شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی

قلمدون

قلمدون
برخي از افرادکه امروزبا کارتون خوابان و کودکان کار سلفي ميگيرند با ايکونهاو استيکرهاي غمگين! ميزان ناراحتي خود را نشان ميدهند،اکثراً همان افرادي نيستندکه با زيرسؤال بردن حج وهزينه کردن براي اين سفر،چراغي را که به خانه روا بودبراي مسجدحرام ميدانستند!آيا اين افراد به اين فکرنيفتادند که يک وعده هزينه"جوج شمال"خود را هزينه يک سفر به دوبي ومالزي و رقصيدن درهواپيما را براي کمک به هموطنانشان اختصاص دهند.
قلمدون
ملت ايران سرافراز است از همنوع دوستي نه فقط هموطن دوستي، چه بسا ايران اسلامي هميشه از نخستين کشورهايي بوده است که داوطلبان به کمک فقرا و آسيب ديدگان ساير کشورها رفته است اما توقع مي رود که اين ملت در ابعاد کمک ها و دلسوزي هاي ملي، مقطعي کار نکرده و با تمام شدن فصل سرما و يا انجام شدن انتخابات ديگر يادي از فقرا و کارتون خواب ها و گورخواب ها ننمايد...
قلمدون
در نهايت نگارنده براين معتقد است نبايد در يک برهه از زمان، يک موضوع و پديده اجتماعي را به حق يا ناحق به مسائل سياسي پيوند زده و از رنج کشيدگان به عنوان اهرم هايي براي نشان دادن عدم کفايت دولت در رسيدگي به محرومان استفاده کنيم چرا که اين نوع دلسوزي ها و سياست کاري ها قطعا مشکل آفرين خواهد شد چرا که فرداهايي نه چندان دور بايد جواب آژانس ها و نهادهاي مثلا حقوق بشري را بدهيم.
قلمدون
@};-
درب کنسرو بازکن برقی
قلمدون
رتبه 32
81 برگزیده
1283 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top