سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

سرداب امام زمان عج الله

امام زمان(عج) در سراب منزل پدرش غایب شد و هنوز نیز در آنجا است؟ در این‌باره به شیعه تعمت‌هایی زده‌اند و می‌گویند: شیعه معتقد است که مأموران خلیفه ی عباسی به منزل حضرت در «سامرا» هجوم آورده‌اند تا او را دستگیر کنند و آن حضرت که در آن هنگام در سرداب بود، از دیده‌ها پنهان شد و تا کنون در آنجا بدون آب و عذا زندگی می‌کند و روزی از آنجا ظهور خواهد کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94/4/9 توسط منیره غلامی توکلی

 

حرف  درباره ضرر دخانیات چون دود سیگار بر هواست!

امروزه گسترش مصرف دخانیات به ویژه سیگار و قلیان بین جوانان ایرانی یکی از دغدغه های مسئولین حوزه سلامت و کارشناسان اجتماعی شده ات.

آسیب‌های ناشی از مصرف دخانیات بر سلامت روحی و جسمی انسان، آنقدر بارها و بارها از سوی رسانه‌ها و مسئولین حوزه سلامت گفته و گفته شده است که به نظر می‌رسد هر آنچه بیشتر می‌گویی، کم‌تر نتیجه می‌گیری!!

سیگار کشیدن زنان

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94/4/9 توسط منیره غلامی توکلی

از شاگردی شیخ مجتبی قزوینی تا همسایگی امام در نجف اشرف

در  عملیات خونین هفتم تیر سال 60 علاوه سیدمحمدحسینی‌بهشتی و بیش از 70 نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، 27 نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی این حزب به شهادت رسیدند.

یکی از بازماندگان این عملیات ترویستی مرحوم حجت‌الاسلام اسماعیل فردوسی‌پور است که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد این فاجعه با همسر حجت الاسلام اسماعیل فردوسی پور گفت وگویی انجام داده ایم که بخش دوم آن از نظر شما می گذرد. 

بتول باوقار همسر حجت الاسلام اسماعیل فردوسی پور

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94/4/7 توسط منیره غلامی توکلی
گفت‌وگو با همسر یکی از بازماندگان فاجعه 7 تیر سال 60

 

گفت وگو: منیره غلامی توکلی

همسر حجت الاسلام اسماعیل فردوسی پور با بیان اینکه مادر حاج آقا به دلیل اینکه ایشان ر ا تییم بزرگ کرده و دوست داشت وارد کار دولتی شود با پیشنهاد طلبگی ایشان سرسختانه مخالفت می‌کند تا اینکه بنابر گفته خودشان ( آن شب اسماعیل شام نخورد و خوابید، من هم خوابیدم در عالم خواب دیدم که یک خانم بلندبالایی آمد و یک لباس بلندی دستش بود، فرمود: این عبا مال اسماعیل است بدهید بپوشد. من گفتم که اسماعیل ما یک چنین لباسی ندارد، ایشان فرمودند: نه این مال اوست بدهید بپوشد..) گویا صبح که از خواب بیدار می‌شوند به فرزندشان می‌گویند که خدمت آقاشیخ برو و بگو که مادرم راضی هست من درس طلبگی بخوانم.

«ما بار دیگر نباید اجازه دهیم استعمارگران برای ما مهره‌سازی کنند و سرنوشت مردم ما را به بازی بگیرند. تلاش کنیم کسانی را که متعهد به مکتب هستند و سرنوشت مردم را به بازی نمی‌گیرند انتخاب شوند... » این متن، آخرین جملات شهید مظلوم سیدمحمد حسینی بهشتی است که در جلسه حزب جمهوری اسلامی، در سالن اجتماعات دفتر مرکزی آن واقع در خیابان سرچشمه تهران گفته شد و همان لحظه انفجاری سالن اجتماعات را ویران کرد.

این حادثه شش روز پس از عزل بنی‌صدر از ریاست‌جمهوری صورت گرفت. سه روز قبل از وقوع این حادثه، محمد جواد قدیری، عضو کادر مرکزی سازمان مجاهدین خلق و طراح اصلی انفجار مسجد ابوذر که در آن آیت‌الله خامنه‌ای، امام جمعه وقت تهران مورد سوءقصد قرار گرفت، به دوستان خود با اطمینان خبر داده بود که «روز هفتم تیر» کار یکسره خواهد شد. این عملیات به دست محمدرضا کلاهی از نیروهای خدماتی سازمان مجاهدین خلق با شنود بی‌سیم سپاه برای بالا بردن ضریب موفقیت عملیات اجرا شد. او پس از انفجار توانست فرار کند و بعد از آن راهی فرانسه شد.

در این عملیات خونین علاوه سیدمحمدحسینی‌بهشتی و بیش از 70 نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، 27 نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی این حزب به شهادت رسیدند.

یکی از بازماندگان این عملیات ترویستی مرحوم حجت‌الاسلام اسماعیل فردوسی‌پور است. شخصیتی مبارز و انقلابی که مقام معظم رهبری در پی درگذشت ایشان در پیام تسلیت فرمودند: این عالم بزرگوار بیشتر دوران حیات را به خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی گذرانید. همراهی خالصانه‌ ایشان با امام عزیز در نجف و دوران هجرت و پس از آن، خدمات قضایی در مشهد و نمایندگی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از قطعات پرافتخار زندگی ایشان است. جانبازی ناشی از فاجعه‌ هفتم تیر نیز نقطه‌ دیگری است که فضائل این روحانی ارزشمند را مشخص می‌سازد.

 

به مناسبت 34امین سالگرد فاجعه هفتم تیر طنین یاس با بانو "بتول باوقار" همسر حجت‌الاسلام فردوسی‌پور گفت‌وگویی کرده ‌است که مشروح آن از نظر شما می‌گذرد:


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94/4/7 توسط منیره غلامی توکلی

 

یکی از نقاط مشترک اکثرا مردان ایرانی این است که بعد از بازگشت خانم محترم خانه از بازار، اجناس خریداری شده را با انگشت شصت و اشاره، گرفته و بلند کرده و با جمع کردن صورت و نزدیک کردن لب و بینی به هم می‌پرسند:

-          آقای خانه:  خانم! چند خریدی؟

-         خانم خانه : 50 هزار تومن

-         آقای خانه: با تعجبی جناب‌خانی؛ 50 هـــــزار!!!! تومــــــن؟

و اینجاست که ضرب المثل «اگر خانم شما نری بازار، بازار می‌گنده» و بنجل‌های فروشندگان رو دستشان می‌مونه، کار به توضیح خانم و مرغ یک پای آقا در بالا بودن قیمت می‌انجامد....

در این بخش از گفتمان‌های اقتصادی بین زن و شوهر که بیشتر به بازجویی بعد از خرید می‌ماند، به خانم‌های خانه توصیه می‌شود از دو ترفند زیر بهره‌مند شوند تا قدری به به و چه چه آقایان را نیز نظاره‌گر باشند.


 

خرید خانه

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94/4/4 توسط منیره غلامی توکلی
<      1   2   3      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک