شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر

قلمدون

فونت خيلي ريز است کمي درشتش کنيد بهتر است بيشتر از يکي نميشود خواند ... فونت نوشته هاي مرا ببينيد ...
و اما بعد ... بنده را که ميشناسيد هنرمندي هستم که يکي از کارهايم ابداع يک روش جديد خياطي براي کشورم و سربلندي ايران عزيز بود اما حالا بعد از اينهمه سال چه شد ؟ غير از اينست که هنوز در دانشگاهها و فني و حرفه اي و کل آموزشگاهها روشهاي آلماني و انگليسي و ساير کشورها را درس ميدهند . تازه با از خود گذشتگي فراوان در سه شبکه تلويزيوني هم روش خود را معرفي کرده ام و استقبال مردم هم خوب بوده .
من به درک ... مخترعين زيادي را تلويزيون خودمان نشان داده که اختراعشان را روي طاقچه خانه گذاشته و با درد از تلاششان ميگفتند . تلويزيون خودمان نشان داد . اينها را ميتوان فراموش کرد .
اينها هم همه هيچ ! چنان افکار جوانان و نوجوانان خراب است که هيچ تصوري نيست که بتوان افکار آنها را اصلاح کرد . همه چي از کنترل خارج شده و اين ظاهر قضيه است که ميبينيم . من با مراجعه به بسيج خواستم از طريق آنان تلاشهاي فرهنگي انجام دهم و آنجا به من گفتند : ما ديگر نميدانيم چه کنيم . مرا فرستادند به مکانهايي که اي کاش نرفته بودم . همه فقط بفکر خودشانند و بس .
اما در اين بين نميتوان نقش و فعاليتهاي شيطان را نا ديده گرفت همان شيطان را ميگويم که از درگاه خدا رانده شد . اين شيطان برنامه اش اينست که همه را از راه به در کند و تمام هدفش هم آنان هستند که به خدا نزديکترند . چون با انحراف آنها جامعه اي منحرف ميشوند همان مثل معرف عالم و عالم را حتماً شنيده ايد . شما فکر ميکنيد خاوري و امثال خاوري کم به جامعه صدمه زدند ؟
در شبکه آموزش به من گفتند ما به کارشناساني که تدريس ميکنند دقيقه اي دو هزار تومان ميدهيم برنامه 1400 دقيقه اي من ميشد دوميليون و چهارصد ، بعد از مدتي وقتي احساس کردند که چقدر براي معرفي روش خودم هيجان دارم گفتند بودجه نداريم و به شما يک ميليون و نيم نميتوانيم بيشتر بدهيم . من بلافاصله قبول کردم سال 85 بود . حدود سال نود با اخراج آنان نفرات جديد گفتند بابت برنامه دقيقه اي بيست هزار گرفته بودند .
شيطان همه جا دخالت ميکند و با ظواهر دنيا همه را فريب ميدهد يکي را عامل و ديگري را معلول . اگر بخواهيد درست قضاوت کنيد بايد اطلاعاتتان در همه زمينه ها روشن باشد . فقط در اين صورت است که ميتوان جامعه را اصلاح کرد . تمام اينهايي که از آنان نام برديد حرفي براي گفتن دارند اما مثل بنده که اينجا مطرح ميکنم نه ، طغيان ميکنند و تحت تسلط شياطين قرار ميگيرند و با رفتار انحرافي سعي در مخالفت دارند .
رفتم از پارسي بيرون يک آن فکر کردن نکنه فکر کنيد من براي پول اين مطالب رو در مورد خودم نوشتم :) روزيکه ميخواستم برش ياد بگيرم با خودم گفتم چرا همه روشها خارجي هستند ؟ چرا با وجود اين تمدن کهن ما يک روش براي خودمون نداريم ؟ يکي بايد يه کاري بکنه ما اينهمه شهيد داديم . اونجا فقط خدا بود که نداي قلبي مرا شنيد و تا اينجا حمايت کرد و هنوز هم دست از حمايت بنده برنميداره :)
صحبت از پول کردم خواستم بگم که همين امروز و حدود دو هفته پيش با اجازه تمام انديشمندان و صاحب نظران و با عذر خواهي از آنان ، جايزه بنياد فرهنگي البرز را رد کردم . نه به اين دليل که از جايزه بدم مي آيد فقط بخاطر اينکه روز قيامت با دستان خالي نزد پروردگارم بروم . من از تمامي مسعوليني که کار مرا ديدند و قدمي که برنداشتند که هيچ سد راهم هم شدند نزد درگاه الهي شاکي هستم .
اين جايزه را فقط درصورتي گفتم قبول ميکنم که آنرا به هر ميزان که باشد تقديم وراث مرحوم حسينعلي البرز کنم . اين درست نيست که يک شخص تمام دارايي خود را وقف دانشمندان و انديشمندان کند و از آن طرف مسعولين عکس آن عمل کنند . يا فقط به نور چشميهاي خود بها دهند .
متواضعانه اعلام ميکنم که بنده تنها هنرمندي هستم که تا کنون تاريخ کشور به خودش ديده و گمان نميکنم که تکرار هم داشته باشم چون بعد از حدود پنجاه متد خارجي ، آمدن و گفتن از روشي که از تمام آنها برتر باشد کار هيچ همچون مني نيست مگر اينکه خدا ياري کند . التماس دعا
قلمدون
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} جناب راوندي سلام بر شما . والا من روزنامه نگارم و مطالب روزنامه در يک نيم صفحه اجتماعي 1200تا 1500 واژه است و من بعد از دو سالي فکر ميکنم ، يادداشت هايم را براي بهره برداري مخاطبين به ويژه مخاطب خاص ? روي وبلاگ گذاشتم در حاليکه شرف خوانش شما را هم پيدا کرد. موفق باشيد.
{a h=qalamdoon}قلمدون{/a} سلام خانم غلامي . آخرين مطالب وبلاگ مرا در روزنامه چاپ کنيد بسيار براي آخرت جماعت روزنامه شما مطلوب است :) طرح پهسا را ميگويم ...
{a h=sahra1359}حرف و حديث{/a} سلام و درود بر شما ، همه عاقبت زماني در پيشگاه پروردگار قرار ميگيريم به لطف خدا و دعاهاي خالصانه مادر خدا بيامرزم وجود دنيايي ديگر برايم مسلم شده و هيچ شکي برايم باقي نمانده لذا بيش از اينکه در فکر خودم باشم در فکر مردمان اين آب و خاک هستم و نشانه بارز آن ارتباطيست که در راه رضاي خدا با کودکان و نوجوانان اطراف محل سکونتم بر قرار کرده و انسانيت را به آنان آموختم .
{a h=sahra1359}حرف و حديث{/a} خانه دنيا و آخرتتان آباد @};-
mp3 player شوکر
قلمدون
رتبه 32
81 برگزیده
1283 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top