سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

راضیه ترکمن - نویسنده طنین یاس

اغاز  هفته بسیج  افتتاح دو هزار  هشتصد؛ پروژ عمرانی فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف کشور


رمضون

بسیج یاد  آور مردان و زنان بی ادعا است که در  زمان  لزوم،  لباس رزم بر  تن می  پوشند و جانانه هشت سال از این آب و خاک  و مام میهن  دفاع می کنند و حماسه های ماندگاری  را در اذهان و تاریخ این سرزمین حک  می کنند.
نام های  ماندگاری از فرزندان  ایران که در دامان  انقلاب اسلامی پرورش یافته  و در مکتب بسیج به تعالی و کمال رسید ه بودند  و تاب  ماندن در این دنیا را نداشتند و دفتر شهادت را امضاء کردند و  رستگار شدند؛ شهیدان  باکری ها ، همت ،  کاوه اسطوره های جاودانه فرهنگ بسیج و شهادت هستند.
 بسیج و بسیجیان ، مرد  میدان عمل هستند ؛ عرصه هایی  که مختص به زمان و مکان خاصی  نیست ! روزگاری نه چندان دور  دفاع از کشور ، مال ، جان و ناموس جلولانگاه آنها بود و زمانی با حضور در جبهه های سازندگی ایمان و قدرت حزب الله را به نمایش گذاشتند و زمانی دیگر در سنگر های تولید علم و دانشگاه  کشور اسلامی را در تولید و بهره برداری از علوم مختلف نه تنها هم گام که قافله سالار کشورهای دیگر کردند و اکنو ن نیز حضور در جبهه  اقتصادی با بر  دست داشتن پرچم اقتصاد مقاومتی  ،پیشگام تحولات تاپیر گذار در جمهوری اسلامی ایران هستند و  همانند رودخانه ای خروشان که هیچ گاه ارام  نمی نشیند با توجه به ضرورت های کشور وارد میدان عمل می شوند و همچون سال های هشت سال دفاع مقدس با تحمیل کمترین هزینه ممکن کار های نشدنی را با توکل برخدا و همت والا شدنی می کنند  تا دشمنان نظام  انگشت به دهان بمانند و در شوک  عمل کرد بسیجیان بی اعا در عرصه  های مختلف بمانند  و همچنین  اثبات کنند  که وجودشان با نظام و رهبریشان گره خورده و تا آخر بر سر آرمان های  خود  ایستاده اند .
این مردان و زنان که در اسم و عمل بسیجی هستند ولایتمداری و عشق به وطن و اسلام را   با تقدیم شهید انی  در عرصه های مختلف علمی ،تحقیقاتی  ثابت کرده اند. شهیدانی در عرصه های ملی و هسته ای و هنوز هم دفتر شهادت برای این مردان خدایی هنوز  گشوده است و هر گاه که  نظام  به این شجره طیبه اتکا  کند نتیجه و پاسخی  این اعتماد را به نحو شایسه ای   می گیرد. پ
 به هر اندازه که از انقلاب اسلامی می گذرد بسیج با  فعالیت  های مختلف خود برگ های تازه ای را از دفتر  انقلاب ورق میزند  و " ما میتوانیم"  را از قا ب شعار  بیرون  اورده و همچون سال های دفاع مقدس مردانه وارد میدان می شود.  میدانی که شاید رنگ و بوی متفاوت به خود گرفته است . میدانی که  باعث اعتلای ایران و ایرانی می شود و نام ایران را  همواره در اوج قله های دستیابی  فناوری ها و تکنولوژی های روز نگه می دارد .
بابد بدایم که تنها با روحیه و تفکر بسیجی تسخیر و دست یابی به چنین افتخاراتی میسر می باشد  و همین روحیه و تفکر  سبب شده که اکثر صاحب نظران و  مدیران ارشد  بر این باور برسند   که در تمام  سطوح مدیرتی کشور باید نوع تفکر بسیجی حاکم شود .
اثبات  این   موضوع  مؤید این نکته است که بسیج   توانسته   حتی  در انجام پروژه های اقتصادی ، عمرانی ،  با اتکا به تفکر برخواسته از  روحیه جهاد ، شهادت ، ایمان و با اعتماد به مردان بی ادعا خود، در بسط و توسعه این  اندیشه سربلند بیرون بیاید .
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/29 توسط منیره غلامی توکلی
منیره غلامی توکلی - طنین یاس


دو کوهه بعد از نماز صبح - صبحگاه زائران سرزمین های نور



دوکوهه - سخنرانی راوی هشت سال دفاع مقدس





جاده اهواز - خرمشهر ______ مقتل شهدای سادات موسوی 



شملچه - منطقه عملیاتی کربلای 5

شلمچه یادمان هشت شهید گمنام

یادمان شهدای شلمچه



یادمان هشت شهید گمنام شلمچه

روایت راوی از   حماسه شور و عشق 



معراج شهدا - اردوگاه شهید محمود وند

منطقه عملیاتی فتح المبین










نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/29 توسط منیره غلامی توکلی

 

ختم قرآن

  "طرح لبیک یا رسول الله  " 

هزاران ختم قرآن هدیه به روح مطهر حضرت رسول اکرم(ص)
این حرکت معنوی در پاسخ به ساخت فیلم موهن و اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه واله  روز برگزار می شود   .
علاقمندان به شرکت در این حرکت ارزشی، می توانند به سایت طنین یاس مراجعه و با ثبت نام در این طرح، از برکات معنوی آن بهرمند شوند.
برای شرکت در این طرح و انتخاب جزوات قرآنی اینجا کلیک کنید.


ختم قرآن

حتما شرکت کنید



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/17 توسط منیره غلامی توکلی

 

کتاب آشنایی با احساسات زنان منتشر شد

رمضون
بعد از درج این مطلب برای دوستان ؛ دوست خوبم مدیر وبلاگ تاج بندگی برایم یادداشتی نوشته اند که بیشتر شبیه به یک تهدید است . شما یاران گلستان و بوستان در جریان باشید اگر ما مفقود شدیم یا شهید کار چه کسانی بوده است مشکوکم

 (این مطلب  رو مدتی برام ارسال کردی
مخاطب خاص منیره جونم
تو دیگه چرا؟
تو هم رفتی توجبهه .....
بابا این یه توطئه مرد دونست
و الا مردا روی هر چی پیچ و احساس رو سفید ،سیاه ،....کردن
بازم بگم دختر
از کجا معلوم که این کتاب رو برای مردا ننوشتن
 تو رو خدا فقط استناد به تصویر نکن
که با یه فتوشاب میشه ..
ببین اگه زودتر مرزبندی نکنی
از اصطلاح رایج خودی ها نخودی و غیر خودی در بارت استفاده می کنم
بعد هم شاید انداختیم زندان!!!
منتها اگه بری زندان حتی احمدی هم دیگه نمیتونه بیاد بهت  سربزنه
من هم نمیتونم  بیام  ملاقات آخه اون کمپو تی که تو دوست داری وارد می شد
و  با این نرخ دلار اون نوع کامپوت  دیگه وارد نمیشه  اگه هم تو بازار باشه  اوضاع اقتصادی این روز های من از  از اوضاع مملت خرابتره
گفتم که شرمندت نشم و خاطر مبارکت آزورده نشه  
زود تر نظرتو اعلام کن
یه موقع فکر می کنم   می خوای کاندایی ریاست جمهوری بشی و برای این که رای جمع کنی این تصویر رو برام فرستادی
فقط خواهشا بیانیه نده
این روزا توپ  هم نمیره تو درواز بیانه میدن
اگه ابتکاری هم در این زمینه داشته باشی استقبال می کنم)



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/8/13 توسط منیره غلامی توکلی

نیمکت های خالی دانش آموزان شهید

منیره غلامی توکلی - نویسنده طنین یاس

رمضون


...... و هنوز مدارس بازند، معلمان درس می دهند ، دانش آموزان در نیمکت ها نشسته و آموزش می بینند با این تفاوت که تخته کلاس سینه خود را جولانگاه مفاهیم قشنگی از قرآن و شهادت کرده است و آزمایشگاه ها محلی برای شروع حس خودباروی و آزمایش و تمرین به روز ترین علوم هستند . علومی که همپای زمان پیش می رود و مدرسان و دانشمندان بومی اش همین دانش آموزانند .
برکت خون شهدای دانش آموز برای میهن، سربلندی و آزادی برای آموزش و پرورش ،نقش آفرینی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و برای دانش آموزان ، دلیلی ، فرصتی برای خودباوری و انگیزه ای برای تلاش و پیشرفت به وجود آورد .

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/10 توسط منیره غلامی توکلی
   1   2      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک