سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
گزارشی از پرترافیک ترین شبکه اجتماعی/ 2

زندگی به وقت آنلاین/ امنیت نرم افزارهای اینترنتی با فرهنگ نگاری بومی

پیوست های فرهنگی همراه با ورود فن آوری ها و محصولاتی که ارتباط مستقیم با فرهنگ دارند؛ یکی از ملزومات استفاده درست و کاربرد ایمن از آن است و یقیناً پیوست فرهنگی باید پیش از صدور مجوز و آغاز یک پروژه عظیم، طرح و تصویب‌شده باشد در کشور ما بر اساس بند یک سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه ابلاغی از طرف امام خامنه‌ای، دولت موظف است برای طرح‌های مهم، پیوست فرهنگی ارائه دهد .

گزارش: منیره غلامی توکلی

پیوست فرهنگی ؛ فرهنگ نگاری

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 93/6/11 توسط منیره غلامی توکلی

ناگفته‌های سردار نجات از زندگی رهبر انقلاب؛

ماشینی که فرزندان رهبر انقلاب سوار می‌شوند/ وقتی پنیر کوپنی منزل رهبر تمام شد/ گزارشی از دولت خاتمی که سبب ناراحتی رهبر انقلاب شد

سردار نجات و خاطرات رهبر

خودش می‌گوید: «محشور شدن ما با حضرت آقا به سال 61 برمی‌گردد که ایشان رییس جمهور بودند و من مسئولیت حفاظت سپاه را برعهده داشتم.»

 به گزارش قلمدون  به نقل از مشرق،از طرف سپاه، علی شمخانی به عنوان جانشین فرمانده کل و مسئول اطلاعات نیز در جلسات شورای امنیت کشور شرکت می‌کردند.


«در همین جلسات بود که بنده نیز گاهی برای گزارش حفاظت از شخصیت ها شرکت داشتم و حضرت آقا از همانجا ما را شناختند و زمانی هم که ایشان برای سرکشی به مناطق جنگی می‌رفتند، بنده ایشان را همراهی می‌کردم.»

«سردار محمدحسین نجات» شاید مهمترین مسئولیت خود را در سال 79 برعهده گرفت: «فرماندهی سپاه ولی امر» که مسئولیت آن، حفاظت از بیت رهبری است و به مدت 10 سال در این مسئولیت ماند.

اگرچه بیشتر «نجات» را یک چهره امنیتی و به دور از رسانه می‌شناسند، اما او با روی خوش به درخواست ما پاسخ مثبت داد و به بیان برخی خاطرات و ناگفته ها از 10 سال زندگی نزدیک با رهبر معظم انقلاب پرداخت.
 

آنچه در زیر می‌خوانید، خاطراتی است شنیدنی که فرمانده سابق سپاه ولی امر با لهجه شیرین شیرازی در حالی که در برخی دقایق با بغض همراه بود،تعریف کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/6/10 توسط منیره غلامی توکلی
نگاهی به آواز خوانی زنان از منظر قرآن

تک خوانی زن در هر شرایطی، طمع برانگیز است



به قلم : زهرا کریمی 

تک خوانی زن

 

نمی توان مردی را یافت که نسبت به زنی که در حال خوانندگی است ( مشخصا وضع مناسبی نیز ندارد) طمع نکند. چنین مردی حتما از یک بیماری رنج می برد. این که طمع می کند عجیب نیست.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/6/10 توسط منیره غلامی توکلی
گزارشی از پرترافیک ترین شبکه اجتماعی/ 1

وایبر رایگان؛ خدمتی بی‌منت یا چراغ سبزی برای جاسوسی بیشتر

یکی از این شبکه‌های پر طرفدار و پر کاربر، تلفن همراه و تبلت، "وایبر" است. وایبر صفحه بنفش رنگ محبوبی است که توسط چهار همکار اسرائیلی تأسیس شد اما اکنون دنیا را در نوردیده و در ایران اسلامی ساعت‌ها می‌تواند کاربران فارسی زبان را به خود مشغول کند!

گزارش: منیره غلامی توکلی

وایبر

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/6/10 توسط منیره غلامی توکلی

منیره غلامی توکلی

واسطه روز دختر که در آن از دختران جامعه اسلامی تجلیل می شود، سالروز تولد حضرت معصومه (س) است، یعنی این پاسداشت در خط سیر جامعه بر سبک زندگی اسلامی می چرخد؛ از آنجایی که واسطه این تجلیل، دختر مجلله حضرت موسی بن جعفر(ع) است، پس باید این اکرام کریمان و هوشیارانه صورت بگیرد.

اکرام دختران‌، حجاب دختران ، زهرا صالحی دولابی

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 93/6/8 توسط منیره غلامی توکلی
<      1   2   3   4      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک