سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/10 توسط منیره غلامی توکلی


علیرضا مالمیر - نویسنده طنین یاس

رمضون

                                                                          
اینجا رو کلیک کن !

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/10 توسط منیره غلامی توکلی

سربازان خامنه ای تا آخرین قطره خون برای دفاع از وطن ایستاده اند/ دشمنان ایران با فشار اقتصادی سیاست را بر سر سفره ها آوردند

مهدی امیری پور - نویسنده طنین یاس

رمضون

 امروز هم دشمنان اسلام و انقلاب از هر دری برای صدمه به کشور ما وارد شدند اما خوشبختانه کار به جایی نبردند تا این که به فکر پلیدشان بحث تحریم های اقتصادی رسید که با آن می توانند مردم را در سر سفره هایشان درگیر سیاست کنند نه در محل کار و بیرون از خانه، آن ها با این کار اقشار مختلف جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد را درگیر مباحث اقتصادی کردند و با ایجاد فشار و گرانی در جامعه سعی بر این دارند تا مردم را وادار به بدبینی نسبت به دین و قران و ائمه معصوم (ع) و در طبقات اجتماعی، مسؤولین کشور کنند که در این بین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی را ریختند تا به مقصود پلید خود برسند.
فشار و تحریم های دشمنان در جامعه باعث گرانی های بی شماری است که تا حدودی سبب شد در بازار های مختلف کشور دلالانی پیدا شوند و از اب گل آلود ماهی بگیرند و اخیرا هم دلالانی از سوی دشمنان پلید مامور شدند تا اشوبی در بازار تهران به وجود آوردند و بالافاصله مردم شریف بازار تهران با صدور بیانیه ای مبنی بر بیگانه و خائن بودن این افراد و دخالت نداشتن خوددراغتشاشات جزیی بازار تهران  را اعلام کردند.


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/10 توسط منیره غلامی توکلی


علیرضا مالمیر- کارشناس طنین یاس

رمضون

یکی از مهمترین و اساسی ترین مولفه های یک حکومت یا ساختار سیاسی پویا در جامعه ، حضور ، نظارت و اشراف کلی مسئولان ارشد سیاسی در تمامی بخش ها و مناطق تحت نفوذ حکومت است که از نزدیک باموانع، مشکلات، نقاط ضعف و قوت ، تهدیدها، فرصت های منطقه ای آشنا و برای حل و یا برون رفت از موانع و یا معضلات تصمیمات کلان و راهبردی اتخاذ شود.
به تحقیق می توان گفت : تنها در ساختار مدل حکومتی نظام جمهوری اسلامی ایران است که این ویژگی مهم به چشم می خورد. در واقع  اراده نظام اسلامی بر این اصل استوار است که مدیران ارشد نظام باحضور در مناطق و شهرهای مختلف به صورت مستمر از نزدیک و بدون واسطه با مشکلات و نواقص موجود بر سر راه مردم  منطقه اشنا و برای رفع ان تصمیمات لازم را عملی و اجرایی کنند.
سفرهای استانی رئیس جمهور به صورت اعم و مقام معظم رهبری به صورت اخص از این دست موارد است که در دیگر مدل های حکومتی رایج دنیا کمتر بدان پرداخته و یا حتی دیده نمی شود.
بر اساس ماهیت مدل حکومتی کشور ما که مبتنی بر مردم سالاری دینی است این مهم جلوه بیشتری دارد. براساس تعالیم و مبانی اسلامی رابطه حاکم با مردم مانند رابطه پدر و فرزند است که در ان از رابطه حاکم و رعیتی خبری نیست و تمامی جوانب یک رابطه پر مهر و سازنده را در بر می گیرد.

                                                                                                                            
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/10 توسط منیره غلامی توکلی

 معمولا انسان ها دوست دارند زیباترین و تمیزترین لباس ها را بپوشند و به بهترین صورت ممکن در جامعه حاضر شده و با دوستان معاشرت کنند. لباس پوشش و نمایانگر کالبد انسان است آیا رواست دل را که محل حضور خداست با اعمال گناه سیاه و آلوده کنیم  ؛ آیا  رواست نقاط سپید نور و رحمت الهی را به نقطه های سیاه گناه معاوضه کنیم.
حضرت امام باقر علیه السلام «در دل هر بنده، نقطه سپیدی است که چون گناه کند از آن نقطه سیاهی بیرون می­آید که اگر توبه کند آن سیاهی از بین می­رود ولی اگر گناه کرده و اصرار ورزد آن سیاهی بیشتر می­شود تا سپیدی را بپوشاند و چون سپیدی پوشیده گردد صاحب آن هرگز به نیکی برنمی­گردد»
اگر بدانیم بیشتر گناهانی را که ما انجام می دهیم زاییده رفتار و اعمال شیطان است باز هم بر انجامشان اصرار می ورزی

 

رمضون

  ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/1 توسط منیره غلامی توکلی
<      1   2      
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک