شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج

قلمدون

+ کاش باران ببارد!.... اي کاش دير نکند هر روز صبح رأس ي ساعت از خانه خارج مي شوم . تا انتهاي خيابان راهي طولاني در پيش ندارم و دقايقي بعد در صفي که دوستانم در راه چشم انتظاري سرويس بسته اند مي ايستم. اين کار هر روز من کارمند است. وقتي از خانه خارج مي شوم با دعاي خير مادرم و فاتحه اي براي پدر که اميدم به دعاهاي آسماني اوست؛ چشمم به باغچه اي کوچک اما پاييز زده دردل بهار مي افتد!
قلمدون
باغچه اي کوچک که به دست فراموشي سپرده شده است؛ هر روز دلم برايش مي سوزد و هر روز با خود مي گويم : اي کاش چند شاخه گل هميشه بهار براي اين باغچه کوچک بخرم و باغباني ام را به رخ همسايه هاي بي فکر بکشم! اين هم انتهاي دل سوزي هر روزه من که تازه فکر مي کنم از ديگران بيشتر به طبيعت پيرامونم اهميت مي دهم!
قلمدون
22 روز از اين ميزان دلنگراني ام براي باغچه در فصل بهار مي گذشت که امروز چشمم به مهماني ناخوانده روشن شد. گل کوچکي که نمي دانم بذرش از کي در دل خاک پنهان شده بود هر چند دير هنگام اما با طراوت و زيبا سر از دل خشک خاک باغچه بيرون آورده بود! از امروز اين گل زيبا به همسايه ها سلام خواهد کرد و من باز به سبک روزهاي گذشته فقط مي انديشم همسايه هاي که به فکر نيستند بايد آبياري اش کنم تا خشک نشو.
عالي بود آفرين
هايدي
بيسسسسست
هايدي
چه گل خوشگل و خوشرنگي=)
درود بر شما. بسيار زيبا
قلمدون
{a h=banamak57}هايدي{/a} ممنون خانم هايدي.. البته به زيبايي گل وجود شما نيست
هما بانو
خيلي زيبا و عالي ............@};-
تسبیح دیجیتال
قلمدون
رتبه 32
81 برگزیده
1283 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top