سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
به مناسبت روز جهانی محمد رسول الله (ص)

رسالت امروز مسلمانان، تفسیر و معنا بخشی خط سیر خاتم نبی تا آخرین وصی

 

روز جهانی محمد رسول الله (ص)


مسلمان امروز با قامت مظلومیتش باید قیام دوباره کند و پرچم آسمانی آخرین نبی خدا همان که وعده آمدنش بر عیسی و موسی بشارت داده شده بود را به عنوان مترقی ترین، کامل ترین و جامعه ترین آیین بشری به جهان سرمست از نادانی، عرضه کند

 


امروز جهانی شدن یک اسم مطلوب برای مقوله ی نامطلوب جهان گیری است و انسانیت انسان چنان در معرض آسیب های جدی قرار گرفته که می بایست با فوریت های امدادی به استمدادش در آمد.

تندباد مسموم ضد بشری چنان بر جوامع هجوم آورده که یارای مقابله ی با آن بر کسی و چیزی جز خاکریزهای دفاعی دین، امکان پذیر نمی باشد

...و اما تو ای محمد (ص) که بشر را در دو دوره انسداد عقل می دیدی، گرچه سایه سنگین جهل اول با بعثت نورانیت، رخت بربست اما امروز، جهل مدرن، سنگین تر از جهل اول بر بشر سایه افکنده و او را به کام نابودی و سقوط می کشاند.

انسان امروز که مست علم  فنون است و علم سکون را از کف داده و با این مستی تکنیک قرن بیست و یک، جشن مرگ بر انسانیت می گیرد و شیطان را موجودی معنوی که انسان را از قید  نظام  اخلاقی آزاد ساخته معرفی می کند چه باید کرد؟

مسلمان امروز با قامت مظلومیتش باید قیام دوباره کند و پرچم آسمانی آخرین نبی خدا همان که وعده آمدنش بر موسوی عیسی بشارت داده شده بود را به عنوان مترقی ترین، کامل ترین و جامعه ترین، آیین بشری به جهان سرمست از نادانی، عرضه کند و به بشر  تفهیم کند چهار واقعه بزرگ زمین یعنی: بعثت، غدیر، عاشورا و انتظار را .

در حقیقت رسالت امروز مسلمان به ویژه شیعه تفسیر و معنا بخشی به خط سیر ملک بعثت تا ملک مهدویت است و معنا بخشی به حقیقت هستی و این همان کشتی نوحی است که اگر تحقق پیدا کند انسان گم کرده راه امروز را از تلاطم سهمگین امواج دنیا طلبی به ساحل نجات دین مداری رهنمون خواهد شد.

خوشا که خط عبور تو را ادامه دهیم

شعاع چشم تو را تا خدا ادامه دهیم

بیا به سنت پیشینیان  کمر بندیم

که یا زپای درآییم یا ادامه دهیم

انتهای پیام /

لینک همین مطلب در سایت طنین یاس

 



نوشته شده در تاریخ جمعه 92/10/27 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک