سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

جرعه 16-
هوشیاری نسبت به توطئه دشمنان علیه حجاب

سیر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حجاب و عفاف
... و ای خواهران و برادران ! بینی دشمن را به خاک بمالید ، دشمن می خواهد از هر حادثه ای در کشور ما استفاده کند . امروز که موج توجه و اقبال به حجاب اسلامی و حفظ عفاف از راه پوشش معقول و منطقی زن در جامعه ی ما به راه افتاده است ، دشمنانی توطئه می کنند؛ ما بی اطلاع نیستیم . سعی می کنند از پاره ای عناصر مزدور و مغرض و گاهی با استفاده از عناصر ساده دل و بی خبر در مقابل موج هیجان امت اسلامی - که امروز نمونه ی بارزش را در سراسر ایران همه دیده اند - در مقابل این موج خروشان سعی می کنند عناصری مزدور و عناصری ساده دل و غافل را قرار بدهند.
ای خواهران و ای برادران صادق!  غافل نشوید .
ای بندگان خدا! ای زنان و مردان مؤمن و مسلم ! ای نمازگزاران و ای برپا دارندگان نماز ! تقوای خدا را پیشه کنید هوشیار باشید، توطئه دشمن را بشناسید، ضرورت انقلاب را بشناسید ، بدانید که حفظ عفاف و عصمت جامعه و طهارت و یک فریضه ی بزرگ است ، هم در محیط ادارات ، هم در محیط کوچه و خیابان ، در محیط جامعه ، سعی کنید عفاف را حفظ کنید .
خواهران مسلمان با حجاب ! من از سوی همه ملت مسلمان که یقینا به این گفته من راضی هستند از شما تشکر می کنم. ای خواهران مسلمانی که پیرو فرمان امام حاضر شدید با وضع متناسب اسلامی و با لباس محجب اسلامی در محیط کار و در جامعه ظاهر شوید! من از شما سپاسگذاری می کنم .
خطبه های نماز جمعه ، 1359/04/13



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/11/14 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک