سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

نهم دی

امسال 5 اُمین برگ از تاریخ حماسه نهم دی ماه سال 1388 در حالی ورق خورد که ایران اسلامی شاهد شور و اشتیاق ملت در بزرگداشت این یوم الله بود. روزی که به گفته امام خامنه ای (مدظله العالی) همگان دست قدرت خدا بزرگ را بر اراده ملت دیدند و جریان شور حسینی و غیرت عباسی را در رگ های پیکره انقلاب اسلامی به تماشا نشستند  .

در یوم الله 9 دی 88 ایران اسلامی یک پارچه حنجره محکم و قدرتمند برای روایت دلدادگی ملتی شد که یکپارچه عشق و ارادت خود را به حسین بن علی (ع) ابراز کرده و بدون «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان، به میدان آمده و با نثار جان، بر یزید صفان و هتاکان به خاندان آل رسول تاختند.

وقتی با خود بیشتر می اندیشم به نظرم می رسد سال 88 عجب خوش شانس بود که با حماسه نهم دی شناخته می شود و در تاریخ انقلاب اسلامی توانست آبروی خود را در مقابل سال های مبارزه با طاغوت، سال ورود امام به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی، سال های هشت سال دفاع مقدس، سال همبستگی ملت با حادثه دیدگان زلزله بم و... حفظ کند و چه بدشانس بود اگر این سال منحصرا با تیترهایی نظیر فتنه، سران فتنه، اختشاشات بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ... شناخته می شد.

به هر حال اگر حماسه نهمین روز از دهمین ماه از هشتمین سال دهه 80 حاوی پیام هایی بود که برای هر کدام می شود کتاب ها نوشت و شعرها سرود و نمایش ها به صحنه برد...


پیام اول: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که ریشه و بن آن ولایت مطلقه فقیه است.

پیام دوم: ریشه و اصل ولایت فقیه در دوره غیبت برگرفته از اصل نبوت و ولایت امام معصوم بر امت مسلمان است.

پیام سوم: ارتباط ولی فقیه با امتش چون ارتباط روح با پیکره و عشق با دل است که جان ها برایش می دهند و عمود خیمه اش را مستحکم می کنند.

پیام چهارم: خواص اگر خوابند، ملت بیدار است و بیداری رمز پیروزی مردم کشور ماست.

پیام پنجم: تاریخ می تواند تکرار شود، یاران انقلاب دشمنان آن شوند و طلحه و زبیر و عمرو عاص بار دیگر متولد شوند.

پیام ششم: واقعه عاشورا  از بعد تکرار تنها ماندن ولایت تکرار نخواهد شد.

پیام هفتم: خط بین سران انقلابیون با سران فتنه گران یک کلمه است " ولایت" .

پیام هشتم: امام  خمینی (ره) فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آسیبی به شما نمی رسد اگر پشت سر ولایت فقیه باشید. این است رمز پیروزی امت ایران اسلامی.

این هم از عجایب پیام های "باطل سحر"- 9دی-  اقدامات خصمانه علیه انقلاب: کلید واژه تمام پیام ها ولایت است ولایت است ولایت ..

اما خبرنگاران ! باز هم قلم صاحبش را فراموش کرد!  وااااای می خواستم بگویم این هم از شیرینی های کار ماست که در هیچ حماسه ای، در هیچ کار بزرگی و در هیچ عرصه ای از دفاع انقلاب و حمایت از دستاوردهای ارزشمند اسلامی – انقلابی نمی توانیم بگوییم: ( جای خبرنگاران خالی ) ما هم از هشتم دی 88 تا نهم دی 92 همچنان در راستای اطلاع رسانی و به تصویر کشیدن و توصیف کردن و تبیین حماسه شما مردم بزرگوار همقدم تان بودیم و به این همراهی مفتخریم ؛ من باب ریا خدمتتان عرض کنم بنده تا سی و هشت دقیقه قبل که اخرین اقدامات خبری خود را در پوشش رسانه ای این روز انجام دادم تا کنون


نهم دی صحنه نمایش قدرت بصیرت و هدایتگری رهبری/ زنان مأمور به رسانیدن پیام انقلاب به نسل های بعد هستند

لزوم هوشیاری دولتمردان و نمایندگان مجلس بر رفتارها و ملاقات های فتنه گران و ایادی آنها / حماسه نهم دی9 دی بیت الغزل ولایتمداری در کتاب انقلاب

حماسه نهم دی الگوی سایر ملل مسلمان در حراست از آرمان های انقلابیشان/ فتنه 88 قدرت ملت را در دفع توطئه دشمنان نشان داد

پاسداشت حماسه نهم دی، پاسداشت حفظ آرمان های انقلاب است / عزت اسلامی و وحدت ملی پیام حماسه نهم دی

حماسه نهم دی در جهت تقویت عمود خیمه ولایت بود/ گرامی داشت 9 دی شکرانه یوم الله است

تیر فتنه 88 قلب فتنه گران را هدف گرفت/ نهم دی ماه ماهیت معنوی انقلاب را نمایان کرد

9 دی تجلی ارتباط ملت با رهبر و رهبری با ملت / اساس فتنه، از بین بردن اصل ولایت فقیه و تغییر نظام بود

خبر تولیدی داشته ام

منفک کننده

پ .ن

هیچ وقت نهم دی سال 88 یادم نمی رود؛ من و گالیا توانگر گزارشگر کیهان در میدان فردوسی میان تجمع مردم تهران بودیم . ابتدایش فکر کردیم مسیری را مثل همه راهپیمایی ها می رویم و چند خبر و عکس بعد هم بازگشت به روزنامه یا نهایتا خانه ... اما جای شما خالی بعد از اینکه سخنان سخنران را گوش دادیم تازه به سفارت انگلیس رفته و با مشت های گره کرده فحش های آبدار نثارشان کردیممدرک داشتن گزارشی که نوشتیم.

امسال نهم دی به نام حماسه حسینی و عزت زینبی نام گذاری شد و چه با مسمی بود این اسم راستش به شغلم افتخار می کنم دوست داشتن - چرایش که خیلی معلومه دیگه ..

خبرنگار اگر بسیجی باشه دیگه فکر کن حماسه ولایت رو چطور پوشش می ده ای ول ل ل ل  ل ل  ل ل ل ل ل ؛ خستگی تو کارشه اصلا!


 



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/10/9 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک