سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

 

عدم مخالفت مدعیان حقوق بشر با اجباری کردن بی حجابی
جرعه  23

عفاف و حجاب

شما می بینید که در همین کشور ما، یک روز بی حجابی را اجباری کردند؛ اما احدی در دنیا اعتراض نکرد که چرا بی حجابی می کنید! در کشور همسایه ما ترکیه ، بی حجابی را اجباری کردند و تا همین اواخر هم حتی بعضی از دولت های ترکیه ، همین اجبار و الزام را ادامه می دادند - که نمونه هایی در همین سال های اخیر دیده شده - اما هیچ کس در دنیا اعتراض نکرد و اعتراض نمی کند.!
بالاتر از این ، در کشورهای اروپایی که خودشان را پیشرفته می دانند و در ادعا و تبلیغات ، مسائل حقوق بشر و آرای انسان ها برایشان حایز اهمیت است - یعنی فرانسه و انگلیس - اجازه دادند که چند نفر زن یا دختر مسلمان ، با حجاب اسلامی رفت و آمد کنند و به مدارس بروند! این جا اجبار و الزام را جایز می شمارند و در آن ایراد و عیبی نمی بینند ؛ اما جمهوری اسلامی به خاطر این که حجاب را در جامعه الزامی می داند ، همه این محافل ، آن را جمهوری را مورد اعتراض قارر می دهند ! اگر الزام زنان به شکلی از لباس وزی ایراد دارد ، ایراد آن بیشتر از الزام به حجاب است ، زیرا این به سلامت نزدیک تر است . حداقل این است که این دو با یک نظر دیده یشود؛ اما غرب این طوری عمل نمی کند.
غرب، جمهور ی اسلامی را به عنوان کشوری که در آن لباس زنان شکل الزامی دارد، مورد انتقاد قرار می دهد، اما آن دولت هایی که برهنگی و نبودن حجاب میان زن و مرد را الزامی می کنند، آنها را مورد انتقاد قرار نمی دهند! این برای چیست ؟ برای همین است که این برخلاف فرهنگ پذیرفته شده غرب است . این ها روی این مسئله به شدت حساسند.

خطبه نماز جمعه 69/01/10
حدیث ولایت ج 4 ص 53-52



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/12/19 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک