سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

عکس های قلمدونی :

سکوت این نمایشگاه به در شأن و مقام کسانیکه سلامت کنونی جامعه ما را تضمین کرده اند، نیست !

چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/8/12 توسط منیره غلامی توکلی
گام به گام با  "  قلمدون " در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس

  کپسولی از قوی ترین آنتی ویروس های تهاجم فرهنگی

پنجمین  روز از برپایی چهارمین "نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس" می گذرد. نمایشگاهی که گوشه گوشه آن مزین به نام شهدا و ایثارگران است. فضای داخلی نمایشگاه هر بازدیدکننده ای را می تواند حتی به اندازه چند گام برداشتن به تاریخ هشت سال، ایثار و فداکاری ملت ایران نزدیک کند.

گویی در فضای نمایشگاه هر بازدیدکننده مسافری است که با اعجاز نام و یاد شهدا طی الارض کرده و با صدای آهنگران، سی و سه سال به عقب برگشته و همراه رزمندگان می شود. گاه در غرفه شهدای ارتش و گاه در غرفه شهدای بسیج و چند قدم آن طرف تر با شهدای نیروی هوایی آسمان ها را فتح می کند.

اگر سعادت بیاورد و مدت زمان بیشتری را برای حضور در  پیشگاه شهدا در نظر بگیرد، شهدای شاخص بسیج جامعه پزشکی را در لباس سپید بالای سر مجروحان می بیند و در غرفه شهدای بسیج جامعه زنان گاهی در خط مقدم و گاهی در پشت جبهه بانوانی را می بیند که زینب وار از خاک وطن دفاع کرده و مقدمات حضور قهرمانانه رزمندگان را فراهم می کنند.

عجب بازاری است این بازار پر سود شهادت! همه اش برد است برای کسی که نام شهید دارد! شهید در نزد پروردگار روزی می خورد،  یادش دلت را به پرواز وا می دارد و تصویرش، نگاهت را عاشقانه می خرد!

نوشته شده در تاریخ شنبه 92/8/11 توسط منیره غلامی توکلی

سردار کاظمینی

سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در همایش امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت شهید محلاتی؛  گفت : اگر شاهد گسترش منکرات در جامعه و ایجاد فضای غیر اسلامی هستیم به این خاطر است که به امر به معروف و نهی از منکر به خوبی عمل نکرده ایم و مهم ترین امر به معروف ترویج اقامه نماز جماعت است که باعث کم شدن منکرات در جامعه می شود.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/8/8 توسط منیره غلامی توکلی

استفاده از قلیان را با غلیان احساسات مجاز ندانید

عرضه و استفاده از قلیان که در سال های اخیر مورد توجه و اقبال جوانان قرار گرفته مسئله ای است که عواملی چون کم هزینه و در دسترس بودن، نبود قوانین کافی و ضمانت اجرایی لازم این قوانین و همچنین سیاست های یک بام و دوهوای مسئولان آن را رونق داده است. حال انتظار ما از مسئولان این که با اظهار نظرهای غیر مسئولانه آتشی را که نمی توانند خاموش کنند شعله ور تر نسازند.






ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/8/5 توسط منیره غلامی توکلی

غدیر،  ویژگی های ولی و رهبر حکومت اسلامی را مشخص کرد

عید غدیر

 

غدیر خم به عنوان یک واقعه بزرگ تاریخی، امر مهم اعتقادی، اجتماعی و سرنوشت ساز برای جامعه اسلامی است و آن  مشخص شدن "ولایت و رهبری" جامعه دینی بعد از پیامبر اکرم (ص) است. غدیر خم از دو جهت با اهمیت است؛یک به سبب اصل ضرورت وجود امام و ولیّ در جامعه اسلامی و دیگری به خاطر مشخص شدن ویژگی هایی است که یک امام و رهبر جامعه دینی باید داشته باشد.

 علی علیه السلام در بردانده تمام ویژگی های ولی جامعه اسلامی
از منظر قرآن کریم، ایمان، اخلاق ممتاز، عدالت، تقوی، صلاحیت علمی، بینش صحیح سیاسی و اجتماعی و اسوه حسنه بودن را، از ویژگی های رهبر و صاحب اختیار مردم است و  علی (ع) از نخستین ایمان آوردندگان به خدا و رسول او و دارای تمامی این ویژگی ها برای امامت و ولایت بود و این ویژگی ها برای سرپرست و ولایت جامعه اسلامی باید تا ظهور آخرین منجی بشریت مهدی (عج)حفظ شود.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/8/2 توسط منیره غلامی توکلی
<      1   2   3   4      
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک