سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

راهپیمایی 22 بهمن امسال، تشکری متفاوت از رئیس جمهور متفاوت آمریکا است! 

، منیره غلامی توکلی - بیست و دومین روز از بهمن ماه،  روز شکوه و عظمت ملتی است که سی و هشت سال پیش کاخ های استبداد چندین هزارساله را با غریو « الله اکبر » به لرزه در آوردند و با رهبری پیر و مراد خود "خمینی" بت شکن انقلابی را پدید آوردند که بر طلیعه آن خورشید فروزان " اسلام" می رخشد و  « نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی» رمز استقلال، آزادی، عزت و اقتدار پایدار آن است.

بیست و دومین روز از بهمن ماه، هر ساله نمایش عزم ملی و بصیرت علوی مردمی است که عاشورایی صفت، «شهادت را بر زندگی با ذلت ترجیح » دادند و هزاران هزار لاله گلگون کفن را در کربلای ایران، تقدیم نظام اسلامی کردند.

بیست و دومین روز از بهمن ماه، عرصه تجلی فرهنگ فاطمی مردم ایران است که در حمایت از ولایت، "نه" بزرگ تاریخی به کوفی منشان امروزی دادند و ثابت کردند که  علی زمان و ولی خود را تنها نگذاشته و نمی گذارند.

بیست و دومین روز از بهمن ماه، مظهر اقتدار ملتی است که با مشت های گره کرده دهان یاوه گویان شرقی و غربی، آمریکایی و اسرائیلی را چنان می کوبد که گزینه های روی میزشان هم چنان روی میز باقی بماند در حالی که خود پشت آن میزها مخفی شده اند!

بیست و دومین روز از بهمن ماه، تابلوی زیبایی از حضور توأمان 4 نسل انقلاب در کنار یکدیگر است، نسلی که انقلاب را پیروز کرد، نسلی که در دفاع مقدس جانفشانی کرد، نسلی که اقتدار نظامی را با پیشرفت و تولید علم در آمیخت و نسلی که حضور همیشگی در صحنه را در آغوش مادر و پدر تجربه می کند و ان شاء الله سربازان آخرالزمانی مهدی موعوداند.

بیست و دومین روز از بهمن ماه، خود به تنهایی یک تاریخ شکوهمند است؛ روزی تکرار نشدنی است که گویی در سال 57 همچنان با آن شور و حال باقی مانده است؛ یک یوم الله است که خداوند آن را به نام مردم ایران اسلامی در تاریخ مبارزات علیه طاغوت ثبت کرده است؛ مرز باریک میان عشق  و نفرت است، عشق به اسلام و نظام اسلامی و نفرت از هر چه سلطه، استکبار و استعمار است.

راهپیمایی بیست و دوم بهمن 95 جواب دندان شکن مردم ملت ایران به رئیس جمهوری نوکیسته و نوخاسته آمریکایی است که تنها گزینه روی میز مورثی اش! اعلام جنگ علیه ملتی است که شهادت را افتخار خود می داند و مبارزه با دشمنان اسلام را وظیفه خود....

راهپیمایی جمعه ملت ایرانی در پاسداشت یوم  الله پیروزی انقلاب اسلامی،در آستانه ایام فاطمیه لبیک دیگری به دعوت فرزند برومند و عزیز او " سید علی خامنه ای" امام  و مقتدای جهان اسلام  است تا دشمنان بدانند، ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اجازه نخواهند داد که تاریخ تکرار و سیدعلی تنها بماند.

در جمعه یوم الله 22 بهمن ماه پیام ملت ایران به دشمنان خارجی و منافقان بزدل که چماق به دستان و عربده کشان و قمه بندان، مزدوران آنها هستند این است: « آنچه آنها را از ملت ایرانی می ترساند و برحذر می دارد نه بمب هسته ای و ده ها تهمت ناروای دیگر است؛ بلکه خشم امتی مسلمان، یک پارچه، متحد، ولایتمدار و عاشق شهادتی است که از مرزهای خود صدها کیلومتر دورتر از خاک وطن دفاع می کنند تا نکند خواب کودکی در ایران آشفقته شود! قلبی در سینه مادر بلرزد و  ناموسی از وطن به مخاطره بیفتد .. پاسداران و نظامیان و بسیجیانی که می تواند دست متجاوز را با یک اشاره انگشت مقتدای خود از بیخ برکند. »

راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال، تشکری متفاوت از سوی ملت ایران برای رئیس جمهور متفاوت آمریکا است که به قول امام خامنه ای زحمت ما را برای نشان دادن چهره خبیث دولتمردان این کشور کم کرد و نقاب از رخ کشید و ذات عیان کرد.. 

انتهای پیام/ ت 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 95/11/21 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک