شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال

قلمدون

+ براي انجام مصاحبه اي به دفتر کار خانم ابتکار رفتيم. يکي از سؤالات من از ايشون اين بود که * شما به عنوان استاد دانشگاه و معاون رئيس جمهور، مهم ترين مسئله فرهنگي زنان را چه مي دانيد؟» و در رفع آن چه قولي به بانوان مي دهيد؟ * خانم ابتکار: فراهم کردن شرايط تحصيل در مقطع بالاي دبستان براي *4درصد* از دختراني که در کشور از اين نعمت محروم هستند ، مهم ترين موضوع فرهنگي بانوان هست که بايد رفع بشه!
قلمدون
و حالا من موندم و هزاران خبر در مورد: بي کاري 82درصد زنان سرپرست خانوار و بي سرپرست! مشکلات فرهنگي زنان زنداني مشکلات فرهنگي و اجتماعي زاييده از بالارفتن سن ازدواج مشکلات فرهنگي بالارفتن آمار طلاق و فحشا بعد از آن مشکلات فرهنگي زياد شدن ازدواج هاي سفيد مشکلات فرهنگي صاحبان کار در برخورد با زنان شاغل و دادو بيدادهاي زياد اين افراد در مورد ازدواج کودک و خشونت عليه زنان و ..
قلمدون
*نکته بعدي اينکه آيا اين مهم فرهنگي است يا آموزشي ! در نهايت اينکه امروز خبر اصرار برخي از بانوان همفکر ايشان در خصوص تصدي گري وزارت آموزش و پرورش مخابره شد !*
اکثر مديران کشور مث ايشون فکر ميکنند که جامعه ي ما درجا ميزند و پسرفت دارد ...اگر مشکل اون چهار درصد رفع شود لابد کل مسايل زنان جامعه حل خواهد شد ....ايشون از نوابغي هستند که استعدادشون هنوز شناخته نشده ....وا اسفا
هايدي
بدم مياد ازش! عين زالو هم چسبيده به اين صندلي کوفتي و نمي‌خواهد يه نگاه به شناسنامش بندازه x-(
سلام توي مصاحبه شما گفت: به چادر سرم افتخار ميکنم؟
قلمدون
{a h=3123321}2براي تو{/a} سلام بر شما . بله دقيقاهمين را گفت.*من براي اين اظهارنظر ايشون فيدي زدم يادم رفته :-o يا شما جايي متن مصاحبه را خونديد* ؟ :)
http://qalamdoon.parsiblog.com/Old/Feeds/ سلام نه من از خبرگزاري فارس خوندم مطلب رو
قلمدون
اها بلبه .. البته خبرگزاري فارس تيتر و ميان تيتر و .. ارکان خبر را تغيير داده يا خودش يا خبرگزاري ديگه اي که اين خبر را برداشته از روش .. به هر حال تيتر قشنگي نزدن !
http://qalamdoon.parsiblog.com/Old/Feeds/ من فقط تيتر رو خوندم متن رو نخوندم اصلا
قلمدون
{a h=mobarez10}مبارز..{/a} بله به نظر دوست داشتني هم نيست .. تمام سعي ام را کردم که مصاحبه را به چالش بکشم اما از اونجايي که ايشون هم در کار سياست بازي بسيار حرفه اي هستند مثل دو تا مچ انداز که زورشون به هم نمي رسه فقط زور زديم :D بدون اين که جابه جايي داشته باشيم ..
تسبیح دیجیتال
قلمدون
رتبه 32
81 برگزیده
1283 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top