سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با قلمدون :

با پشتوانه مردمی حماسه سیاسی دور از ذهن نیست/حماسه سیاسی، همت مردم و مسئولین را می طلبد

قلمدون : مسئول بسیج جامعه زنان کشور ، مردم ایران را مردمی حماسه آفرین خواند و افزود: با پشتوانه مردمی خلق یک پدیده سیاسی دور از ذهن نیس.  

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با قلمدون؛ با  معناشناسی " حماسه" یکی از ویژگی ها و شاخصه های حماسه را ایجاد یک پدیده خارق العاده و حرکت عمیق ، پرشور و با شکوه دانست و گفت: زمانی می توانیم یک حرکت را حماسه بنامیم که سرشار از شور ، نشاط و گستردگی باشد .

وی در ادامه کمیفیت و کمیت حماسه سیاسی را در خلق آن بسیار مهم دانست و افزود: کمیت  حضور اکثریت طیف های جامعه و کیفیت حماسه سیاسی ، پیام عمیق و ماندگاری است  که از آن منبعث می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه در حوزه سیاسی سال 92 انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مهم ترین ، صحنه حماسه سیاسی است ، اظهار داشت؛ سال 91 با برگزاری بسیار موفق کنفرانس غیرمتعهدها ، نقش آفرینی و محوریت ایران در حرکت های بیداری اسلامی، برگزاری کنفرانس زنان و بیداری اسلامی، اقتدار سیاسی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادیم .

وی در ادامه تأکید کرد: برای حفظ اقتدار سیایسی کشور باید انتخاباتی پرشورتر از گذشته را برگزار کنیم و در این مسیر با شناخت دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی چون شبه افکنی و دم زدن از شعارهایی چون " انتخابات آزاد" از فتنه هایی که با هدف از از بین بردن پدیده حماسه سیاسی مردم ایران پایه ریزی می شوند ، جلوگیری کنیم .

وی خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را منوط به همت مردم و مسئولین دانست و گفت:فعالان اجتماعی سیاسی، نخبگان و اقشار گوناگون باید در روشنگری و تحلیل مسائل ، نگاه عمیق داشته باشند و مردم نیز فارغ از جنجال ها و تبلیغات و بر اساس تکلیف خود در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی شرکت کنند .

اصلانی، مردم ایران را مردمی حماسه آفرین خواند و افزود: با پشتوانه مردمی خلق یک پدیده سیاسی دور از ذهن نیست .

وی نقطه عطف انتخاب اسم " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوی رهبری را شناخت متقابل رهبر معظم انقلاب از مردم و ولایت پذیری و ولایت مداری مردم از رهبری انقلاب برشمرد.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور، ادامه داد: زمانیکه مقام معظم رهبری با اطمینان خاطر درباره حماسه صحبت کردند ، گویی این حماسه رقم خورده بود؛ چرا که ایشان مردم را می شناسند و مردم هم پاسخ اطمینان  ولی امر مسلمین را با حضور خود به جهانیان نشان خواهند داد.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/1/15 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک