سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

آرمان امام (ره) پیروزی و حاکمیت اسلام در جهان بود/ امام (ره) آمد تا سبک زندگی ما را اسلامی کند

طنین یاس : سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در نخستین دوره میقات صالحین ناحیه مقاومت الغدیر گفت: آرمان های امام خمینی (ره) فقط مبارزه با استکبار نبود، بلکه پیروزی اسلام و حاکمیت اسلام به جهان مد نظر ایشان بود؛ امام (ره ) آمد تا سبک زندگی ما را اسلامی کند .

سردار کاظمینی

به گزارش خبرنگار طنین یاس در ادامه ؛ سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با یادآوری اینکه ایران به عنوان ژندارم منطقه ، حکومت طاغوت را به زمین کوبید و سرنگون کرد اظهار کرد : این حرکت مردمی و اسلامی برای ابرقدرتهای جهان بی نظیر و غافلگیرانه بود.
وی با بیان اینکه امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ، مسیری را باز کرد که مستضعفان جهان رودر روی استکبار بایستند و از آنها واهمه نداشتند باشند، تأکید کرد: آرمان های امام خمینی (ره) فقط مبارزه با استکبار نبود، بلکه پیروزی اسلام و حاکمیت اسلام به جهان مد نظر ایشان بود .
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بی نظیر و متعالی خواندن هدف امام خمینی (ره) گفت : امام آمد سبک زندگی ما را اسلامی کند .
وی با یادآوری وقایع ابتدای انقلاب اسلامی افزود : بعد از انقلاب استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی نقشه های بسیاری کشید و حتی تحریم های سختی علیه ما اعمال کرد تا فشارها را از هر جهت بر ملت ما بیشتر کند ، این اقدامات در سال 87 به اوج خود رسید و براندازی از درون نظام مد نظر آنها بود .
سردار کاظمینی با اشاره به براودهای اشتباه دشمن از انقلاب و مردم ایران تأکید کرد ؛ رمز موفقیت و پیروزی ایران در مردم دلسوز و جهادی و مؤمن بود .
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه امت افزود: دشمن با سه هدف 1- تضعیف ایمان و باورهای انقلابی ، که باید بداند مردم با خدا و مزین به باورهای الهی را نمی توان شکست داد و ایمان های قلبی را تضعیف کرد 2- ساخت فیلم ؛ شبکه های خارجی و داخلی و ماهواره ای و انیمیشن سعی به عنوان ابزار سعی در انتقال مفاهیم و خواست آنها را دارند 3- تربیت غیر دینی افرادی که مثلا در آینده سر دسته نظام باشند! وارد این جنگ شده است.
وی در پایان تأکید کرد بصیرت، دلسوزی و جهادی عمل کردن و ایمان مردم ما سنگری محکم در برابر این تهاجمات است .



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/11/18 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک