سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

مردمان یمن در کربلای سال 1438 با دیکتاتوری بنی امیه ای رو به رو هستند که هیچ زبانی جز ز بان خونریزی و آدم کشی و تروریستم پروری نمی دانند و در این مواجه  فقط ایمان، استقامت، ایثار، ولایتمداری، حفظ روحیه شهادت طلبی مردمان مسلمان یمن است که آنها را کمک می کند و باید بدانند که صدای مظلومیت حسین و شیعیان و رهروان حسین در هر کربلایی که باشد  در هر قرن و زمانی که باشد، تا مادام تاریخ به گوش می رسد و ظالمان را رسوا می کند. جنایت اخیر صنعا، آن هم در روزهای محرم الحرام، تداعی کننده کربلایی دیگر در ماه محرم است. کربلایی که این بار در یمن – صنعا- آخرین پرده را از چهره یزیدیان زمان برداشت، گویی گوش ها برای شنیدن صدای « هل من ناصر ینصرنی» مردم مظلوم یمن ناشنوا گشته، آن گونه که صدای کودکان و زنان مظلوم کربلای سال 61 هجری به گوش کسی نرسید.

 

جنایت آل سعود در صنعا

 

 آل سعود راهی را در پیش گرفته است که بنی امیه آن را پایه ریزی کرد و سرنوشتی دارد که حکومت های جبار پیش از او  به آن دچار شده اند، اگر در محرم سال 61 هجری لشکریان یزید بن معاویه آب را بر امام حسین علیه السلام بستند و یارانش را با لبان تشنه به شهادت رساندند و حرمت بیت پیامبر را نگه نداشتند، در محرم سال 1438 هجری قمری آل سعود حرمت ماه محرم را چون آباء و اجداد خود نگه نداشت، با تحریم های سخت دست به جنایاتی هولناک در قبال مردمی بی دفاع و بی گناه زد و در عصری که هزاران سال با عصر جاهلیت فاصله گرفته است با نادیده انگاشتن اصولی که اعراب به آن پایبندترین هستند، روی جاهلان صدر اسلام را سفید کرد.

آل سعود، مردمانی شکم پاره، زن‌باره و مست لایعقل از ثروتند که نه حریم حرم امن الهی را می شناسند و نه حرمت همسایه عرب را ... آنها کودک کشان وحشی صفتی هستند که تاریخ برای نسل های بعد از آنان به عنوان بدوی ترین رژیم در هزاره سوم یاد می کند.

آنچه بیش از هر چیز داغ این ظلم را بر پیکره جهان اسلام سرخ تر و دردناک تر می کند، سکوت برخی از کشورهای عرب زبانی است که عبری سیاست می کنند و مسلمانی را به مسلخ صهیونیست می برند!

آنچه بیش از هر چیز بر آلام مردم یمن می افزاید و دل مادران و پدران بیش از هزار کودک یمین را به درد می آورد، حذف نام عربستان از ناقضان حقوق بشر توسط دبیرکل سازمان ملل است! برای سازمان مللی که دبیرکل آن با مشتی پول سیاه نفت، خریدنی است چه جای رسیدگی به مظلومیت مردمی چون یمن!

و چه جای تعجب است از حمایت های بی دریغ کشورهایی حامی تروریسم چون آمریکا از عربستان که مردمش باید از بین جنایتکارترین و بی اخلاق ترین مردمان رئیس جمهور انتخاب کنند! کسانی که داعش را با پول عربستان سعودی علم کردند، طالبان را با پول عربستان سعودی پایه ریزی کردند، در هر کجایی سرکشی از دولت قانونی صورت می گیرد با بهای بشکه  نفت های عربستانی چون ماری هفت سر ، سر از خاک بیرون می آورند. اینان به فکر یمن ، بحرین ، فلسطین، افغانستان و سوریه نیستند، چه توقعی بزرگی است از سازمان های حقوق بشری برای محکومیت آل سعود که دست زیر ساطور این جنایتکاران دارند.

مردمان یمن در کربلای سال 1438 با دیکتاتوری بنی امیه ای رو به رو هستند که هیچ زبانی جز ز بان خونریزی و آدم کشی و تروریستم پروری نمی دانند و در این مواجه  فقط ایمان، استقامت، ایثار، ولایتمداری، حفظ روحیه شهادت طلبی مردمان مسلمان یمن است که آنها را کمک می کند و باید بدانند که صدای مظلومیت حسین و شیعیان و رهروان حسین در هر کربلایی که باشد  در هر قرن و زمانی که باشد، تا مادام تاریخ به گوش می رسد و ظالمان را رسوا می کند.   

انتهای پیام/ت



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 95/7/19 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک