی خود بود!.
به نظر می رسد این بار ریحانه برای گرفتن اقامت از کشورهای اروپایی یا شاید هم ترکیه! دست به دامان خاله مصی شده است تا با سوژه ای جدید به اسم " ازدواج سفید" در کنار " مبارزه با حجاب" بتواند برای ختم آواردگی خود خواسته اش، خانه ای دست و پا کند! غافل از اینکه مصی خود یک بازی خورده ی ورشکسته است که با دست و پا زدن زیاد و آویختن بر امثال کسانی مثل ریحانه ، حفظ حیات سیاسی و اجتماعی کرده است!
اما باید دید عاقبت کار ریحانه وریحانه ها به کجا ختم می شود! او که در پایان گفت وگوی خودش با مصی علینژاد اذعان کرده «صد ساله سیاه» هم به ایران بر نمی گردد به خوبی آینده تاریک خودش را پیش بینی کرده و تلویحا گفته است که خانه و سرزمینی برای زندگی ندارد!
معصومه میرشفیعیان کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس، درباره این دست مهاجرت ها و اظهارنظرهای عجیب و غریب افراد در فضای مجازی می گوید: بزرگترین برداشتی که از این اتفاقات و روند رو به افزایش آن می توان داشت این است که اتاق های فکر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران آن طرف آب های با طراحی سناریوی فرهنگی – تبلیغی که بار رسانه ای مشخص دارد به انحاء گوناگون اعم از مستقیم، غیرمسقیم، از طریق شبکه های ماهواره ای و اجتماعی یا حتی نشست ها و شوهایی که در داخل کشور به صورت محرمانه برگزار می شود، در صدد استخدام بردگان تبلیغاتی هستند!.
وی ادامه می دهد: این یک واقعیت است که فرهنگ ها و کشورهای مهاجم برای کارهای تبلیغی و ضدتبلیغی علیه کشورهای هدف نیاز به بردگانی دارند که فکر و عقل خود را به کار نیندازند و سوابق ملی و دینی خود را نادیده بگیرند و چشم و گوش بسته برای اجرای طرح ها و اقدامات آنها اقدام کنند.
این فعال فرهنگی با بیان اینکه ضدنظام سناریوی جذب بردگان تبلیغی خود را با یک فرایند مشخصی انجام می دهد، می افزاید: یک سری از بازیگران، ورزشکاران و چهره های شناخته شده کشورما بدون اینکه متوجه شوند که از یک شهروند آزاد یا از فردی که هویت ملی و هویت دینی مشخصی دارد در حال تبدیل شدن به برده هستند. برده ای که بازیچه دست افراد معلوم الحالی مثل مصی علینژاد قرار می گیرند.
میرشفیعیان تصریح می کند: اگر به سال های گذشته و سرنوشت افرادی که مهاجرت کرده اند -از مصی گرفته تا افراد کمتر رسانه ای شده - نگاه کنید این واقعیت برای ما مشخص می شود که آنها دیر یا زود متوجه خواهند شد که بردگان تبلیغی بیش نبوده و نیستند! اما اکنون شرایط طوری برای شان طراحی شده است که اکنون حس بردگی ندارند.
وی ادامه می دهد: مهم ترین توصیف من از این دست افراد این است که آنها دست به انتخاب بردگی خود خواسته بعد از برخورداری از یک فضای "آزادی" و " آزادانه ای" زدند که دست هایی پشت پرده برای شان تدارک دیده بود!
این فعال فرهنگی در پاسخ به این سؤال که چرا چهره های شناخته شده زنان در وادی هنر یا ورزش وقتی از کشور خارج می شوند در اولین اقدام چه به صورت دفعی و چه به صورت مرحله بندی شده کشف حجاب می کنند؟ می گوید: انگشت گذاشتن ضدنظام و ایادی آنها بر مسئله شرعی و عرفی حجاب به این دلیل است که پدیده عفت مداری ، حجاب و حیا را در کشور ما خدشه دار کنند زیرا آنها از قدرت نرم این مسئله فرهنگی – عقدیتی ما باخبر هستند و می دانند وقتی به این مقوله مهم خدشه وارد شود، اقتصاد، سیاست ، فرهنگ و رشد کشور زیر سؤال می رود.
این کارشناس فرهنگی، تأکید کرد: دغدغه مندی ضدنظام بر حجاب و عفاف و دشمنی علنی آنها با این مقوله نیز بر اساس سناریویی است که یکی از مراحل خجالت کشیدن محجبه ها از حجاب و مطرود شدن آن در خانواده ها و در مرور زمان نادیده گرفته شدن آن در جامعه است!
انتهای پیام/*



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 99/8/14 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک