سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

«یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْکُبْرى‏ إِنَّا مُنْتَقِمُون»

 در آن روز که آنها را با قدرت خواهیم گرفت؛ آرى ما انتقام گیرنده ‏ایم!

سال‌هاست به اشغال و اشغال‌گری عادت کرده است، صاحب ادعای حقی نداشته شده است، نسل‌کُشی می‌کنند و کسی معترضشان نمی‌شود، کودک‌کشی شیوه‌شان شده و به آن شناخته شده‌ است، چشم دیده‌بان حقوق بشر در برابر جنایاتش همیشه کور است! ابرقدرت‌های پوشالی حمایتشان می‌کنند و تازگی‌ها هم در منطقه همدل و هم‌زبانی به اسم عربستان پیدا کرده است و شرم و انسانیت گم شده در اعمالشان را با هم به نمایش گذاشته‌اند و خداوند بی‌شک انتقام گیرنده است ( ....َو اللّهُ عَزِیزٌ ذُو انتِقَامٍ) آل عمران آیه 4.

 

 

کودک کشی صهیونیسم  

آمارهای نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و شهرک‌های فلسطینی نشین هر روز بالا بالاتر می‌رود و کسی هم به این تراژدی قرن اهمیت نمی‌دهد، کسی برای این حقیقت سرخ تاریخ معاصر دل نمی‌سوزاند، سخنوران و ادیبان نمایشنامه نمی نویسند و گویی همه از سازمان ملل گرفته تا سازمان های حقوق بشری دست به دست هم داده اند تا حق مردم فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان، بحرین، یمن و ... حتی حق حیاتشان نادیده انگاشته شود! و در این مسیر اسرائیل، ام التروریسم و پدر تمام گروهک های تروریسی در راس قرار دارد.

افراطیون و نژادپرستان صهیونیستی روز گذشته با به آتش کشیدن خانه مسکونی یکی از فلسطنیان در روستای شهرک «دوام» واقع در جنوب شرق «نابلس» و زنده زنده سوزاندن نوزاد شیرخوار این خانواده به جرم مسلمان و فلسطینی بودن به بهانه خاموش کردن آتش قهر و کینه‌شان بار دیگر بر سیاه نامه اعمال ضد بشری و ذات آدم‌کشی و تفکر تروریستی خود امضاء زدند.

اگر چه چشم حقوق بشر به دست مدافعان دروغین آن همیشه تاریخ در برابر ظلم به مظلوم و در رأس آن مسلمانان کور شده است! اما اتفاق دیروز، چنان سند محکمی است که دیگر هیچ و‌ِتو احمقانه‌ای نمی‌تواند حکم اذهان جهانیان در دادگاه وجدان را نادیده و باطل انگارد، چرا که درهای مسدود شده آن خانه، ساختمان سوخته، کودک شیرخوار کباب شده در آتش و زخم دل پدر و مادر او به قطع، زبان‌ها را در دفاع و پرده‌پوشی از این جنایات الکن می‌کند.

 شهید شیرخوار " علی سعد دوابشه" نخستین کودک و آخرین آنها هم نخواهد بود که بدست تا مفرق آغشته به خون و جنایات، حکومت‌های ظالم و ستمکاره‌ای چون اسرائیل، عربستان، آمریکا و همپیمانانش به شهادت می‌رسد و قطعا خون این شهدا دریایی از انتقام الهی را به وجود خواهد آورد و آنان را چون فرعون زمان در کام خود غرق خواهد کرد و این است وعده الهی «...یَوْمَ تُبَدَّلُ الْأَرْضُ غَیْرَ الْأَرْضِ وَالسَّمَاوَاتُ وَ بَرَزُواْ لِلَّهِ الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ»[«...در آن روز که این زمین به زمین دیگر، و آسمانها (به آسمانهاى دیگرى) مبدل مى‏شود، و آنان در پیشگاه خداوندِ واحدِ قهار ظاهر مى‏گردند»

طنز تلخ تاریخ در این برهه از زمان رقم می‌خورد که رئیس جمهور بزدل و وحشی صفت این دولت غاصب در دعواهای سیاسی خود از نام حقوق بشر به استعار از " منافع اسرائیل" استفاده کرده و این مفهوم را به خون آغشته است.

نتانیاهو ! دولت‌ها و مردمان اصیل و صلح طلب را در حالی به تروریسم و مداخله در کشورهای دیگر و از بین برنده امنیت منطقه و جهان معرفی می‌کند که در خیابان‌های کشور فلسطین نه بهتر است بگوییم در خانه به خانه شهرک‌های صهیونیسم نشین تروریسم جای داده است.

انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ شنبه 94/5/10 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک