سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست


فتنه گران 88 با آشوب طلبان امروز، نوکران یک اربابند/ انتقام بچه گانه امریکا و اسرائیل از قدرتمندترین نظام خاورمیانه

 

خلاصه متن:

اما حمایت ها و تعجب برانگیز تر دلسوزی دولتمردان کشورهایی که به خون ملت ایران تشنه اند و نظام جمهوری اسلامی ایران را خار در چشم خود می بینند، نشان از نیابتی بودن این وقایع از جانب دشمنان نظام دارد.به نظر می رسد، خشم دشمنان نظام بعد از سرکوبی داعش در کشورهای همسایه – عراق و سوریه- و مالیدن شدن پوزه شان بر زمین ذلت، آنها را چنان خشمگین کرده که بار دیگر تصمیم دیوانه وار گرفته و به مصاف نظامی می روند که خون هزاران شهید آن را به ثمر نشانده است.

منیره غلامی توکلی


این روزها صحبت بر سر ناآرامی هایی است که در گوشه و کنار کشور به چشم می خورد. ناآرامی ها و اعتراضاتی که شاید ابتدای آن با تجمعات اعتراضی بر سر گرانی ها و وضعیت بد معیشت مردم رقم خورده بود اما در ادامه با ورود عناصری که گاها دیده شده متحدالباس هستند – سویشرت سفید و شلوار مشکی - به خشونت طلبی و هنجارشکنی سیاسی و اجتماعی تبدیل شد.

 

در این بین آمارها توئیت هایی که در این زمینه تولید شده این امر را مستند می سازد که ناآرامی ها توسط عده ای هدایت می شود که در کشور نیستند و قطعا نه برای گرانی ها، وضعیت بد معیشتی یا از بین رفتن سرمایه شان توسط بنگاه های اقتصادی، جان شان به لب رسیده و در خیابان ها ریخته اند بلکه هدفشان سرنگونی نظام و از بین بردن اسلام در کشور است.

 

شعارهایی که اندک جماعتی هوچی در خیابان ها به ویژه در شهرستان ها در روزهای گذشته سر داده اند، یادآور شعارهایی است که 8 سال پیش فتنه گران آن را بر زبان آورده و فریاد زده بودند. شعارهایی چون " نه اسلام و نه قرآن جانم فدای ایران" که با عملکرد سخیف آنها در به آتش کشیدن پرچم ایران در تناقض و عدم سنخیتی آشکار است و نشان می دهد که این افراد نه تنها عشق به ایران و مردم ایران را ندارند بلکه خودفروختگانی غرب زده و منافقانی زبون هستند که سرمشق حرکت های خود را از اربابان غربی – عربی می گیرند.


 

به آتش کشیده شدن حسینیه ها که نمونه آن را در سال 88 با به اهانت به ساحت امام حسین علیه السلام دیده بودیم نشان از همزاد بودن این فتنه گران با فتنه گران سال 88 دارد، نوکران بی جیب و مواجبی که از یک ارباب دستور می گیرند و برای به اصلاح به ثمر نشستن یک هدف آن هم نابودی اسلام، به خیابان ها می ریزند.

 

البته کدام عقل سلیم می پذیرد که لیدرهای آشوب طلبی که فقط توانسته اند مشتی نوجوان و جوان را هیجانزده کرده و با پرتاب سنگ و شکستن شیشه  به آتش کشیدن چند پیت حلبی و خسارت به اموال عمومی، بتوانند یک نظام مقتدر را آزار دهند؟! حرکت این افراد گویی وز وز مگسی در گوش پیل است! .

 

اما حمایت ها و تعجب برانگیز تر دلسوزی دولتمردان کشورهایی که به خون ملت ایران تشنه اند و نظام جمهوری اسلامی ایران را خار در چشم خود می بینند مصداق این ضرب المثل است که شتر سواری دولا دولا نمی شود، توئیت های آنها و دلنگرانی هایی که برای احقاق حق مشتی اراذل و اوباشی که تعداد آنها انگشت شمار است، نشان از نیابتی بودن این وقایع از جانب دشمنان نظام دارد.

 

به نظر می رسد، خشم دشمنان نظام بعد از سرکوبی داعش در کشورهای همسایه – عراق و سوریه- و مالیدن شدن پوزه شان بر زمین ذلت، آنها را چنان خشمگین کرده که بار دیگر تصمیم دیوانه وار  گرفته  و به مصاف نظامی می روند که خون هزاران شهید آن را به ثمر نشانده است.

 

این خشم عظیم را می توان در شعارهایی که علیه سپاه، این بازوی قدرمتند حمایت از نظام و یکی از ارکان برقرار کننده امنیت در مرزهای کشور دید آنجا که مشتی خودفروخته شعار مرگ بر سپاه سر می دهند و در کنارش به رئیس جمهور کشوری 80 میلیونی اهانت می کنند .. همه رد گم کردن این  قضیه است که خود را در پوشش مردم ایران به خورد رسانه ها بدهند.

 

آیا جماعت نادانی که امیدوارند که درخت عظیم و مقدس جمهوری اسلامی ایران را با کم قدرت ترین بادهای سرنگون کنند با خود فکر کرده اند که جوانان انقلابی و انقلابی گر این مرز و بوم برای دفاع از سرزمین های اسلامی  و حریم اهل بیت، مهاجران الی الله شدند و قبای شهادت به تن کردند و حریم اسلام را از دهان آنها بیرون کشیدند! برای شان سخت است که چشمان کسانی که نگاه چپ به مرزها و آرمان های انقلاب اسلامی دارند از کاسه بیرون بیاورند!

 

به نظر می رسد سیلی که مردان نظامی ایران اسلامی در سپاه، ارتش به صورت اسرائیل و آمریکا و هم پیمانان عربی – عبری آنها زدند ، آنچنان دردناک بوده است که اینگونه می سوزند و خود را به در و دیوار می زنند تا شاید بتوانند چون خاری کوچک بر بدنه قوی نظام وارد شوند! در حالی که کورخوانده اند و این ملت پیری فرزانه ای دارد که یک کلام از او چنان بصیرتی ایجاد می کنند که تمام نقشه هایشان نقش بر آب خواهد شد.

 

اگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها کمی به تجربه تلخ گذشتگان و فرزندان حرام زاده خود چون طالبان، داعش، عناصر ضدانقلاب و منافقین نگاهی بیندازند، دست از دسیسه برداشته و خواهند فهمید به این صدق قول و بصیرت رهبر انقلاب اسلامی ایمان خواهند آور که فرمود: « بزرگنمایی رسانه های دشمنان درباره میزان مخاطبان همچون وعده های آنان درباره اضمحلال جمهوری اسلامی، پوچ و دروغ است.  روز اول انقلاب گفتند نظام اسلامی شش ماه بیشتر دوام نمی‌آورد، در پایان شش ماه گفتند دو سال، و بعد هم مدام این تحلیل های بی اساس را تکرار کردند اما بعد از 40 سال جمهوری اسلامی به حیات طیبه خود ادامه می دهد».


حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: « همه بدانند در این مرحله نیز امریکای جنایتکار و همدستان او را به فضل الهی زمین‌گیر خواهیم کرد.»

 

اما از آنجایی که شروع اعتراضات مردمی از وضعیت بد اقتصادی و دروغ انگاری مردم از کم شدن تورمی بود که دولت بر آن پافشاری دارد! و همچنین ناامید شدن آنها از وعده های چهار ساله دولت در رفع تحریم ها توسط برجام بود، این دست حوادث باید زنگ خطری برای تیم اقتصادی دولت باشد تا دست از شعار دادن و توهم گرایی در تک رقمی شدن تورم و وضعیت بهتر اقتصادی  بردارند و به دنبال عملیات سازی کردن " اقتصاد مقاومتی باشند" چرا که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری: « اقتصاد درون زا و مقاومتی علاج ابزار اصلی دشمن یعنی تحریم است و مسئولان اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و به زبان آوردن آن اکتفا نکنند و متوجه باشند که اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه و ضعف تولید داخلی نمی‌سازد. »

 

این امام خامنه ای " اقتصاد مقاومتی" را «باطل السحر»، دشمنان می دانند فصل خطاب تمام تصمیم گیری هایی است که دولت و تیم اقتصادی اش باید بر آن صحه بگذارند کسی که از باطل السحر، دسیسه های دشمن روی برگردان است ، گویی که بر حق این ملت خیانت پیشه کرده باشد!

 

انتهای پیام/ غ



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 96/10/12 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک