سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

 

پاسداشت شهید، رعایت حقوق بشری ، همیشه زنده است


22بهمن ماه سال 1358 به دستور امام خمینی (ره) بنیاد شهید انقلاب اسلامی تأسیس شد و این روز در هیئت دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم ملی به نام روز " شهید" انتخاب و ثبت شد. 

اگر چه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران درسایه سار استقلال و آزادی و زیر پرچم اسلام در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی... همگی به نحوی وامدار خون شهدا است و باید هر روزمان به نام خدای شهیدان و با یاد شهیدان آغاز شود؛ اما بازهم جای مسرت و به نوعی مایه عزت و افتخار امت ایران است که روزی از تقویم کشور اسلامی مان متبرک به نام شهیدان شده و آفتابش از فراز قله پر افتخار اسلام در سرزمین شیعیان برای بیرون راندن تاریکی ها  پرفروغ تر از همیشه بر سرِ زمین چادر می کشد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/12/22 توسط منیره غلامی توکلی

خانم اشتون زنان اروپا هم  منتظر پتانسیل های بشر دوستانه شما هستند!

 

دیدار اشتون با زنان فتنه

 

امروز صبح خبر دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اورپا با برخی از چهره ها به ویژه محکومین زن فتنه 88 ( نرگس محمدی) و مادر ستار بهشتی، واکنش های زیاد مسئولین نظام، نهادهای دولتی و غیر دولتی و NGO   ها ، فعالان، نخبگان و زنان صاحب تفکر در ایران را در پی داشت.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/12/19 توسط منیره غلامی توکلی

آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود         عاقبت  در  قدم  باد  بهار  آخر  شد گل تقدیم شما

 

 

زمین نفس کشید و درختان زنده شدند

زمین نفس کشید و درختان زنده شدند

زمین نفس کشید و درختان زنده شدند

زمین نفس کشید و درختان زنده شدند

زمین نفس کشید و درختان زنده شدند

انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ شنبه 92/12/17 توسط منیره غلامی توکلی
نوشته شده در تاریخ جمعه 92/12/16 توسط منیره غلامی توکلی

 

لذا در مقام بیان وضعیت زنان در ایران و مقایسه آن با شرایط قبل از انقلاب به مصادیق گوناگونی می توان اشاره کرد، مهمترین دستاورد این حوزه بعد از انقلاب تغییر نگاه و نگرش مصرف گرایی و کنج نشینی زنان به نگاه و توجه به توانایی های زنان در عرصه های مختلف اجتماعی می باشد و باز کردن مسیر یک حضور سالم و کارامد برای زنان در عرصه های مختلف اختماعی و خدماتی .

با یک نگاه سطحی به آمارهای قبل و بعد از انقلاب به راحتی می توان پی به وضعیت زنان در قبل و بعد از انقلاب رسید، افزایش چشمگیر حضور زنان و دختران در عرصه آموزش عالی حتی با درصدی بالاتر از مردان، موفقیت های چشمگیر زنان نخبه و دانشمند در عرصه های تولید علم، حضور فعال و پرنشاط زنان با رعایت کرامت و حجاب اسلامی در میادین داخلی و خارجی ورزشی و کسب مقام های بین المللی در این حوزه و سایر حوزه های اجتماعی دیگر.

 

مصطفی دولت آبادی

به قلم : مصطفی دولت آبادی

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/12/12 توسط منیره غلامی توکلی
<      1   2   3      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک