سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج مستضفعین

حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم می خورد/ در خلق حماسه سیاسی کمیت و کیفیت لازم و ملزوم هم هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای شهر، نقطه اوج خلق حماسه سیاسی است.

 

 

حجه الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین


محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج  ، در تبیین و تحلیل چرایی و چگونگی حماسه سیاسی اظهار کرد: برای درک این نامگذاری در گام نخست لازم است، روند انقلاب اسلامی را از آغاز تا امروز و روند برخورد دشمن با انقلاب، شکست ها و موفقیت های او را در عرصه جهانی و موضوعات مختلف بررسی کنیم.  باید ببینیم انقلاب اسلامی در کجا ایستاده، چه چالش ها، چه نیازها و چه مشکلاتی داریم و بسنجیم نسبت به مسیر رو به رشدمان کجا قرار گرفته ایم؟  

سپس ادامه داد با بررسی این موارد به این نتیجه می رسیم که ما در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم و باید از این پیچ مهم عبور کنیم تا به آن پیشرفت و عدالتی که مد نظر مقام معظم رهبری است، زودتر دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی گام دوم را تبیین "حماسه سیاسی و اقتصادی" دانست و افزود: حماسه در لغت دارای بار ارزشی، ملی، فرهنگی و جهادی است و کارهایی که با تلاش هایی متعارف صورت می گیرد در معنای حماسه نمی گنجد.

وی از حضور 98 درصدی مردم در انتخابات 12 فروردین سال 58 به عنوان بزرگ ترین حماسه سیاسی ملت ایران در عرصه انتخابات یاد کرد و گفت: امسال هم اوج خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات شورای شهر و یازدهمین دوره ریاست جمهوری است که حضور حداکثری مردم می تواند، فرصتی برای خلق حماسه سیاسی باشد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج در ادامه تأکید کرد: این حماسه باید هم در کمیت یعنی درصد حضور مردم و هم در کیفیت یعنی دقت در انتخاب فرد اصلح صورت گیرد چرا که برای خلق حماسه ای ماندگار  دو عنصر کمیت و کیفیت لازم و ملزوم هم هستند.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/2/15 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک