• وبلاگ : قلمدون
  • يادداشت : اشتون بايد وظايف خود را بازخواني کند/ ديدار فتنه انگيز اشتون با
  • نظرات : 2 خصوصي ، 7 عمومي
  • پارسي يار : 16 علاقه ، 8 نظر
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام بر شما. موفق و سلامت باشيد. مطلب جاندار و در خور تأملي بود.
    پاسخ

    سلام بر شما اين از لطف دوستان و نگاه مهربان شماست
    باعرض سلام
    دوست گرامي ، مطلب شما در سايت جويبار درج شده است .
    شما مي توانيد يادداشت خود را در لينک زير مشاهده نماييد .

    http://www.jouybarnews.com/weblog/6041

    پاسخ

    سلام ممنون از لطف شما
    سلام
    مطلب شما در سايت جوان انقلابي منتشر شد.

    http://javanenghelabi.ir/?p=14892
    پاسخ

    سلام ممنون از لطف شما
    + يك خواننده 

    سلام

    اولا، اشتون با هماهنگي قبلي وزارت خارجه با خانواده فتنه گرها ملاقات کرده. (اينو خانم اشتون خودش گفته: تحت عنوان ديدار با جامعه مدني ايران)

    دوما، اين ديدار در داخل سفارت يک کشور خارجي صورت گرفته و سفارت هر کشوري به معناي سرزمين همان کشور است و تجاوز به آن عين تجاوز به سرزمين آن کشور است! پس نه دستگاه قضايي و نه قوه مجريه مي تواند اشتون و امثال او را توبيخ کند.

    شبيه اين کارها سالهاست که در سفارت انگليس (که الان بسته شده) و اتريش، آلمان و فرانسه هر هفته انجام ميشود و اينبار خبرگزاري بي.بي.سي يکي از اينها را علني کرد!!

    دستگاه قضا که اعتراضش سر به فلک کشيده، تا حالا کجا بود؟

    سوما، مطلبتون تکرار مکررات بود ولي با واژه سازي هاي متفاوت؛ شبيه همون درد و بلايي که وبلاگ نويسان مذهبي و ولايت مدار ديگر هم به آن مبتلا هستند و هر روز وبلاگهاشون پر است از مطالب تکراري و موازي کاري اما در قالب کلمات متفاوت ... (ناراحت نشيد، خودم هم گرفتارم)


    پاسخ

    سلام اول : آزادي بيان داشتيد پس چاشني " شجاعت " هم اضافه مي کرديد نام خودتان را مي نوشتيد تا ما هم به وبلاگ شما سري بزنيم .دوم: تحليل حرکتي که داراي رويکرد و نتايج مشخص و بديهي است، از نظر صاحبان انديشه، سياستمداران، جامعه شناسان و... متفاوت نخواهد بود. چرا که دغدغه مندان هم راي و ساير افکار در برابرش خاموش هستند. سوم : در مورد ساير رويدادهاي مشابه بايد گفت: تا زماني که چيزي گفته و شنيده نشود در برابرش موضعي گرفته نخواهد شد. رفتار و اعمال آن سفارت ها هم اگر علني شود؛ قطعا بي پاسخ نخواهد بود.چهارم: اگر سفارت هر کشور را براي انجام اعمال ضد رژيم يا حرکات خارج از عرف بين الملل مانند سرزمين يک کشور بپنداريم در اين صورت شما از جرگه کساني هستنيد که تسخير لانه جاسوسي را غلط مي پندارند و با زياد شدن اين تفکر قطعا اکثر سفارت خانه هاي کشورهاي اروپايي لانه هاي جاسوسي خواهند شد. در اين صورت بجاي فرزندان ايران اسلامي بايد نام خود را " کبک هاي ايراني سر در زير برف " بگذاريم. پنجم : در نگاه و قلم شما نشان دهنده حمايتتان از حرکات خانم اشتون و دستگاه ديپلماسي کشور است در حاليکه دستگاه قضا را مي کوبيد. دوست محترم در وظايف دستگاه قضا نيست که تمام حرکات دستگاه هاي کشور را زير نظر بگيرد قبل از اينکه طرح شکايتي يا خلاف قانوني ديده شود پس در نظر داشته باشيد ، وزارت امور خارجه چقدر از قافله عقب است که دستگاه قضا را به واکنش وا داشته است.ششم : اگر قرار بنده به اين بود که دستگاه ديپلماسي را بکوم بسيار داراي قلم تندي مي توانم باشم و شخص اقاي ظريف و ... را متهم کنم در حاليکه در متن من چنين چيزي نبود چون به دستگاه ديپلماسي اعتماد دارم . – قضاوت باشد براي روشن شدن کامل موضوع-هفتم: با اين تفکرات به نظر مي رسد که روحيه و تفکراتان ، چندان با پاراگراف آخر نظري که گذاشتيد تناسب ندارد.هشتم : ناراحت نشيد لطفا و به ما باز هم سر بزنيد .برقرار باشيد
    اي کاش به جاي اين حرف و حديثها بنياد جانبازان از جانبازان دعوت مي کرد تا خود را آماده ملاقات با اشتون باهماهنگي وزارت خارجه کنند، و اگر اشتون نمي پذيرفت ملاقات با ديگران نيز برايش ميسر نمي کردن، اي کاش بنياد ايثار گران نيز از خانواده شهداي هسته اي مي خواست خود را آماده ملاقات و درخواست ملاقات با اشتون کنند که ا گر نمي پذيرفت آنگاه مانع ملاقات او با ديگران نيز مي شدند و اي کاش زرنگي درکار مابود و اين خانواده ها هم با ديگران به ملاقات اشتون مي بردند، و فريادمظلوميت را به گوش جانشان مي رساندند، حالا که اينجوري نشده براي مرحله اي بعد، و حال که اينجور نشده اين همه حمله به اينکي و اون يکي براي چيست ؟! از کجا معلوم اشتون نيز همين را نخواسته که ما به بهانه اي به جان هم بيافتيم، پس عقلي بايد و درايتي تا جاهلان سنگ را در چاه نياندازند
    پاسخ

    نخست سلام بر شما نظر شما محترم اما خانم اشتون نخواسته بياد تهران و ما را به جان هم بياندازد بلکه ايشان تشريف فرما شده اند تا با اين گونه ملاقات ها اوضاع ايران را سنجيده تا ببينند افکار عمومي در چه حدي است و چقدر مي توانند در ايران جولان دهند و از طرف ديگر ايشان به دنبال راه حلي هست تا با بهانه هاي بني اسرائيل شرايط را براي اعمال فشار بيشتر بر ايران تحت عنوان حقوق بشر فراهم سازد در ابراز عقيده آن هم در مسائل سياسي بايد با دقت بيشتري نظر داد . سکوت در برابر اتفاقي که افتاده زبان اين گستاخ را دراز تر خواهد کرد و در ثاني ايشان اصلا مسئول حقوق بشر نيستند که از قبل شرايط چنين ديدارهايي برايشان فراهم مي شود و اکنون هم در سکوت خبري به سر مي برند.با تشکر از شما
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 92 اسفند 20 نوشته شما با عنوان حقوق بشر نخ نما! برگزيده شده و در جايگاه تيتر دو در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام بر شما عرض تشکر طف شما و خسته نباشيد از کار و تلاش دارم اميدوارم هميشه موفق و برقرار باشيد
    شما ميدونين كه دولت ما هم ميدونن كه خانم اشتون هم ميدونن كه همه مي دونن كه اينا وقتي بلند ميشن ميان ايران چه كارهاي خاصي در برنامه ي كاريشون دارن.
    پاسخ

    سلامبله مي دونيم همگي :)